18. Oslo

151 5 0
                                    


Pov Aimée

Ik controleer voor de laatste keer of ik alles bij me heb, waarna ik mijn kleine trolley dichtrits.

De ouders van Marcus en Martinus hebben gevraagd of ik een weekend mee wou naar Oslo. Aangezien de jongens daar wat interviews hebben en nog een laatste hand aan het album leggen.

Toen ik het vroeg aan mijn ouders twijfelden ze eerst, maar aangezien ik dit jaar 16 word hebben ze toegestemd ook omdat we vakantie hebben dus is het niet erg als we zondag laat terugkeren.

Ik neem mijn trolley van mijn bed en zet hem aan de deur, we vertrekken over een uurtje en ik moet me nu nog aankleden en mijn make-up doen. Dat wordt haasten.

Ik ga voor mijn kledingkast staan en twijfel wat ik zou aandoen. Ik kies uiteindelijk voor een zwarte broek met gaten waar ik een netten panty onder aantrek, een warme trui en mijn zwarte lage all-stars.

Ik trek mijn kleding aan en neem een spiegelfoto van mijn outfit en zet hem op Instagram.

Oslo✈️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Oslo✈️

Ik leg mijn telefoon weg en doe mij  make-up die bestaat uit: mascara, blush en een nude lip kleur.

Ik borstel mijn haren nog even door en dan gaat de bel, ik neem mijn trolley en ga de trap af, naar de voordeur.

Ik open hem en zie Martinus staan.

'Hey.' glimlacht hij en geeft me een kus.

'Hey.' glimlach ik terug

'Heb je er zin in?' vraagt hij als ik mijn jas aantrek.

'Eigenlijk wel, iedereen zegt dat Oslo een mooie stad is en ook ik ben bij jou dit weekend.' vertel ik hem.

Hij glimlacht en knikt.

'Oslo is inderdaad een mooie stad.'

Ik trek de deur achter me dicht en we lopen naar het huis van de familie Gunnarsen.

'Hallo Aimée, heb je er zin in?' vraagt de vader van Martinus.

Ik knik.

'Geef je koffer maar.' glimlacht hij waarna hij hem in de kofferbak stopt.

+
-

Marcus en Martinus geven Emma en hun moeder nog een knuffel waarna we in de auto stappen. Hun moeder kon niet mee omdat Emma ziek is.

Marcus gaat vooraan zitten en Martinus en ik nemen plaats op de achterbank.

+
-

We lopen met onze koffer het vliegveld uit en nemen een taxi richting het hotel.

Daar aangekomen checken we in en krijgen onze sleutel, Marcus, Martinus en ik slapen op één kamer en Kjell-Erik slaapt op een aparte kamer.

We lopen naar onze kamer waar we onze spullen droppen en vertrekken richting het eerste interview van de jongens.

Moved to Trofors ft. Marcus and MartinusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu