* YoonGi *
Amikor kinyílt az ajtó először JiSoot pillantottam meg. Meglepődtem, hiszen arra számítottam, hogy csak JaeWha fog fogadni, ha egyáltalán hajlandó lesz beengedni. Felvont szemöldökkel pislogtam az ajtót kitáró lányra, hogy mi a francot keres ott és akkor lépett ki a hát mögül szégyenlősen a szomszéd csaj. Feje le volt hajtva és meztelen lábujjait pásztázta tekintetével, ujjai összekulcsolva előtte lógtak, ami miatt a felkarja összenyomta a dús kebleit, haja pedig a vállára omlott, amolyan kócos eleganciával. Nem volt tökéletesen egyenesre vasalva és begöndörítve sem, hanem valószínűleg a természetes formájában volt meghagyva.
Szemeim kidülledtek a látványra és nyelnem is kellett egy nagyot, mert azért nem ilyen fogadtatásra készültem, hanem legalább arra, hogy ismét válogatott szavakkal küld el a jó édes anyámba. De nem! Az addigi amazon természete eltűnt és egy visszafogott, szégyenlős, de annál szexibb nőt láttam. Azt hiszem nem kell mondanom, hogy azért elég nehéz volt kordában tartanom az alsó fertályon meredező testrészemet, hogy ne álljon fel azonnal. JiSoot már szinte el is felejtettem volna, ha nem köszörüli meg a torkát és szól, hogy talán bemehetnék, ő meg menne haza.* JaeWha *
JiSoo mögött az ajtó becsukódott én meg halál zavartan álltam YoonGi előtt. Az tuti, hogy a képem olyan piros volt, mint a paradicsom így nem nagyon mertem ránézni, amíg meg nem nyugszom és nem érzem magam kicsit otthonosabban a cuccban és az ő társaságában. Csak a tekintetemet irányítottam felé, hogy felbecsülhessem a reakcióját, de a fejemet nem fordítottam fel, így a pilláim alól pislogtam rá.
Rózsaszín ajkait enyhén elnyitva tanulmányozta végig minden miliméteremet. Rohadtul zavarban voltam, bár tudtam, hogy már látott kevesebb ruhában is, de a tudat, hogy majd abban a göncben kell lefeküdnöm mellé...
- Egyetlen szabályom van most is. - kezdtem bele rekedtesen.
- Még pedig? - kérdezte döbbent arccal, szinte suttogva, még mindig az ajtóban állva.
- Ugyan az ami legutóbb. Nem mozdulsz rám.
- Öhm... Ez most komoly? - vonta fel egyik szemöldökét - Ha tudnád, hogy mik járnak a fejemben már most... - nyalta meg kiszáradt párnácskáit.
- Igen? - kaptam fel a fejem dühösen - Hmmm. Tudod mit? Amíg csak az eszed jár olyanokon, addig maradhatsz. Kérsz valamit? - indultam el a hűtő felé, szándékosan hátat fordítva neki és kecsesen ringatva a csípőmet.
Halk felszisszenése minden érzelmét elárulta így tudtam, hogy a lehető legjobb irányba haladok. Bár nem túl nőies ital, én egy jó hideg sört vettem ki,hogy valamelyest lehűtsem magam és YoonGi is azt kért. Betereltem a nappaliba, hogy kényelmesen elhelyezkedjünk és valami kaját rendeljek a laptopon, mivel az egész napos szaladgálás mellett a főzésre egyáltalán nem maradt időm.
Kicsit beszélgettünk, meglepő módon normálisan. Elmesélte mit csinált amikor épp eltűnt pár napra, én pedig rendesen megsajnáltam. Kedvem lett volna megölelgetni, de tudtam, hogy egyetlen érintése is elég lenne ahhoz, hogy elcsesszem az egész, fantasztikusan kidolgozott tervet. Így inkább maradtam az empatikus viselkedésnél és sajnálkozva rebegtettem neki a szempilláimat. Természetesen a lábaimat meg a melleimet többet nézte, mint a szememet, de ezért nem hibáztattam, hiszen JiSoo valóban elég kihívó göncöket szedett nekem össze és az a hálóing még csak a jéghegy csúcsa volt.
A futár érkeztével YoonGi úgy indult meg az ajtó felé, átvenni a kaját,mintha csak otthon lenne és ugyanilyen természetességgel fizette is ki.
- Add ide a blokkot, kifizetem...
- Úgy illik, hogy a férfi fizet.- szakított félbe.
- Látsz te itt valahol férfit? - nevettem fel gúnyosan.
- Ha akarod bebizonyíthatom, hogy az vagyok. - felelte vággyal telt mély hangon, egyet felém lépve, olyan közel, hogy a szájából kiáramló forró levegő az arcomra csapódott. Vettem egy nagy levegőt, ami miatt a melleim éppenhogy,de súrolták a mellkasát, mire ő halkan felmordult. Egyik tenyeremet mellkasára simítottam.
- Inkább essünk neki a vacsorának, mielőtt kihűl. - mondtam reszketegen.
- Kit érdekel a vacsora, amikor mást is csinálhatunk. - suttogta zihálva.
- Engem. - hátat fordítottam neki és a dobozokhoz léptem, hogy kiadagoljam a már előkészített tányérokra az ételt.
A kezeim remegtek a gondolatra, hogy mit akar velem csinálni és a levegőt is próbáltam észrevétlenül venni, amiben nem vagyok biztos, hogy sikerült. Nőböl vagyok, szemem van és láttam, hogy YoonGi egy olyan pasi aki szinte bármelyik nőt leveszi a lábáról egyetlen pillantásával. Engem is levett róla, de muszáj voltam tartani magam, ha nem akartam mindent felborítani egy meggondolatlan cselekedettel.
Szinte teljes csendben fogyasztottuk el a vacsorát és csak az evőeszközök csörömpölése és az egyenetlen, szinte lihegő légvételeink törték meg a némaságot. Néha lopva ránéztem, de minden esetben azzal találtam szemben magam, hogy nem titkolva rajtam legelteti a szemeit. Kicsit feszélyezett a dolog, de próbáltam a lehető legtermészetesebb módon viselkedni. Amikor végeztem kényelmesen hátadőltem amitől feljebb csúszott az apró hálóing a combomon. YoonGi ekkorra már szintén befejezte az evést és csak engem bámult,de amikor szemei lesiklottak a frissen feltárt területre, hisztisen hátra ejtette a fejét, nyögött egyet, ujjai pedig belemartak a babzsák textíliájába.
- Baj van YoonGi? - kérdeztem rá ártatlanul reakcióára.
- Az bizony van. Fent is - mutatott fejére - meg lent is. - mutatott ágyékára.
- A zuhany alatt könnyíthetsz magadon. - kacsintottam rá.
- Vagy segíthetsz rajtam te is. - harapta be ajkát.
- Emlékezz a szabályra. - dőltem előre, ezzel még jobb belátást biztosítva dekoltázsomra - Nem mozdulsz rám, különben repülsz.
- Akkor nem maradt más... Megyek zuhanyozni.
Elment a fürdőszobába és pár percen belül már hallhattam is a víz csobogását. Elég időm volt arra, hogy összeszedjem a dobozokat, kidobjam a kukába és elmossam a használt eszközöket. Negyed üveg sörömmel az ablakhoz sétáltam, hogy nézelődjek egy kicsit az éjszakában. Azonnal felütötte a fejét az a rohadt nikotin hiány, szóval kikerestem táskámból a teli dobozkát, hogy felnyitva hozzá jussak a hőn áhított bagóhoz. Megálltam az ablaknál és rágyújtottam, de néhány slukk után hallottam ahogy kinyílik a fürdő ajtó. Nem sokat törődtem vele, gondoltam addig elfoglalja majd magát. Egyszer csak lépések hangja közeledett felém és egy tenyér a fenekemre simult, majd egy nedves ajkat éreztem meg nyakam és vállam találkozásánál. A teste hozzám simult és már majdnem elkezdtem hangosan sóhajtozni amikor eszembe jutott a terv.
- Min YoonGi. - leheltem a nevét - Ha nem veszed le rólam a kezedet és a szádat, szájba rúglak ököllel és az ablakon baszlak ki.
Egy pillanat alatt tűnt el rólam minden testrésze és én azonnal szembe fordultam vele, de még mindig olyan közel volt, hogy a mellem hozzá simult a meztelen felsőtestéhez. Megköszörülte a torkát és csak végig nézett rajtunk. Követtem a pillantását és ekkor vettem észre, hogy a derekára csavart törölköző egyetlen helyen nagyon durván kidudorodik. A látványra nagy levegőt vettem és visszanéztem szemeibe, amik úgy csillogtatta, mint az esthajnal csillag.
- Egy próbát megért. - súgta rekedten - Amúgy kint hagytam a boxeremet.
- Akkor vedd fel, aztán mehetünk aludni. - válaszoltam szintén suttogva.
Befeküdtünk a puha ágyba és már nem kertelt, azonnal közel kúszott hozzám és egy szoros ölelésbe vont. Hüvelyk ujjával cirógatta a mellem szélét ami belém áramütéseket küldve rázta meg a testemet.
- Ha már le nem fekszel velem, legalább ennyit had kapjak meg. - morogta másik mellembe.
- De ennél tovább nem mész!
- Ígérem. Jó éjt JaeWha! -puszilt anyagon keresztül a keblemre, mire engem elöntött a forróság.
- Jó éjt YoonGi! - rebegtem neki, hajába túrva.
Halkan morogva simult bele a tenyerembe, én pedig készen álltam egy újabb nem túl pihentető éjszakára.
YOU ARE READING
Szerelem a szomszédban [Suga ff.] - BEFEJEZETT ❤
FanfictionKim JaeHwa egy csúnya szakítás után úgy döntött új életet kezd. Azt gondolta, hogy egy nyugodt külvárosi környéken, egy nyugdíjasokkal teli házban végre békére lel, de arra ami ezek után jött, még álmaiban sem gondolt volna. Hogy egy túl hangos...