JiSooval ettünk mindenből amit hoztak nekünk és pár órával később már tudtuk jól, hogy a kedves nagyi korú hölgyek tapasztalatból hozták a finomságokat a szánkba. Tényleg sokkal jobban lettünk mind a ketten. Szerencsére az az idióta szomszédom többet nem tűnt fel a nap folyamán, így nyugodtan tudtunk készülődni, hogy este megint dolgozhassunk. Igaz, hogy az én ruhatáramból, de megint összeöltöztünk. Még jó, hogy a méretünk is ugyan az volt, nekem pedig néhány ruhából több színben is volt.
Vidám hangulatban telt a délután. Zenét hallgattunk, eszegettünk és magunkat csinosítgattuk, hiszen nem engedhette meg magának egyikünk sem, hogy az előző éjszaka nyomot hagyjon rajtunk. Mikor eljött az indulás ideje bepattantunk a kocsiba és a zenét ordíttatva vetődtünk bele a késő délutáni forgalomba. Az utakon nem voltak olyan sokan, mint hétköznap így akadályok nélkül értünk be, negyed órával nyitás előtt. Négykor végre feltűnt harmadik pultos lányunk is aki akkor közölte velünk az öröm hírt, miszerint babát vár. Bár attól, hogy az utolsó közös esténként töltjük együtt a munkában kicsit elszomorodtunk JiSooval, de együtt örültünk a piciny babácskának EunJivel. Az este folyamán igyekeztünk kímélni őt és a meló oroszlán részét átvállaltuk magunkra. Majdnem megszakadtunk, mivel tényleg csordultig telt a hely emberekkel, de ezt egy percig sem akartuk mutatni se neki, se HanSoonak.
Egyetlen keményebb jelenet volt az este, amikor is egy srác elkapta JiSoo kezét, miközben egy tálcával haladt vissza az egyik asztaltól. Tapogatni kezdte, erőszakoskodott vele, de EunJi figyelmének hála, HanSoo hamar tudomást szerzett az esetről és kidobóként aktivizálva magát, kitette a srác szűrét és ezzel egyetemben ki is tiltotta. Halkan elmormoltam magamnak egy imát, hogy ilyen főnököm van és így biztonságban lehetek a discoban is. JiSoot egy kicsit felkavarták az események, ezért egy fél órára drága főnökünk állt be helyette. Elmesélte, hogy ő már pár hete tud kolléganőnk terhességéről, de megkérte őt, hogy ne szóljon nekünk, hisz maga akarja elmondani. Ekkor mondta el, hogy szerdán már az új csaj fog jönni, egy európai lány. Kissé meglepődtem, hisz minden egyes dolgozó mind a discoban, mind az ételbárban hazai volt, de ezt nem tettem szóvá.
Zárás után még haza fuvaroztam barátnőmet és én is haza indultam, hogy végre tényleg egy pihentető alvásban legyen részem és a másnapi ebédre is odaérjek a szüleimhez.
Reggel nyolckor a szemeim hirtelen pattantak ki az a basszus ismételt üvöltésére. Vasárnap... Nem tudtam elhinni, hogy YoonGi még vasárnap is képes ezt csinálni. Tegye a hét akármelyik napján miattam, de ne reggel nyolckor. Szemeimet dörzsölve másztam ki az ágyból, hogy megint megpróbáljam rávenni, hogy csak egy kicsit halkítson már azon a kurva zenén. Pont egy olyan fázisból sikerült felébresztenie, hogy borzalmasan szédelegtem, szóval csak kapaszkodva tudtam haladni a célom felé, de még így is sikerült elég hamar odaérnem a bizonyos ajtó elé, amin még én is meglepődtem. Kopogtattam. Az ajtó kinyílt, a zene üvöltött, ő pedig egy boxerben és egy pólóban állt velem szemben, teljesen éberen. Hátra pillantott és a keze ügyében lévő távirányító segítségével, hátra mutatva leállította a zenét.
- A tegnap reggeli szetted jobban tetszett. - vágott a közepébe egy félmosollyal ajkain.
- Neked is jó reggelt. - intettem lehunyt szemekkel az ajtófélfát markolva - Nem lehetne, hogy csak egy kicsit - mutattam ujjaimmal a mértéket - lejjebb halkítsd a zenét? Tényleg hulla fáradt vagyok és nagyon szeretnék még egy picikét aludni.
- Érdekes... - gondolkodott el, állán a nem létező szakállát simogatva - Eddig soha senkit nem zavart, ha hangosan hallgattam a zenét.
- Mert a házban hatvan és a halál közti nyugdíjasok élnek, akiknek valószínűleg még halló készülékre sem telik. - válaszoltam nyugodtan.
- Akkor inkább neked kéne egy füldugó. Nem gondolod?
- Nekem csak pár óra nyugalom kéne, hogy kialudhassam magam. - néztem bele az elképesztően szép szemeibe - Kérlek. Csak egy kicsit.
- Most az egyszer. De ne szokj hozzá, hogy ilyen jó szívű vagyok. - emelte fel mutató ujját, nyomatékosítsa mondandóját.
- Egy isten vagy. Köszönöm!
- Ezt majd azután mond, hogy először alám kerültél. - kacsintott rám.
- Hogy mi van?! - pattantak ki szemeim.
- Szia JaeWha!
Ezzel szokásához híven rám csukta az ajtót. Elképedtem, hogy mondhat ilyeneket, aztán igyekeztem arra gondolni, hogy legalább elköszönt, pedig nem szokott. Az ágyba visszakerülve annyit aludtam, hogy már majdnem el is késtem anyáméktól. Induláskor azért még belenéztem a postaládába, ahol találtam egy papírt, amin drága szomszédom előzékenyen lerajzolta nekem az utat a patikáig, hogy vehessek magamnak füldugókat. A lap aljára a neve mellé még egy mosolygós smiley-t is odabigyesztett, én pedig nem tudtam megállni, hogy ne kuncogjam el magam.
- Ha lett volna otthon, akkor raktam volna be egy pár füldugót is. - hallottam meg magam mögött. Meg sem lepődtem, hisz valahogy éreztem, hogy pár pillanaton belül megjelenik.
- Kösz, de tudom hol a gyógyszertár. - feleltem háttal neki.
- Hálád jeléül este várlak egy szál bugyiban a lakásomban. - nyalta meg ajkait.
- Még mit nem. - fordultam felé - Ha azt hiszed, hogy egy kis kedvesség elég, hogy azonnal rád ugorjak, akkor baromi nagyot tévedsz barátocskám. - gyűrtem össze a papírlapot.
- Pedig mintha azt mondtad volna, hogy jó pasi vagyok. Nem értem mi a probléma akkor.
- Az, hogy egy paraszt vagy! - vágtam hozzá a galacsint, ami épp a homlokát találta el.
Elindultam a kapu felé, belőle pedig egy morgás szabadult fel és egy halk motyogás, miszerint "hátulról is jó vagyok". Igyekeztem nem törődni vele, de az igazság az, hogy ezek a szavak nagyon is megdobogtatták a szívemet. Nem tudom miért, de jól esett, hogy Ő ezt gondolja és nem kicsit volt imponáló az sem, hogy szexuális téren is izgatom. Gondolatban hamar le is kevertem magamnak egy irdatlan nagy pofont és próbáltam a fejembe verni, hogy épp nem rég ért véget egy három éves kapcsolatom, úgyhogy rohadtul nem kéne ezzel foglalkoznom. Dehát kinek ne tetszene, ha egy olyan pasi, mint Ő, jó nőnek tartja?
A szüleimmel az ebéd nyugodt hangulatban telt el, közben meséltem nekik a szomszédokról és a munkahelyemről, YoonGi-t szándékosan kihagyva. Tudtam jól, hogy anyám rögtön azzal jönne, hogy adjam el a lakást és keressek egy nyugodtabb, csendesebb helyet, de eszem ágában nem volt ezt tenni. Kíváncsi voltam mi sül ki a helyzetből és melyikünk hátrál meg előbb.
Mikor a kocsimmal bekanyarodtam a ház elé, láttam ahogy YoonGi épp elmegy otthonról. De az állam is leesett, mert nem tudtam elhinni, hogy még annál is lehet dögösebb amit addig láttam.
VOUS LISEZ
Szerelem a szomszédban [Suga ff.] - BEFEJEZETT ❤
FanfictionKim JaeHwa egy csúnya szakítás után úgy döntött új életet kezd. Azt gondolta, hogy egy nyugodt külvárosi környéken, egy nyugdíjasokkal teli házban végre békére lel, de arra ami ezek után jött, még álmaiban sem gondolt volna. Hogy egy túl hangos...