Az egész éjszakám úgy telt el, hogy csak ültem ott ahol YoonGi hagyott és próbáltam a helyére pakolni a dolgokat a fejemben. Elgondolkodtam azon, hogy Dan vajon honnan tudta, hogy hova költöztem, miért nem kereste rajtam a laptopját előbb és miért, jött el a discoba. Aztán még ott volt YoonGi viselkedése is, ami a csók után teljesen megváltozott. Előtte is próbált közeledni, de az egészen más volt. Előtte csak a színtiszta dughatnék áradt minden egyes cselekedetéből és szavából. De aztán megvédett, megcsókolt és azt mondta jót akar nekem. Utána megint egy seggfej volt velem, de aztán ahogy meghallotta, hogy bajban vagyok máris pattant. Csak arra eszméltem a több órás elmélkedés közben, hogy egyre jobban kirajzolódik előttem az árnyékom. A hátam mögött már elkezdett feljönni a Nap, tudatva velem, hogy ideje összekapnom magam, mivel másnap meg kell jelennem a munkahelyemen és szembe kell néznem a főnökömmel.
Úgy döntöttem, hogy meglátogatom anyámat és megkérem, hogy segítsen egy kicsit lelkileg talpra állni, mert ami azt illeti eléggé padlón voltam. És persze anyu főztjénél, meg a vele való lelkizésnél nincs jobb. Ahogy elkezdtem összeszedegetni a darabkáimat egyszer csak fél szemmel megláttam az ablakból, hogy valaki a kosár pályán ücsörög. Odasettenkedtem, hogy jobban szemügyre vehessem és a megérzéseim nem csaltak. Ott ült Ő, egyedül a közepén, a betont nézve maga előtt. Labdája a törökülésbe húzott lábain pihent és nem úgy nézett ki, mint aki nagyon játszani szándékozik, inkább úgy mint aki nagyon gondolkodik valamin. Abban a pillanatban nem tudtam eldönteni, hogy akarom-e látni vagy sem, csak azt, hogy szívesen visszacsinálnám a dolgokat és nem pofozkodnék, hanem kiélvezném a pillanatot, tudva azt, hogy a melómnak így is úgy is annyi.
Igyekeztem nem foglalkozni a csábító ténnyel, hogy addig figyelhetem őt ameddig csak el nem megy és inkább egy emberi formát ölteni. Nem volt egyszerű feladat, de körülbelül egy óra alatt sikerült normálisan kinézni. A YoonGinak szánt irtó szexi ruhákat félre tettem és egy "anyuci jó kislánya" szettet húztam magamra.Sietve trappoltam a kabátommal a kezemben a kocsimhoz, ügyelve arra, hogy a tekintetemet folyamatosan a betonon tartsam és ne nézzek fel. Nagy volt a kísértés, de sikerült teljesítenem a dolgot, így egy fokkal nyugodtabban léptem rá a gázpedálra.
Anyám ahogy meglátta elgyötört ábrázatomat, rémület ült ki az arcára. Első dolga volt, jól megetetni, majd kifaggatni, hogy miért fogytam le annyira. Még azt is felajánlotta, hogy rám is főz csak menjek el érte, mivel azt hitte nincs elég pénzem kajára. Belekezdtem a mesélésbe, gondosan elmondva az összes apró részletet, beleértve a YoonGi sztorit is. Anyám álla leesett attól amiket Danről mondtam. Nem gondolta volna, de mindig is érezte, hogy valami nem okés vele. Figyelmesen hallgatott végig, amiért én baromi hálás voltam.
- Lányom! - kezdett bele lassan, miután mindent elmondtam - Mond meg őszintén. Te hülye vagy, vagy vak?
- Mert? - lepődtem meg.
- Ez a YoonGi gyerek... Ez, hogy is mondjam? - gondolkozott - Ez beléd esett, mint vak ló az árokba. Most mond meg nekem. Ha egyszer megtudott volna menteni csók nélkül és csak szexelni akart volna akkor miért csókolt meg? Ha csak arra kellenél neki, akkor már rég tett volna érte, hogy alá feküdj.
- Biztos vagy benne?
- Sokat látott öreglány vagyok én már JaeWha. Voltak nekem is kalandjaim annak idején és megtanultam pár dolgot. Bizonyosodj meg róla, hogy mik a valódi szándékai.
- Mégis hogyan?
- Szerezz valami kandúrt és játszd el azt, amit ő. - rántott vállat.
- Na, de anyu! - kiáltottam rá - Mégis mi vagyok én?
- Ettől nem leszel prosti, ez csak egy kísérlet édes lányom. Én is ezt tettem annak idején apáddal. - mosolygott nosztalgikus tekintettel.
Ezek után még elugrottam JiSoohoz is bocsánatot kérni az eltűnésemért és mesélni. Anyum tervével teljesen egyetértett, szóval nem volt más választásom, mint kivitelezni. Rettenetesen paráztam már attól is, hogy egy idegen pasival bújjak ágyba, de barátnőmnek szerencsére volt egy haverja aki örömmel vállalta a feladatot, ismerve a történetet. Haza vittem magamhoz a srácot, de nekem nem igazán akaródzott lefeküdni vele. Megnyugtatott, hogy ne aggódjak, számára ez csak egy szerep lesz, nem fog zaklatni utána, vagy bármi más. Szemeimet lehunytam és a srác elkezdte csókolgatni a nyakamat és vetkőztetni. Folyamatosan YoonGi arca lebegett előttem, ahogy mosolygott rám és ettől már kezdtem beindulni. Gyorsan eljutottunk a lényegig. Már egészen belelendültünk és kezdtem élvezni is a dolgot. Nagyon tudta, hogy mit kell tennie ahhoz, hogy egyre jobban belemerüljek az aktusba. Hamar kiismerte a gyenge pontjaimat és folyamatosan azokat ostromolta, ami belőlem egyre hangosabb nyögéseket váltott ki. YoonGi nevét sóhajtoztam közben, de arra vigyáztam, hogy a szomszédom ez ne hallatszon át. A pasi elég jól bírta a gyűrődést, már vagy egy órája dolgozott rajtam, amikor igen csak belelendült. Szinte már sikítottam amikor egyszer csak meghallottam a szomszéd lakásból a parketta recsegést és az erőteljes dörömbölést. Ebből már biztosra tudtam, hogy otthon van és mindent hallott, ami számomra már egy apró örömet adott. Igyekeztem rájátszani a hangokra, úgy hogy ne is vigyem túlzásba és ne tűnjön egy gagyi pornós utánzatnak a dolog. Pár perccel később kinyílt a bejárati ajtóm elég nagy robajjal és a szobám küszöbén megjelent egy kurvára ideges Min YoonGi. Fújtatott és remegett a dühtől, a szemei izzottak ahogy minket nézett. Öles léptekkel indult meg felém és nagy lendülettel tépte le rólam a srácot. Gyorsan felkapkodta a férfi ruhákat az ágy mellől és a kezébe nyomta, aztán hangosan szitkozódva lökködte ki a lakásomból. Kicsit megijedtem, hiszen ilyen heves reakcióra nem számítottam, de próbáltam magamon tartani a flegma picsa maszkját. Lassan feltápászkodtam az ágyból és magamra csavartam a vékony takarót. Belepillantottam a hálóban elhelyezett egész alakos tükörbe és megigazítottam a hajamat, plusz úgy tettem a takarót, hogy a melleim kissé kibuggyanjanak felette. Kilépdeltem lassan, egy gúnyos mosolyt varázsolva arcomra és úgy vártam meg ameddig becsukja az ajtót. Még mindig rohadt idegesnek tűnt, így pár percig csak figyeltem ahogy fújtat. Izzadság cseppek gördültek le arcán, végig a nyakára és nekem egyre csak azon járt az eszem, hogy azok útját követve végig akarom csókolni az illatos, selymes bőrét. Sötét tekintetével egyszer csak rám nézett és ettől észhez tértem. A kezei ökölbe szorítva pihentek mellette.
- Most nem tudom eldönteni, hogy miért vagy ennyire kiakadva. - kezdtem bele halkan - Azért, mert féltékeny vagy, vagy azért mert nem veled feküdtem le. - vontam fel szemöldököm.
Úgy öt másodpercig mereven szemezett velem aztán megfordult és kinyitotta az ajtót. Tett egy lépést kifelé aztán válla felett visszaszólt.
- Is, is! - morogta, aztán bevágta maga mögött az ajtót.
YOU ARE READING
Szerelem a szomszédban [Suga ff.] - BEFEJEZETT ❤
FanfictionKim JaeHwa egy csúnya szakítás után úgy döntött új életet kezd. Azt gondolta, hogy egy nyugodt külvárosi környéken, egy nyugdíjasokkal teli házban végre békére lel, de arra ami ezek után jött, még álmaiban sem gondolt volna. Hogy egy túl hangos...