Ekkor olyan dolog történt amit sohasem gondoltam volna.
MEGCSÓKOLT!Olvasó szemszöge:
Yukine megcsókolt. Komolyan megcsókolt? Ő is szeret! Ennél nem is lehetek boldogabb.
Itt fekszik az ölemben és elaludt. Olyan aranyosan szuszog. Az én Yukiném.
Ekkor Hiyori jött be a szobába.
-(K/N) csak azt akartam kérdezni....ó bocsánat nem akartam zavarni. Ekkor csak az ajtó csapódását hallottam. Féltékeny? Meg kellene vele beszélnem....de ha mégis szerelmes akkor hogy tudnék a szemébe nézni?
Majd később megbeszélem vele. Most haza kéne mennem. Biztos aggódnak.Elkezdtem birizgálni Yukine haját.
-Yukine....-suttogtam. Haza kell menjek.
-Nem tudnál maradni? Olyan jó veled, és még meg se gyógyultál.-suttogta
-Már jobban vagyok és nekem is jobb veled de anyáék már nagyon aggódhatnak.
-Még találkozunk ugye?
-Ez nem is kérdés. Yukine! Én komolyan szeretlek!
-Én is (K/N) csak féltelek.
-Mégis mitől?-értetlenkedtem.
-Én egy fegyver vagyok. Ha Yato szólít én eltűnök és kard leszek. Mivan ha egy rossz szellemmel találkozol? Vagy ha Nora-val?
-Yukine! Te nem csak egy kard vagy! Te a szerelmem vagy. A mindenem. Szeretlek Yukine! Nora pedig még nemtudja hogy ismerlek szóval nem foglalkozik velem.
-Én is szeretlek (K/N)! Hazakisérlek!
-De nem szüks.....
-Ez nem kérdés volt.-mosolyodott el.
-Rendben.-adtam be a derekamFelöltöztem . Felvettem a kabátom, a cipőm majd kézenfogva mentünk ki a nappaliba ahol ült mindenki . Mikor kimentünk minden szem ránk szegeződött. Elpirultam.
-Sziasztok!-köszöntek
-Hát ti hova mentek?-kérdezte Yato
-Hazakisérem (K/N)-t.
-Ez nem jó ötlet! Ha meglát téged Nora nem megy el szó nélkül melletted, és bánthat. Sőt (K/N)-t is.
-Igaza van Yato-nak. Majd én hazakisérem (K/N)-t úgy is haza kell mennem és nem messze lakunk egymástól.
-Okés.-mondta Yukine halkan bár látszódott hogy nem igazán örül neki.
Én sem örültem ennek. De legalább rákérdezhetek Hiyori-ra Yukine-ről.
Elköszöntem mindenkitől. Yukinét hosszan átöleltem majd a homlokomat egy puszival hintette meg és a fejét a vállamra tette majd odasúgta:
-Majd találkozunk. Addig szia
(K/N). Nagyon szeretlek.
-Én is téged Yukine.Elindultunk Hiyorival. Már fél úton voltunk. Amikor megszakítottam az addigi csendes utat.
-Hiyori....-mondtam elég halkan.
-Igen (K/N)?
-Te voltál már szerelmes?
Hiyori hirtelen megállt majd elpirulva rámnézett.
-Hát....igen.-mondta paradicsompiros arccal .Ekkor a látásom ködfátyolos lett. Könnyeztem. Majd legurult az első....a második.....amit egyre több követte. Már sírtam és a földre rogytam. Amit Hiyori is észrevett.
- (K/N)! Miért sírsz? -tette rá a kezét a vállamra és legugolt hozzám.-Hi-Hiyori én amikor beszélgettél a nővéremmel a vegyesbolt előtt én ott voltam és Petra is. A bokorból hallgattunk titeket é-és mindent hallottunk azthittük valami jó pletykát mondtok amit terjeszthetünk a suliba, és hallottam hogy egy fiút keresel és a leírásod alapján csak Yukine lehetett. A tesóm mondta is hogy pasid lett. Ő. Yukine. -kezdtem el keservesen sírni.
- (K/N)....ez nem úgy van ahogy elképzeled.-ölel át. Én nem vagyok Yukine-kun -be szerelmes. Ő a barátom. Én....én...Yato-ba vagyok szerelmes.
Felnéztem a földről Hiyorira és láttam hogy ő is elkezdett könnyezni.
-Sajnálom Hiyori! -visszaöleltem.-Nem tudtam hogy Yato-t szereted és nem Yukine-t . Én csak kétségbe estem hogy elveszítem. Annyira szeretem.
-Semmi baj (K/N). Nem tudhattad. Én is ilyesmit tennék ha Yato-t valaki elvenné tőlem . Pedig ezt senki sem tudja hogy én szeretem . Csak te . Ugye nem mondod el senkinek.
-Dehogy is.
-Gyere menjünk!
-Okés.Na de mesélj mi történt köztetek?
-Hát....-elpirultam.- Rosszat álmodtam és mikor felébredtem Yukine fölöttem volt és a karjaiba szorítottam magam. Ő is átölelt. Megnyugtatott majd utána megcsókolt. A fejem már pirosabb se lehetett volna mint a csók mesélése közben.
Hiyori csak mosolygott majd haza is értünk.Köszönöm hogy hazakisértél és mégegyszer sajnálom.
-Nyugi (K/N) semmi baj. Majd találkozunk. Szia!
-Szia!.....Sziasztok! Kicsit soká de meghoztam az új részt. Sajnálom. Remélem tetszett. A kövi részt lehet még ma hozom de nem biztos...igyekszem.
Sziasztok otakuk puszi. 😘
YOU ARE READING
Yukine x Reader HUN |Befejezett|
FanfictionTe egy 15 éves középiskolás lány vagy egy nap meglátsz egy fiút aki szőke hajával magával ragad. Ilyenkor még nem is sejted a titkokat. Remélem hogy tetszeni fog ! Ha esetleg kíváncsivá tettelek nézz bele! 😘