Merhaba arkadaslar uzun sure ara vermek istemedim. bir daha üste üste yazar miyim bilmiyorum. vote sayısı artmiş bu arada. cok tesekkur ediyorum. beğenmediğiniz ve eleştirmek istediğiniz seyleri lütfen paylasin. kendimi ancak bu sekilde geliştirebilirim. Bu bölümden itibaren Zeynep'in ağzından yapmayı düşünüyorum.yorum ve votelarinizi bekliyorum veee sizi seviyorum.
............
Ben ne yapmıştım? hayır ya keremin önünde bayılmış olamam. lanet olsun evet bayilmistim. Ah kalkmak istiyordum ama kimildayamiyordum. neyseki beni tanımayan bir hastaneye gittik. ya doktor beni tanısaydı. ya durumumu kereme soyleselerdi. aman allahım her sey biterdi her sey.
Flashback---
Hastanede doktor odadan çıkmadan uyandım.
"Doktor bey hic tetkik falan yapmanıza gerek yok. ben iyiyim."
"Zeynep hanım buna izin veremem."
"Bal gibi de vereceksiniz. benim tek böbreğim var ve o da hasta. bu yüzden arada bayılmalar olabiliyor bu cok normal. benim ihtiyacım olan sadece bir ağrı kesici o kadar."
Adamın bana ağrı kesici vermesi icin sesim kucuk emrah gibi çıkmıştı resmen. mal herif ya bir iki diretti ama sonunda kabul etti. Gelmiştim bu yasa ona mı sorucam sanki.
"Ha bu arada kereme yani kapıdaki arkadasa sadece tansiyonumun düştügünü söylemenizi istiyorum.okay?"
"Peki siz nasıl isterseniz."
Aferin yola gel.
Flashback son-----
Doktor kereme durumu bu sekilde anlatti. Kerem'in hic birşeyi öğrenmemesi gerekiyordu. en azından simdilik. nasıl olsa bir sure sonra hersey ortaya çıkacaktı. belki de ben anlatacaktim. ama su an sırası degildi. kerem beni eve bırakıp gitti. böbrek ağrım dayanılmaz derecedeydi. arabada belli etmemek icin milyon takla attım.
Eve girdim. ağrı kesiciler fayda etmiyordu. ayakta duracak gücüm kalmadi. bu yüzden duş yerine kuveti tercih ettim. lanet olsun yarın pazartesiydi ve benim yarın cok onemli bir toplantım vardı.
Kuveti doldurdum. Hindistan cevizli jelimi de döktüm. tamamdir. bu arada ben niye gelmedim diye aramadı bile babamlar. ben tek basıma yasıyorum ama bazen yemeğe falan gidiyorum babamlara. hemen bu düşüncelerden sıyrıldım. suya girdim ve rahatlamaya calistim.