14. A tökéletes terv

3K 220 51
                                    

Már az nap döntésre jutottam mi lesz a legoptimálisabb visszavágás annak az idióta gyökérnek, így hát még késő délután elindultam a városba, hogy beszerezzem a szükséges eszközt. Tudtam jól, hogy érdemes lesz úgy felhasználni, hogy én nem vagyok otthon, így hát igyekeztem úgy intézni, hogy még a másnapi munka után is legyen dolgom bőven. Leparkoltam a kocsimat és magamban kuncogva indultam el az aluljáró felé, hogy egy "vicces boltban" megvegyem a "fing bombát". Egy percig sem fordult meg a fejemben, hogy ez esetleg túl durva lenne, úgy gondoltam, hogy ez kb a minimum amivel megbosszulhatom szegény lábtörlőm sorsát.
Másnap is egész nap izgatott voltam, hogy sikerül-e kiviteleznem a tervet, de amikor négykor kipillantottam az ablakon és láttam, hogy YoonGi épp a kosár pályán dobálja a tökéletes három pontosait, rohadtul boldog lettem. Gyorsan magamhoz vettem mindent, hogy a műveletet elvégezve semmi dolgom ne legyen csak elhagyni a lakást. Nagy levegőt vettem és figyeltem egy kicsit, hogy lássam mennyire van belemélyedve a játékba. Szerintem azt sem vette volna észre, ha kizúgok az ablakon. Egy nagy levegőt véve meglendítettem a "bombát" tartó kezem és sikeresen behajítottam a nyitott ablakán. Hisztérikusan felkacagtam és azonnal becsuktam az ablakot, hogy az én lakásomba ne szökhessen be a szag. Sasszézva és dúdolva szökdécseltem le a lépcsőn amikor is szembe jött velem YoonGi. Egyetlen pillanatra lefagytam a tudatra, hogy a lakásában elviselhetetlen bűz fogadja a jóvoltamból, de azonnal kapcsoltam, hogy nem szabad kimutatnom. Kedvesen rámosolyogtam és köszöntöttem amit ő csak egy kérdő pillantással fogadott, de nem vártam meg a további reakcióját, hanem gyorsan tovább haladtam mellette. Mire megint beültem a kocsiba röhögőgörcsöt kaptam azon ahogy elképzeltem az arcát, amikor megérzi a szagot. Szívesen megnéztem volna, de nem akartam szenvedni a szagtól, olyan jóban sem voltunk és amúgy is sietnem kellett a munkába.
A discoban csak HanSoo fogadott amin rendesen meglepődtem. Mint kiderült Cintia beteget jelentett, JiSoo pedig az ételbár zárása után jött csak. Jó volt végre úgy dolgozni, hogy nem volt a közelben az a picsa.
- Te tudod már ki lesz a fellépő? Holnap után lesz a koncert és szart sem tudok még. - mondtam JiSoonak sörcsapolás közben.
- Babám! Hát te nem nézed a plakátokat? Valami Agust D jön. Állítólag durva rapper a srác. - bólogatott egy koktél felett.
- Sose hallottam még róla. - vontam vállat - Nem baj. Meglessük. - kacsintottam barátnőmre.
- Ja. Jól megnézzük és, ha jó csávó akkor osztozkodunk. - nevetett.
- Hallod ne szivass. Már jóformán fizetnék is azért, hogy valaki hozzám nyúljon.
- Hát az a szomszéd fiú szerintem ingyen is jól hozzád nyúlna. - dugta ki a nyelvét.
- Jó pasi, de egy seggarc!
Elmeséltem neki a történteket és amikor befejeztem mind a ketten szakadtunk a röhögéstől. Egyet értett velem abban, hogy megérte volna egy fotót készíteni a fejéről amikor belép a lakásba. Az biztos, hogy nem élete képe lett volna, de számunkra évekre elegendő vicc forrása. Megrezzent a telefonom a zsebemben amit furcsálltam, hiszen éjszaka már senki nem szokott keresni. Egyetlen Facebook üzenetet kaptam. TŐLE!!
"Ezt még megbánod Kim JaeHwa! Ma este egy hotelben alszom, de biztosra veheted, hogy holnap este a te ágyadban, te pedig RAJTAM!"
- Mi a picsa? -hebegtem hitetlenkedve.
- Na mi az? - kérdezte JiSoo egy cigi meggyújtása közben.
- Te baszki! Ez írt nekem fb-n! De még milyet!
JiSoonak megmutattam az üzit aki szintén elhűlve tanulmányozta azt a pár sort jó pár percen keresztül.
- Baszni fogsz angyalom! - suttogta.
- Ezzel? - kiáltottam fel rá nézve - Háborúzunk baszod! Hogy feküdnék már alá? Legyen már eszed! - csaptam a combomra idegesen.
- De azt elérheted, hogy őt meg egye a penész érted. - emelgette szemöldökét.
- Mire gondolsz? - biccentettem oldalra a fejemet homlok ráncolva.
- Tudjuk jól, hogy szívesen megfektetne. Ééés eddig nem akartam elmondani, mert megkért rá, de amikor levetkőztett a múltkor, akkor azt mondta, hogy egyszer muszáj leszel vele lefeküdni, mert addig fog teperni amíg össze nem jön. - magyarázta.
- Hogy mi van? - meresztettem rá szemeimet.
- Ne ragadj le a részleteknél! - emelte fel mutató ujját.
- Baszdmeg! Azért ez egy elég fontos részlet szerintem!
- Kicsinálni akarod nem? - kérdezte mire én igenlően bólintottam egyet - Egy pasi utálja, ha valamit nem kaphat meg amit nagyon akar. Egy pasi utálja, ha felhúzzák, aztán lógva hagyják. Ugye?
- Azt hiszem ja.
- Akkor annyi a dolgod, hogy mivel tudjuk, hogy YoonGi mit akar, mindig kibaszott szexi leszel, ringatod előtte azt a formás seggedet, de sosem hódolsz be neki. Menni fog? - vigyorgott JiSoo.
- Azt akarod mondani, hogy mindig öltözzek ki neki?
- Inkább vetkőzz le neki. Vagy valami nagyon szexis ruhát vegyél fel. A lényeg, hogy sokat mutasson, mégsem annyit, hogy mindent lásson. - közelebb hajolt fülemhez - Bele fog bolondulni!
- Huhh! - sóhajtottam egy nagyot - Szóval vegyem elő a legdögösebb, legszexibb formámat és csábítsam el.
- Ahamm! - bólogatott nagyokat.
- Oké. Menni fog! Meg tudom csinálni.
- Bíztam benned. - ölelt meg.
Ezután már kissé ideges lettem, mivel tudtam jól, hogy így az esetek nagy részében rajtam tartja a szemét YoonGi, mégis valahogy izgalomba hozott, hogy ezt a játszmát én fogom vezetni és végig nézhetem ahogy nem tönkre teszem, hanem megőrjítem. Már azok a szavak amiket barátnőm idézett tőle, egy fajta önbizalom löketet adtak így egy hatalmas vigyorral a képemen dolgoztam zárásig. Meló után JiSoonál aludtam és a tervünk a következő nap délelőttjére már programot is adott nekünk. A feladatunk az volt, hogy minél több szexi ruhát szerezzünk be nekem és egy izgató hálóinget az estére, hogy megkezdhessem drága szomszédom kínzását. Szerencsére annyi ilyen bitang jó cuccot tudtunk összeszedni jó áron, hogy szinte az egész ruhatáramat lecserélhettem volna, így megnyugodtam, hogy minden egyes napra vagy alkalomra akad majd valami bomba biztos szerelés. Hálás voltam a csajnak az ötletért és, hogy segített összeszedni a dolgokat, bár amire én azt mondtam, hogy tuti, hogy nem, azt ő mind belerakta a kosárba és amiket én felvettem volna egy "nagyanyámon talán jó" kijelentéssel szórta ki. Eljött hozzám, hogy amíg nem tűnik fel az a tapló, kicsit iszogassunk és összekészítsen az estére. Az új tusfürdőnek és testápolónak hála isteni illatom volt és a bőröm is legalább olyan selymes volt, mint egy kisbabáé. Amikor magamra húztam a kis hálóinget meg kellett állapítanom, hogy a testem igencsak formás és remekül mutat rajtam az a kis hálóing. Elégedetten konstatáltuk a látványt, de közben megszólalt a csengőm. Rémület futott át rajtam, a szívem ezerrel kalimpált a mellkasomban.
- Eljött az idő! - simított vállamra JiSoo - Mindent bele kislány!
Nagy levegőt vettem és elindultam az ajtó felé, hogy beengedjem Őt, akit meg kellett bolondítanom...

- Eljött az idő! - simított vállamra JiSoo - Mindent bele kislány!Nagy levegőt vettem és elindultam az ajtó felé, hogy beengedjem Őt, akit meg kellett bolondítanom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Szerelem a szomszédban [Suga ff.] - BEFEJEZETT ❤Where stories live. Discover now