Kavuşma 8. Bölüm "Ciglik"

1K 36 0
                                    

Arkadaslar tatilde oldugum icin uzun sure yazamadim kusura bakmayın. Bunu kısa sürede telafi edeceğim merak etmeyin. Ben hala kendimi eksik hissediyorum. Hep bir eksik bir yanlışım varmış gibi geliyor ki muhakkak vardir. Bunu biraz onleyebilmem icin sizin yardımınıza ihtiyacım var. Bu da anca yorumlarinizla olabilir. Iyi ya da kötü yorum yaparsanız cok sevinirim. Şimdiden tesekkur ederim. Iyi okumalar!


.........................

Kerem çığlığımı duymuş olacak ki telefondan anlaşılmayan ilginç sesler gelmeye basladi.

"Zeynep orda misin? neler oluyor? hırsız mı girdi? yaşıyor musun? hemen geliyorum sen sakın ol tamam mi?"

Onun bu haline kikirdadim.

"Kerem sakın olur musun lutfen.

burdayim

. yastık savası yapıyorduk.

hırsız girmedi.

yasiyorum.

gelmene gerek yok."

"Of cadı ya ne bileyim gecenin bir vakti telefonda kime çığlık atsan boyle düşündürdü."

"Hahah:D tamam o zam..hapsuuu"

" Hahahah:D toz alerjin tuttu değil mı?"

"Yok artık hatırlıyor musun?"

"Seninle ilgili olan hic bir seyi unutmadım prenses."

"Aa sey yarın kaçta orda olalim?"

Su an bana içinizden gerizekali dediğinizi biliyorum ama napiyim konuyu değiştirmem gerek.

"14.00'da orda olursanız uygun bence."

Sesi bozulmuş gibiydi. aman be napiyim yaa.

"O zaman gorusuruz Fred."

"Hmm. sende unutmamışsin Wilma."

"Nasıl unuturum. Ilk defa birlikte izlemiştik"

" Evet ya nasıl eğlenmiştik."

"Aynen aynen hala hatırlıyorum."

"Tamam o zaman yarın gorusuruz."

"Gorusuruz Fred Cakmaktas."

Konuşmadan sonra Yagmur geldi ve beni sorguya cekti.

Kimle konuştun?
Ne konuştun?

Falan filan iste.

Sonra da biraz ictik. tamam kabil ediyorum baya bi içmişiz.bas ağrısından sizmisim.

KAVUSMA (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin