Pov AiméeIk word wakker van mijn wekker - zoals altijd - en check mijn telefoon op sociale media, etc.
Als ik alles heb gezien stap ik uit bed en besluit om hetzelfde setje kleding te dragen als de dag ervoor. Ik loop naar de badkamer en douche me er en doe mijn ochtend routine.
Als ik op school aankom ga ik naar mijn kluisje. Ik stop de juiste boeken in mijn kluisje en doe hem terug dicht. Ik ga aan een tafeltje zitten en haal mijn leesboek uit mijn tas en sla hem open waar ik ben gebleven.
'Wat lees je?' vraagt Nora als ze aan de tafel komt zitten.
'Een boek dat ik in Nederland nog aan het lezen was.' zeg ik en doe mijn boek dicht en stop hem in mijn tas.
'Bevalt het je hier eigenlijk? Je bent eigenlijk toch best ver van je vrienden en familie' zegt Nora.
'Ja dat is waar maar jullie voelen aan als familie voor mij en daarbij het is hier zo leuk en ik heb het hier zo druk dat ik helemaal geen tijd heb gehad om ze te missen.' zeg ik meteen glimlach.
'Hey' hoor ik Martinus zeggen en hij komt naast me zitten en neem mijn hand vast.
'Hey' zeggen Nora en ik in koor.
Marcus gaat naast Nora zitten.
'En sinds wanneer zijn jullie samen' zegt ze meteen grijns.
'Twee dagen' antwoord Martinus en glimlacht naar me.
'Jullie zijn zo cute samen' zucht Nora.
'Toch Marcus' zegt ze en wendt zich tot hem en begint te praten tegen hem.
+
-Na school gaat Martinus mee naar mijn huis om samen huiswerk te maken.
'Wil je wat drinken' vraag ik als we in de keuken zijn.
'Ja' zegt hij.
Ik neem twee glazen en schenk er cola in.
Ik geef een glas aan Martinus en neem de mijne.
'Gaan we naar mijn kamer?' vraag ik.
Hij knikt en we lopen mettons glas in de hand naar mijn kamer.
+
-Als het huiswerk af is liggen we op bed en ik met mijn hoofd op zijn schouder en hij met zijn arm om me heen.
'Ik denk echt dat Nora op Marcus is.' zeg ik en teken met mijn vinger van figuren op zijn trui.
'Dat kan. Ik zal eens aan Marcus vragen of hij op haar is. Anders kunnen we ze koppelen.' zegt hij en drukt een kus op mijn haren.
Ik glimlach en nestel le dichter bij hem.
'Ik hou van je' zegt Martinus n'a een tijdje zo gelegen te hebben.
'ik ook van jou, zielsveel. In zo een korte tijd ben je echt heel belangrijk voor me geworden' antwoord ik en druk een kus op zijn lippen.
'Ik moet dit weekend naar Oslo' zegt hij.
Ik kijk op naar zijn mooi gezicht.
'Voor?' vraag ik.
'We moeten nog enkele dingetjes regelen voordat onze nieuwe single uitkomt' antwoord hij.
Ik knik.
+
-Als het al laat in de avond is trek ik mijn pyjama aan en maak nog een goodnight mirror picture met flits en stuur hem naar mijn mensen met wie ik dagen heb en naar Martinus.
Ik kruip in bed, zet mijn wekker en val daarna in slaap.
Sorry sorry
Dat Ik zo lang niets heb gepost maar ikheb hetheelerg druk met school en lopende projecten.Maar toch heb ik een kort deeltje kunnen schrijven. Wanneer de volgende online komt weet ik niet maar sorry alvast als het weer lang duurt.
Doei
Justine
JE LEEST
Moved to Trofors ft. Marcus and Martinus
FanficAimée verhuisd van Nederland naar Trofors voor haar vaders werk. Ze komt naast de beroemde Marcus en Martinus wonen. Hoe loopt dit af?