13. Az álló háború vége

3K 246 23
                                    

Napokig vártam arra, hogy bármi jele érkezzen egy megkezdett "háborúnak", de semmi. Csend volt. Tudtam, hogy otthon van, mivel a parkettája magától nem recsegett, de még sem volt zene vagy bármi más. Tudtam, hogy ez a vihar előtti csend és csak azt várjuk, mikor robbantja ki a másik a háborút. Én élveztem a békét és a nyugalmat, eszem ágában nem volt kezdeményezni. Jó volt végre újra élvezni az ablakon beszűrődő természetes zajokat, a gyerekek hangját, ahogy egymást kergetve nevetgéltek, meg persze a nem messze lévő kosárpályán játszó srácok és a labdájuk hangját.
Elmélyülten festegettem újra az elhanyagolt virágokat amiket kis pillangó falmatricákkal tarkítottam. Egész pofás volt már az összkép, kezdett összeállni a fejben megalkotott mű. Hétfő volt, szóval igen csak ráértem, így nem figyeltem az órát sem, meg úgy igazából semmit. A lakásból ki sem mozdultam, minden volt otthon amire csak szükségem lehetett. Délután öt tájékán egyre több kocsit hallottam leparkolni a ház előtt, aminek nem tulajdonítottam nagy jelentőséget, tettem tovább a dolgomat. A nyitott ablakon keresztül beszélgetés szűrődött be hozzám a szomszédból, de nem igazán érdekelt, hogy miről lehet szó, tekintve, hogy még mindig rohadt dühös voltam arra a barom arcúra. Bár a gyűlésen egy pillanatra megingtam, hogy talán megbékéljek vele, de ahhoz, hogy ezt megtegyem túl mélyen érintettek azok a szavak amiket a fejemhez vágott.
Igyekeztem minél többet pihenni, hogy a pénteki koncerten ne legyek hulla, mivel HanSoo figyelmeztetett, hogy minden kézre szüksége lesz. Így korán indultam fürödni, hogy aztán egy korai vacsora után, este nyolckor már ágyban legyek. Bevettem az altatómat, befújtam a párnám a levendulás spray-vel és a citromfű teámat is leküldtem, hogy a Tőle kapott füldugókkal befészkeljem magam az ágyba és aludjak egy hatalmasat. Bár nem volt fárasztó napom, én mégis úgy zuhantam be az ágyba, mint egy zsák és még le sem ért a fejem, már aludtam. Valamikor hajnalban felébredtem arra, hogy az ágyam megint felvette a masszázs ágy szerepét, de egy pisilés után már nem foglalkoztam vele, ismét visszaaludtam.
Reggelre már kiestek a dugóim és egy hangos ajtó csapódásra ébredtem fel, aztán egy kivehetetlen férfi hang morgását hallottam. Idegen volt a hang, így rögtön felötlött bennem a gondolat, hogy esetleg be akarnak törni hozzám vagy YoonGihoz. Akkora lendülettel ugrottam ki az ágyból, hogy pofára is estem, aztán a konyhába rohantam a sodrófáért, hogy készen álljak egy esetleges harcra. Remegtem a félelemtől és az adrenalintól, de cselekednem kellett, mert ha ott kellett volna ülnöm és végig hallgatni a történéseket, biztos, hogy megőrülök. Odasettenkedtem az ajtóhoz, hirtelen kirántottam és abban a pillanatban megláttam egy srácot aki a lépcső korlátnak támaszkodott. Látszott rajta, hogy nincs a toppon és, ha nem másnapos akkor még aznapos. Felkapta rám tekintetét és rám szegezte mutató ujját.
- Jéé. Egy csaj. Hát te meg ki vagy? - kérdezte részeges akcentussal.
- Ő a szomszédom, JaeWha. - jött a hang a szomszéd ajtóból.
Ott állt Min YoonGi neki támaszkodva a félfának, legalább olyan állapotban, mint a haverja és lehunyt szemekkel mutogatott felém. Még ilyen állapotban is fantasztikusan nézett ki, annak ellenére, hogy dőlt belőle a pia szag.
- Sugaaa! - kiáltott rá a srác - És te ezt a bomba pinát nem hívtad át a házibulira te barom?
Kíváncsi lettem a beszélgetés további alakulására így egyet előre léptem,de valami nedveset éreztem meg a meztelen talpam alatt.
- Mi a fasz? - morogtam felemelve a lábam.
- Azt hiszem Tae indult el hányni valamerre. - gesztikulált az idegen.
- Hát akkor nem jutott túl messze. - kuncogott YoonGi.
- Lehányta valaki a lábtörlőmet baszd meg?! - ordítottam rá szomszédomra és a hangom konkrétan visszhangot vert a folyosón - És én abba léptem bele? Óh, hogy a mocskos rohadt kurva életbe. Ezt nem hiszem el. - fakadtam ki - Hogy verném bele azt a rohadt fejét a hányadékos lábtörlőmbe. Te meg mit röhögsz, te degenerált barom? - címeztem a kérdést YoonGinak.
- Az csak egy kis sör meg egy kis soju. Most nem értem mit vagy úgy kiakadva. - röhögött tovább.

  - Na ide figyelj,  Te sápadt arcú vadbarom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  - Na ide figyelj, Te sápadt arcú vadbarom. - kezdtem nyugodtan - Azt még elnézem, hogy nem hívtál el a gagyi házibulidra, mert amúgy sem vágyom egy horda seggfej társaságára. De az, hogy a veled agyi szinten egyező, elmeháborodott haverod össze okádja a lábtörlőmet, az már kibaszottul idegesít! Úgyhogy vagy a spanod, vagy Te most szépen kisikáljátok, különben felgörgetem és feldugom a seggedbe azt a retkes lábtörlőt!  - pillantottam az órámra -  Kereken két órát kaptok, nem többet. - ezzel sarkonfordultam, hogy ott hagyjam a leeesett állú pasikat.
- Hallod ezt felhasználom a következő lemezemen. - szólt utánam YoonGi.
- Kizárt. -vágtam be az ajtót. de nem érdekelte, kiabálni kezdett.
- Kapsz a jogdíjból is!
- Leszarom!
Tehát az állóháborúnak annyi volt és ideje volt nekem is tennem valamit. Erősen gondolkoztam mi lehetne hasonló erősségű, de sorra véve magamban a lehetőségeket már előre láttam, hogy pokollá fogjuk tenni egymás életét. Nem volt túl vonzó a dolog, már majdnem el is döntöttem, hogy kezdeményezem a bekülést amikor eszembejutott a lábtörlőm. Meg a nagy francokat fogok én ilyen könnyen engedni. Ötletem sem volt mivel kergethetném az őrületbe, de tudtam, hogy nagyon ütősnek kell lennie a dolognak, viszont bele kellett gondolnom abba is, hogy valószínűleg mindig egyre durvább dolgokat fogok visszakapni. 
Két óra múlva már nem volt lábtörlőm. Eltűnt! Bekopogtattam.
- Hol a lábtörlőm? - szegeztem neki a kérdést ahogy kinyílt az ajtó.
- Kibasztam. 
- Azt mondtam, hogy sikáld ki, nem azt, hogy dobd ki. Nekem az a lábtörlő pénzbe került baszki.
- És ez rajtad kívül szerinted érdekel valakit? - nézett rám flegmán.
- Min YoonGi... ezt nem úszod meg szárazon! - sziszegtem a képébe.
- Te sem JaeWha. És te tőlem leszel nedves. - ezzel rám kacsintott és becsukta előttem az ajtót.
Lefagytam. Tátogtam, mint egy hal, pislogtam nagyokat és nem jutottam sem levegőhöz, sem szóhoz. Kicsit megráztam a fejemet, hogy legalább annyira magamhoz térjek a sokkból, hogy bemenjek a lakásomba. Fel nem tudtam fogni, hogy ilyen dumákat olyan halál lazán mond ki, mintha csak az időjárásról beszélgetne. Ráadásul pont nekem, aki már egy ideje nem volt pasival és lassan már ott tartottam, hogy fizetek érte, hogy valaki rendesen "ellása a bajomat". 

Szerelem a szomszédban [Suga ff.] - BEFEJEZETT ❤Where stories live. Discover now