Wat vooraf hingHij buigt naar me toe.
Pov Aimée
Hij buigt voorover en zijn lippen raken de mijne. Ik sluit mijn ogen en beantwoord zijn kus.
Ik open mijn ogen als ik zijn lippen niet meer op de mijne voel.
Hij haalt een hand door zijn haar en neemt mijn hand vast.
'Euh Aimée, ik vond je al speciaal toen ik je de eerste keer ontmoette. Je was verlegen precies hetzelfde als ik ben bij nieuwe mensen. In een korte tijd ben je een heel belangrijk persoon voor me geworden en kan ik geen leven meer voorstellen zonder je. Ik vind je leuk Aimée, leuk als in de manier wil je mijn vriendin zijn? ' zegt hij.
' Natuurlijk wil ik dat Tinus.' zeg ik en druk mijn lippen op de zijne.
Hij trekt zich terug.
' Ik moet je eigenlijk nog iets vertellen' begint hij.
'Je weet dat Marcus je om advies vroeg voor een date met Nora' zegt hij.
'Hij moest het zeker vragen voor jou' maak ik zijn zin af.
Hij knikt.
'Dat is zo cute van je' zeg ik en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten. Hij slaat een arm om me heen en trekt me dichter naar zicht toe.
+
-
Na een tijdje daar gezeten te hebben en nog wat gepraat te hebben zijn we op weg naar huis aangezien het al na 5 uur in de namiddag is.
Als we bij onze huizen zijn druk ik mijn lippen op de zijne.
'Tot morgen' zeg ik als ik me terg getrokken heb.
'Tot morgen' zegt hij en geeft me een knipoog en gaat richting zijn huis. Ik richting de mijne.
Als ik op mijn kamer ben laat ik mezelf vallen op mijn bed en denk ik met een glimlach op mijn gezicht terug aan vandaag.
'Eten' roept mam.
Hoelang moet ik hier wel niet gelegen hebben naar het plafond starend als het nu al etenstijd is. Ik sta op van mijn bed en loop naar beneden waar ik op mijn vaste plek aan tafel ga zitten.
'Hoe was je dag Aimée?' vraagt mam terwijl ze mijn bord volschep.
'Goed, ik heb vandaag iets gedaan met Martinus en het was heel erg leuk' zeg ik en k neem mijn bord terug aan en begin met eten.
'Je gaat wel veel met ze om' zegt Lena.
'Mag dat niet? Ze zijn heel erg tof.' zeg ik en eet mijn bord leeg.
'Mag ik van tafel' vraag ik.
Mam en pap knikken. Ik schuif mijn stoel naar achter en loop naar boven, naar mijn kamer. Ik kijk op instagram en zie dat ik de 100 000 volgers heb bereikt dus post ik nog een foto die ik nog op mijn gsm had staan.
Throwback to this spring. Thank you for the 100 000 followers.
Na dat gepost te hebben kijk ik nog wat netflix en ga ik daarna slapen.
JE LEEST
Moved to Trofors ft. Marcus and Martinus
FanfictionAimée verhuisd van Nederland naar Trofors voor haar vaders werk. Ze komt naast de beroemde Marcus en Martinus wonen. Hoe loopt dit af?