Pov AiméeIk word wakker van mijn wekker die ik gisteren heb gezet en ik stap uit mijn bed. Ik neem mijn sportkleding uit mijn kast en trek het aan.
Ik neem mijn sportschoenen en doe die ook aan. Ik plug mijn oortjes in en zet muziek op, doe mijn haren in een staart en begin met hardlopen als ik buiten ben.+
-Na een uurtje gelopen te hebben en ook een uurtje door het bos ben ik terug thuis en ga ik direct naar mijn kamer waar ik een simpele outfit neem en naar de badkamer ga.
+
-Na een heerlijke douche genome te hebben, trek ik mijn kleren aan, poets ik mijn tanden en was mijn gezicht. Ik doe mijn haren in een rommelige knot als ik ze gedroogd heb en ga daarna naar beneden.
Ik maak daar mijn ontbijt en eet het op terwijl ik wat televisie kijk.
Pov Martinus
Ik word wakker van iemand die op mijn bed springt. Ik open mijn ogen en zie dat het Emma is.
'Wat doe je hier ems?' mompel ik nog slaperig.
'Jij moet met mij een musical.ly maken.' zegt ze.
'Straks misschien ik ga eerst nog wat verder slapen.' zeg ik en draai me om in bed en ga verder slapen.
Ik hoor Emma nog zuchten en voel dat ze vanijn bed gaat, niet veel later hoor ik hoe de deur dichtgaat.
+
-Als het 10 uur is besluit ik toch maar uit mijn bed te gaan en ik strompelen met wat kleding naar de badkamer. Ik stap de douche in en ontspan daar.
+
-Ik stap uit de douche, droog me af en trek mijn kleding aan.
Pov Aimée
Na mijn ontbijt ga ik terug naar boven en zet ik mijn muziek aan en begin te dansen door mijn kamer heen terwijl ik meezing.
Pov Martinus
Ik loop naar beneden en ontbijt, na mijn ontbijt ga ik terug naar mijn kamer. Ik zet mijn raam gekanteld zodat er wat frisse lucht binnen kan en plof daarna op mijn bed. Ik sluit even mijn ogen en denk na.
+
-Oppeens hoor ik muziek en hoor ik iemand meezingen, ik open mijn ogen en kijk uit mijn raam. Een glimlach kruipt op mijn gezicht als ik Aimée uitbundig zie dansen en meezingen met de muziek.
Één iets korter hoofdstukje vandaag. Mijn examen geschiedenis is super gegaan, nu nog in spanning wachten tot donderdag dan weet ik mijn resultaten.
Wat denken jullie dat er nog in dit verhaal zal gebeuren? Let me know!
JE LEEST
Moved to Trofors ft. Marcus and Martinus
FanfictionAimée verhuisd van Nederland naar Trofors voor haar vaders werk. Ze komt naast de beroemde Marcus en Martinus wonen. Hoe loopt dit af?