6.Bölüm

33.8K 364 93
                                    

Uras'a baktığımda kendinden tamamen geçmişti.İstediğini başardın kızım hadi hazırlan git bu evden diye düşünürken Uras beni bacağımdan tutup kucağına oturtturdu.Elimi elinin içine alıp erkekliğinin üzerine dokundurttu.

-"Nilay bana yaptığına bak."
Diyip elleriyle bacağımı okşamaya başladı.Bir an kendime verdiğim söz aklıma geldi,ben sevdiğim bir adamla beraber olacaktım. Uras her ne kadar beni istese de onun olmayacaktım.

Daha sonra o saçlarını yolmak üzere olduğum kızın yanına giderek ona yardım edişi aklıma geldi.Erkekliğinin üzerinde sürtündüm.Uras dayanamayıp inleyince ona bir kez daha sürtündüm.Ne kadar da şişmişti böyle.Bir an onu içimde istedim çok güzel olabilirdi,fakat daha sonra bu düşüncelerimden vazgeçtim.

Daha sonra eğilip dudağına bir öpücük koydum ve Uras gözlerini kapattığı anda kucağından kalkıp odama koştum.

Uras ne olduğunu anlamaz bir şekilde peşimden baka kalmıştı.Odama giderken ona hafiften gülümseyip merdivenlere yöneldim.
Umarım bu masum gülücüğümü 'seni odada bekliyorum erkeğim' gibisinden algılamaz diye dua ediyordum.

Odama girdiğimde şu kısa ve açık şeylerden kurtularak pjamalarımı giydim, ardından yatağa girip yorganı kafama kadar örttüm.
Uras'ın bağırması yüzünden uykuya dalamıyordum.Ben istemeden bana sahip olmak istemiyordu,fakat onu bu kadar çok delirtip ardından odama kaçmam onu baya sinirlendirmişti.

Sonuçta haklıydı bende onun gibi azıp içime girmesini beklerken o odasına gidip uyusa sinir krizi geçirirdim sanırım.Uras'ın bağırışları Tarık ve Ateş'in onu durdurmalarıyla sona erdi.
Ah Nilay neden bu kadar fenasın diyerek güldüm fakat hemen sessizlikten yararlanarak uykuya daldım.

Uyandığımda saat 21.32 filandı.Erken saatlerde uyuduğumu farkedince bu saatte uyanmamın normal olduğunu anladım.Yan tarafıma baktığımda bir dolap vardı bunu yenimi almışlardı çok güzel gözüküyordu.

Hızlıca ayaklanıp dolabı açtım ve mutluluk tüm bedenimi sarmıştı.Onlarca kıyafet vardı ve hepsi çok güzeldi,daha sonra bunların hepsi benim için mi sanki diye düşünmeden edemedim. Başka kızlarıda kaçırıp buraya sokabilirlerdi.Onlarda buradaki kıyafetleri giyebilirdi.Bu kadar güzel kıyafetin ben gidince burada kalacak olması moralimi çok bozmuştu. Yüz ifadem oldukça üzgündü.Dolaptaki aynadan kendime bakarken kapının açılması ile o tarafa döndüm.

Gelen Uras'tı.Bana sevimli bir gülüş attı fakat sonra yüz ifademi görünce

-"Neyin var güzelim beğenmedin mi?" Demişti.Oysa bunların hepsi çok güzeldi ama ben burada kalmalarını istemiyordum.Urasa dönerek

-"Yok bir şey." Dedim Uras beni anlamış olacak ki

-"Bunların hepsini sana özel aldırdım giderken evine yollarım merak etme." Demişti.Bir anlık sevinçle Uras'a sarıldım ve bacaklarımı Uras'ın beline bağladım.O da düşmemem için kalçalarımdan tuttu. Bu anın bitmesini istemiyordum.Kafamı Uras'ın omzundan ayırarak yüzüne baktım.Ve gözlerimi dudaklarına çevirdim.O da bunu farkeder farketmez gözlerini dudaklarıma odaklamıştı.Şuan tek istediğim şey Uras'ı çılgınlar gibi öpmekti,bunun yanlış olduğunu da düşünmüyordum ama yaptığım tek şey Uras'ın yanağına bir öpücük koyup kucağından inmek oldu.
Uras oflayarak beni kucağından indirirken küçükte olsa tebessüm etmişti. Üzülmemi istemiyordu fakat bence Uras hayatında ki bütün kızlara böyle davranıyordu.Bunun düşüncesiyle Uras'ın elini sımsıkı tuttum.Kafamı ona çevirdiğimde şaşkındı fakat sırıtıyordu.Ne yaptın Nilay derken elimi kavramasıyla ona döndüm baya ciddi bir şekilde karşıya bakıyordu.Bakışlarımı o tarafa çevirdiğimde Kemal'i gördüm.Yok artık diyerek mırıldandım.İkiside alev saçan gözlerini bana çevirdiğinde Uras'ın elini bırakmak için elimi çekiştirdim.Uras sımsıkı tutuyordu.Yalvaran gözlerle ona baktığımda elimi bırakmıştı.Kemal'in koluna girerek

-"Hadi gidelim buradan." Diyince Kemal başını olumlu anlamda salladı ve kolunu omzuma attı.Biz Kemal'le abi kardeş gibiydik,gidene kadar Uras'ın yüzüne bir gıdım bakamamıştım.Eğer ona bakarsam dayanamazdım, oda dayanamaz ve beni asla bırakmazdı.Evden çıkarken arkama küçük bir bakış attım Uras buğulu gözlerle bana bakıyordu.Dayanamayıp önüme döndüm.Kemal'le arabada ilerlerken halama bir şey anlatmaması için onu ikna ettim.

Eve döndüğümde mutfakta şarkı söyleyen halamı gördüm.Mutfağa ilerlerken Kemal'e göz kırptım.
Halamın arkasından gözlerini kapattım.

-"Ay sen kimsin İmdaaat." Diye bağırınca halamın gözlerini açmıştım, fakat eniştem ve Kemal mutfağa çoktan girmişti.

-"Ya hala neden bu kadar bağırdın şaka yapmıştım." Diye söylendim ardından hepimiz gülmeye başladık ve gülerek oturma odasına geçtik.
Güzel bir film seçmiştik ve filmin ortalarına doğru halam mutfaktan elma getirmişti.

Şuan tam bir aile tablosu yaşıyorduk fakat ben o aileden değildim.Bu düşünceyi kafamdan atarak yanımda oturan halama tebessüm ettim ve sımsıkı sarıldım.

-"Dur deli kız belimi kıracaksın."demesiyle hepimiz tekrar gülmeye başladık film bittiğinde hepimiz odalarımıza dağılmıştık.Telefonu elime aldığımda 12 arama olduğunu gördüm.

Arayanlarda Uras Kemal Açelya ve Ceyda vardı.
Uras'ı görünce kalbim çarpmıştı sanırım bu nasıl bir duyguydu anlamadım ama harika olduğu kesindi.

Aşk Ve Acı (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin