"Dah puas shopping?" Soal Jeonghan. Dia melihat ke tangannya, hampir 10 beg dipegangnya.
"Dah kan. Awak je cakap beli lah lagi. Takut tak cukup lah. Boleh buat spare lah. Padahal saya dah cakap cukup."
"Hehe orang nak belanja pun merungut. Kau beruntung tau dapat suami macam aku ni."
Andrea mencebik.
"Yelah encik suami." Diusap manja pipi Jeonghan. Lembut.
"Lepasni awak nak bawa saya pergi mana?"
"Bawa pergi.... Hati aku boleh?"
Andrea berdecit.
"Saya tak suka pergi hati awak. Busuk."
Mencerlung mata Jeonghan dibuatnya.
"Tak adalah. Saya gurau je." Terus Andrea memaut lengan suaminya.
"Hati awak wangi. Macam orangnya juga."
Jeonghan mencebik. Nak bermanja lah tu.
"Semalam kan sebelum tidur saya ada search satu tempat ni. Jom pergi nak?"
"Dekat mana?"
"Saya tak pasti dekat mana. Tapi dalam map tu cakap kalau dari hotel kita tu tak sampai 10 minit jalan
kaki.""Hah jomlah. Tapi kita kena letak dulu barang ni. Baru boleh pergi."
Andrea mengangguk. Dia menolong Jeonghan membawa beg sedikit.
🍃
Okay gais. Saje nak ingatkan bab akan datang lagi mencabar rasanya. Act, saya nak habiskan ff ni before naik school. Yelah lepasni pun dah busy sikit. Takut tak ada masa pula kan.
Next year je dah SPM. Takut lah hahahaha. So saya dapat jangkakan yang next year saya mungkin busy sangat😭 #sistaklehterimakenyataan.
HAHAHAHA.And nak bagitahu berita gembira yang lepas habis ff bang Han maybe akan datang ada cerita baru. Yeahhhh horayyyy!!
And cast dia adalah bang Cheol... Mana bini bang Cheol angkat tangan sikit. Pada bini bang Han jangan jeles lak HAHAHAHA. Bini bang Wonu akan buat yang terbaik😋😙💪 So maybe bila dah pub ff baru ni mungkin dah slow update. But korg kena follow je ehh😂😂 nanti kang merajuk ayee.
Sememangnya saya tak boleg hidup tanpa wattpad HAHAHAHA. Next year dah kena kurang sikitlah buka wattpad. Takleh sangat asyik baca cerita. Nanti buku entah kemana HAHAHA. And my mom pun cakap gak stop lah asyik menulis je but aye tak leh move on lah mom😂😂 #prayforme
Okay last but not least, please follow my ig. Username ada dekat bio💖
YOU ARE READING
[COMPLETED] FEARFUL WIFE 무서운 아내 (JEONGHAN SVT)
Short StoryHighest ranking - 13 in short story Perjumpaan yang tidak disengajakan. Dua hati bersatu tanpa rasa cinta. Mampukah mereka mengecapi bahagia? Andrea Kim seorang yang gelabah dan tidak mampu mengawal ketakutkannya. Muncul sang suami membuatkan hidupn...