Zeynep artık bazı seyleri kereme anlatmaya karar verir ve buna tülin ile baslar.
"Kerem biz istanbuldayken de yan komşumuz tülin diye bir kadındı hatırlıyor musun?"
"Evet de ne alaka?"
"Su alaka canim, tülin annemle babamin her zaman icin tek kavga konusuydu. megersem biz İzmir e taşındığımızda da bizimle beraber gelmiş. neyse annemi kaybettikten sonra melis anne olarak kendine birini secmeye çalışıyordu. babam da işi yüzünden bizimle ilgilenmekte zorlanıyordu. bize de dadimiz nil abla bakiyordu ama melis artık 2 yasına geldiginde yanında bir anne gormek istiyordu. geceleri korktuğunda gelip bana sarılıyordu. Bir gun babam eve tülin ile evli bir sekilde geldi. melis onu annesi zannediyordu cunku benim akıllı babam melis e senin annen tülin demisti. tülin de bari iyi annelik yapsa. ağzımıza sıciyordu. ama bir gun melis babamla benim konuşmamı duymus.
Flashback...
"Baban yeter artık o tülin salaginin bize yaptıklarından haberin yok. melis artık 15 yasinda Olgun bir kız ona gercekleri anlatmamız lazım"
Melis o sırada kapıdan dinliyordu.
Melis kendine hakim oldu odasına indi. babasına butun gercekleri bildigi hakkında bir mektup bırakıp kacti. Megersem babaanneme kacmis. tabi bizim haberimiz yok. babaannem de yaşlı akliyla eğer melis bir sure onda kalırsa babamin onu bosayacagini dusunmus. Sonra benim Halim'e üzülüp geri verdi melis'i."
"Aa cok sacma ya!'
"Aynen."
"Ama hersey bununla sınırlı olmadi. melis ile bir plan yapıp tülin'i mahvettik."
"Naptiniz peki?"
" dayım Murat da yardımcı oldu tabii. tülin in bir adamla iliskisi varmış. bizde fotograflarını falan çektik babama verdik."
"Korkulur vallahi sizden"kerem kahkahaya atmaya baslar.
"Sonra da iste tülin'i orda bırakıp istanbul'a geri donduk."
"Vay be entrikalarla dolu bir hayatın olmus benden sonra:)))))"
"Yaa dalga geçme cok seyler yasadık biz."
O sırada bir anda Zeynep karnını tutar ve kerem'e hemen eve gitmesi gerektiğini söyler ve tam ayağa kalktığında yere yığılır.
Eveet arkadaslar umarım bölümü begenmissinizdir. lütfen elestiri ve önerilerinizi benimle paylasin. sizi seviyorum❤️