Kavuşma 6. Bölüm "SAYER✖️GÜZEL"

1.4K 50 0
                                    

Arkadaslar bu bolumu yapabildiğim kadar uzun yapacagim. bu okuyucu sayım şerefine. hepinize tesekkur ederim. sizi cok seviyorum.

Sabah Melis'in telefonuyla uyandım. Beni merak ettigini ve Holding'e beni görmeye gelecegini soyledi. Niyeyse bugün biraz fazla mutlu ve .enerjiktim. biraz guzel olmalıydım bugun. biraz mı lanet olsun ya cok hoş olmuştum. koyu yeşil mini eteğim siyah gömleğim ve siyah topuklularimla cok guzel olmuştum. hatta biraz abartip sacımı da düzlestirdim. guzel bir makyajdan sonra ise tamamdim.

Aşaği indiğimde karşımda arabamı görünce kucuk çaplı da olsa şaşırmıştım. Ah dogru ya Ufuk bırakmıştı arabayı dun. Kerem'i arayıp tesekkur etmem gerekiyordu. Neyse bunu biraz erteleyebilirdim.

Holding'e girdiğimde çalışanlarımın gözleri üzerindeydi . haddimden guzel olmuştum sanırım. Yagmur en yakın arkadasım Yagmur bile bana aydan gelmişim gibi bakıyordu. yağmurun bu haline dayanamadım ve kikirdadim. daha sonra aklıma çalışanlar gelince

"Ne oldu arkadaslar bir sorun mu var? herkes ısinin basına."

Cok sakın biri oldugum söylenemez. özellikle de çalışanlarıma karsi. maalesefki en ufak bir gülücükle şımaran çalışanlarım var. Bu yüzden katı olmam gerekiyor. Her ne kadar bundan hoslanmasamda.

Bu Holding'i babam bana devretti. ama bazı ozel durumlarda hala geliyor. Ben bu şirketin hem hukuk hem işletme işleriyle ilgileniyorum. sagolsun babam bana açık öğretimden işletme de okuttuğu icin. yani anlayacağınız hayatımın en guzel gençlik yıllarımı okuyarak geçirdim. Çocukluğumu da tülin cadısiyla.

Yağmurla benim odama geçip sabah kahvelerimizi ictik. dun geceyi Yagmur'a anlattım.o sırada telefonum caldi..

"Yagmur, Kerem arıyor. ya ben dun icin ona teşekkür etmeyi unuttum."

"Aferin Zeyno cok iyi is yaptın."

" Ay ben acmasam mı acaba? sonra geri ararım duymamisim falan derim ha?"

"Kızım saçmalama ac çabuk sunu."

"Peki."

Iç çektim ve telefonu actım.

"Alo. kerem nasılsın?"

"Iyiyim Zeynep sen nasılsın?"

"Teşekkürler bende iyiyim. aa sey ben dun icin sana tesekkur ederim."

"Rica ederim Zeyno ya lafı olmaz da sen iyi mısın?"

"Iyiyim bisey yok."

Yagmur o sırada kas göz işaretleriyle beni taciz ediyordu.

" Şey Zeynep benin seninle konuşmam gereken bir konu var eğer musaitsen 1 saate kadar senin şirkette olurum."

"Tabiiki musaitim"

"Peki o zaman gorusuruz."

"Gorusuruz."

Telefonu kapattım ve yağmura dondüm.

"Yagmur ya kerem herseyi öğrenmişse."

"Bence öğrenmiş olsa bu kadar sakın olmazdı."

Şimdi siz kerem den neyi sakladığımı merak ediyorsunuz. hemen açıklayayım.

Ben böbreğimin birini tülin'e verdim. Babam zorladı bunun icin beni. hatta sırf tülin'e bağırdığım icin beni evden kovdu. bende hasta halimle tek basıma yasamaya basladim. babamla görüşmüyoruz bile eskisi gibi. şimdi bizim şirketle keremlerin şirketi bir is icin bir araya geliyor. Bu is bizim şirket icin cok önemli. eğer bunları kerem'e söylersem isten vazgecebilirler. bu yüzden kerem'e yalan söylemeye mahkumum. yani guzel holding icin kerem sayer'i harcıyorum.

KAVUSMA (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin