4. Bolum Ne Olur Ona Bir Sey Olmasin

1.7K 46 0
                                    

Arkadaslar bu bolum kerem'in ağzından olacak. bu kadar uzun süreceğini aslında düşünmüyordum ama ben hazırlık sınavı icin çalışan mağdur bir öğrenciyim. bir de lütfen biraz vote:D ich Liebe dich💕

Zeynep önümde bayilmisti. Ona bir şey olmuştu ve ben ne oldugunu bilmiyordum. hemen onu kucaklayıp arabama goturdum. ona bir sey olursa buna dayanamazdim. hemde onu daha yeni bulmusken bu olmamalıydı. bu sırada hastaneye vardığımızı farkettim.

"Sedyeee." diye bağırdım o sırada bir doktor gelip neyi oldugunu sordu bende durumu anlattim.

Zeynep'i odaya almislardi ve lanet olsun ki ben burada bekliyordum. beynine sictigimin doktorları ne olurdu sanki beni içeri alsalardi. bir anda doktor dışarı cikti.

"zeynep hanımın sadece tansiyonu düşmüş serum taktik.."

Doktor daha konuşmasını bitirmeden kapıya yoneldim.

doktor da benle alay edercesine

"Evet içeri girebilirsiniz."dedi eğer su an içerdeki Zeynep olmasaydı onun beynini dagitabilirdim. o mal herif dua etsin ki Zeynep içeride su an.

Kapıdan içeri girdim Zeynep gayet iyi gorunuyordu.

"Galiba seni uyandırdım."

"Yok ya uyumuyordum zaten."

"Zeynep ben burdan memnun kalmadım hadi gel baska yere gidelim."

"Hayır kerem hic gerek yok biraz ac kalmıştım galiba bu yüzden kucuk bir bayılma geçirdim. telaslanilacak hic birşey yok saolsun serum beni eski Halim'e getirdi."

Zeynep bir anda aciyla inledi.

"Güzelim iyi misin?"

Güzelim lafım hosuna gidiyor olacak ki kikirdadi.

"Iyiyim"dedk ve serumu gösterdi. Zeynep cok güçlü bir kizdi. herkese sozu gecen bir deliydi aslında o ama benim delimdi.

Serumu bittikten sonra hastaneden çıktık uzun ısrarlarına rağmen onu evine bıraktım. arabasını da ufuka aldırttim. ya aslında Ufuk olmasa bir hictim ben. bu gun bir seyi farkettim Zeynep'i aradan kac yıl gevşese unutamamistim. ben kerem sayerim bu yüzden binlerce kız gecti onumden. ama hic biri bir Zeynep degildi.

Arkadaslar bu da kısa bir bolum oldu aslında ama su anlık elimden sadece bu kadarı geliyor. gercekten cok yogunum ve bu yüzden bu kadar kısa oluyor. kusura bakmayin.

KAVUSMA (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin