Kızlar tuvaletine ilerlerken okulun bir kaç kaşarı önümü kesti. Ne olduğunu anlamadan beni ittirmeye başladı.
-"Sen ne yapıyorsun be."
diyerek kızın üzerine yürüyüp saçlarını elime doladım.
O kim oluyordu da bana böyle toplum içerisinde kötü davranabiliyordu.
Kız korkuyla inleyerek;- "Özür dilerim ben sadece seni korkutmak istemiştim. Derste Urasla bakışmanızı görünce dayanamadım."
Diyince
saçlarını daha sıkı tuttum.-"BENİM KİMİNLE BAKIŞTIĞIM BİR DAHA SENİ İLGİLENDİRECEK Mİ."
diye bağırdığım da etrafımızı koca bir çember sarmıştı.
Kız tekrar özür dileyerek ;
-"Canım yanıyor tamam bırak artık lütfen"
Diyince
Saçlarını bıraktım ve etrafa dönerek yürüyün gidin işinize diye bağırdım
Topluluk dağılırken karşıdan gelen Uras'ı görünce sevindim.Nedenini bilmiyordum ama sevinmiştim.
Uras adımlarını hızlandırarak o saçlarını yolmak üzere olduğum kızın yanına gidip onu yerden kaldırmıştı.
Bu çocuk beni deli etmeye mi çalışıyordu cidden diye düşünürken bakışlarım kıza kaymıştı
Bana zafer benim gülümsemesi atarak Uras'a sarıldı.Uras'a baktığımda tiksinç bir ifadeyle kıza yardım ediyordu.Oda bu yardımı yapmak istemiyordu fakat neden onun yanında olmuştu ki.
Kızlar tuvaletinden çıkmış düşünceli düşünceli ilerlerken sert bir bedene çarptığı mı görünce sarsıldım.
Kafamı kaldırıp baktığımda Kemal'i görünce hızla ona sarıldım.Kemal'in sırtının arkasından gözlerim Uras'ı bulunca şaşırmadım değil , çünkü korkutucu bakışlarıyla Kemal'i süzüyordu.
Hadi canım kıskanmıyordu dimi beni
Nilay güldürme kendini cidden diyerek Kemalden ayrıldım beraber kantine gidip bir masaya oturduk.Kemal iki çay almak için sıraya girdi ve ben masada yalnız başıma otururken telefonuma gelen mesajla ayaklanmak zorunda kaldım.
Bu ne cüretle beni tehdit ederdi.
Kantinin girişine baktığımda alev saçan gözleriyle Uras'ı gördüm.Bu çocuk ne diye benle uğraşıyordu, triplerine girip anlamamazlıktan gelmiyeceğim. Bu beni bildiğin kıskanıyordu ya.
Telefonuma gelen mesaj iseGönderen:Uras
-O masadan kalk yoksa arkadaşın Kemal için iyi olmayabilir.Hızla Uras'ın karşısına geçip ona hesap sormaya başlamıştım.
Ah bu yürek nereden geliyor Nilay
Bugün yeterince cesaret gösterisi yaptın zaten diye düşünürken Uras'ın sessizliği beni deli ediyordu. Sadece gözlerimin içine bakıyor ve o öfke kırıntılarını yavaş yavaş yok ediyordu.Naptığını anlamıyordum ve yeterince keyfimi kaçırmıştı.
Hızla sınıfa çıkıp Orhan'a ;-"Orhan yer değiştirelim mi?"
gibisinden geveledim ilk başta kabul etmese de o masum gülüşüm ile kabul ettirmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ve Acı (+18)
Romanceİzmir'de de erkekler tarafından çok beğenilen Nilay İstanbul'a geldiğinde de bütün herkes onunla beraber olmak istiyordu. Fakat o bunlara aldırmayıp sevdiği kişiyle beraber olacağını kendisine söz vermişti. Bakalım Nilay kimi seçecek ve +18 anlara g...