13. Nora

201 6 5
                                    

Ik word wakker van de zon die door mijn raam schijnt. Ja ik ben weer eens mijn gordijnen vergeten te sluiten. Ik ga met een zucht rechtop zitten tegen mijn kussens aan en neem mijn telefoon.

Martinus: Goeiemorgen! Gisteren nog naar de studio geweest en ik zal je belofte nakomen. Het album is awesome! Love you en tot morgen❤️.  6:25

Aimée: Goeiemorgen! Perfect ik kan niet wachten tot ik het zal horen! Love you to en tot morgen Tinus❤️. 10:34

Ik leg mijn telefoon terug op mijn nachttafel en stap uit bed. Ik trek een simpele maar warme outfit aan want het begint wat kouder te worden.

Ik poets mijn tanden en borstel mijn haarden door

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik poets mijn tanden en borstel mijn haarden door. Daarna ga ik naar beneden en eet ik een simpele cracker want ik heb afgesproken om met Nora vanmiddag iets te gaan eten.

+
-

'Wat neem jij?' vraag ik aan Nora als we in een eettentje zitten.

'Uhm ik denk gewoon een tosti. Jij?' vraagt ze.

'Uhm ik denk een salade van het huis.'zeg ik na een snelle blik op de menukaart.

Ze knikt. We bestellen en al snel krijgen we ons eten voorgeschoteld.

+
-

'Kom je nog mee naar mijn huis? Dan kunnen we een filmpje kijken of iets.'vraagt ze als we buiten het eettentje zijn.

'Is goed.'zeg ik en we beginnen te lopen naar Nora's huis.

+
-

'Gaan we anders een foto maken?' vraagt Nora als we een donut gaan eten bij haar thuis. We hebben mean girls net afgekeken.

Ik knik.

'Ja dan post ik hem op Instagram.' zeg ik enthousiast.

We nemen een gekke pose aan met onze donuts en al snel hebben we een leuke foto.

🍩goals with my bæ and soulmate @Nxoxrxa

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

🍩goals with my bæ and soulmate @Nxoxrxa

'Gepost.' zeg ik als hij eropstaat.

'Hij is prachtig.'zegt ze en liked hem.

+
-

Als ik weer thuis ben eet ik mijn avondeten en ga ik naar boven naar mijn kamer. Waar ik mijn pyjama aantrek, mijn tanden poets en mijn haar in een rommelige knot doe.

Ik ga met mijn laptop op bed zitten en kijk wat youtube video's, zoals de video's van DitaBibiana. Haar video's zijn zo leuk en het is goed om mij  Noors te oefenen want in de maand dat ik hier ben kan ik het wel al goed spreken maar maak ik soms nog grammatica fouten en schrijven ja dat blijft een probleem. Maar Martinus helpt me iedere week wel door bijles te geven, alleen is die deze week niet doorgegaan omdat ze dit weekend weg zijn maar volgende week heb ik er weer.

+
-

Martinus: Goodnight princesse. Nog 1 keer slapen en ik ben terug❤️. Trouwens mooie foto van jou en Nora. Groetjes Tinus. 22:35

Aimée: Goodnight Tinus. See you tomorrow❤️ Groetjes Aim. 22:36

Ik leg mijn telefoon aan de lader, sluit mijn laptop af en besluit on bed te kruipen.

Ik heb snapchat!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik heb snapchat!

Morgen terug school en ik moet een bril dragen😑.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Moved to Trofors ft. Marcus and MartinusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu