8. fejezet

236 24 4
                                    

Olvasó szemszöge:

Már majdnem otthon voltunk amikor az út masik oldalán megláttam Yukine-t és Yato-t. Odaakartam menni hozzájuk ezért szóltam Yama-nak
-Yama.
-Igen.
-Menj be nyugodtan én kicsit még levegőzök.
-Rendben. De ne sokáig.
-Okés.

Gyorsan odarohantan hozzájuk. Sikerült odaérnem, de nem csak egyedül voltak. Hiyori is ott volt. Farokkal?!?!?!?!?!? Mikor megláttak én csak nagyra nyílt szemekkel néztem Hiyori-t.
-H-Hiyori! Miért van farkad?
-(K/N)......-sokáig csak gondolkodott hogy elmondja-e nekem végül szóra nyílt a szája.-Amikor elütött a busz a lelkem félig kiesett. Emiatt egy nap többször elalszik a testem és a lelkem kiszáll és farkat növesztek. Ami a lelkem. Ha ez leszakad én meghalok.
-ó Hiyori. Sajnálom.
-Ne sajnáld . Akkor nem ismerhettem volna meg Yato-t és Yukine-kun-t .
Egy mosolyt eresztettem rá majd Yukine-hez siettem.
-Szia szerelmem.
-Szia Cuki.-annyira szeretem amikor ezt mondja. Elpirulok.
-Szia szerelmem.
Közelebb jött, átkarolt majd csókot lehelt az ajkamra. Ilyenkor megszűnik körülöttem a világ.

Majd megjelent egy nem kívánt személy. Fujisaki .
-Fujisaki te meg mit keresel itt! -ordította Hiyori.
-Szia szivem. Szia mindenki. Yato....rég találkoztunk.
Yato szúrós szemmel nézte Fujisaki-t.
-Hiyori-hoz jöttem. -mondta, majd kezét megfogva vonszolni kezdte de Yato pofonvágta .
-Ennek még nincs vége....
A fiú úgy gondolta inkább elmegy.

-Yukine mit szólnál ha elmennénk sétálni kicsit ?
-Benne vagyok de hozzánk nem tudnál eljönni utána?
-Megkérdezem a szüleim várj.

Berohantam a házba megkérdezni anyáékat.
-Anya, ott aludhatok barátomnál?
-De veszélyes az út odáig. -aggódott
-Elkisér.-nyugtattam meg.
-Rendben, de holnap gyere haza.
-Köszi mami.-nyomtam egy puszit az arcára.

-Elengedett. -futottam ki a házból ordítva Yukine-nek. Mikor odaértem felemelt és megpördültünk majd érkezésemkor megcsókolt.
Majd kézenfogva elindultunk.

Sziasztok . Bocsi ez most egy rövidebb rész . Megpróbálom nemsoká hozni a kövit. Puszi😘

 Yukine x Reader HUN |Befejezett|Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon