4.bölüm

36.2K 403 438
                                    

Medya : Nilay ve Uras

Sabah uyandığımda halamlara,dün sadece bir yerde oturup dalıp gittiğimi söylerim diyerek sıcak bir duş almak için küvete girdim.
Saçlarımı iki kez yıkadıktan sonra vücudumu keseledim ve vanilyalı duş jelimi tüm vücuduma yedirdim. Ardından tamamen durulanarak bornozuma sarıldım ve odama geçtim.

Siyah dantelli iç çamaşırlarımı giydim.Üzerine yakası açık beyaz bir tişört,  altına da siyah kısa fırfırlı eteğimi giydim saçlarımı düzleştirdikten sonra hafif bir makyaj ile çantamı alarak aşağı indim.

Halamlar kahvaltı ederken yanlarına gittim,ve sofraya oturdum.
Günaydın fasılları bitince dün biraz dalgın olduğumu bu sebepten iki sokak aşağıda oturup kaldığımı anlattım.Pek inanmış gibi olmasalar da buda böyle geçmişti.

Kemal'le beraber okula ilerlerken karşıda bir kavga olduğunu gördüm.
Kemal'e döndüğümde oda o tarafa dikkatle bakıyordu.

Kemal'in kolundan çıkıp kavganın olduğu tarafa koştum.
Uras yerde bir çocuğu dövüyordu çocuğa acıdım ve çocuğun kim olduğunu görmek için açılın diye bağırdım. Önümdeki bir kaç kişi kenara kayınca yerdeki çocuğun Orhan olduğunu gördüm.

Hemen ortaya girdim ve Uras'a

-"Sen ne yapıyorsun hayvan herif öyle vurulur mu oda insan."
Diye haykırdım.

Urasın gözleri beni bulduğunda ondan gözlerimi ayırıp Orhan'ın yanına koştum.

Yüzü kan revan olmuştu.Vicdansız herif nasıl vurduysa demekki.

Yüzünü avuçlarımın içine alıp yanağını okşadım. Ardından tekrar öfkeli gözlerimle Uras'a döndüm. Oda benden farksız değildi. Öfkesi gittikçe artıyordu ve bu beni daha da sinirlendiriyordu. Orhan'ı bırakıp ayağa kalktım ve Uras'ın göğsünü yumruklamaya başladım.

-"Niye insanlara böyle davranıyorsun neden bu kadar kötüsün yeter git artık bu okuldan." Diye bağırmaya başladım.

Başkası olsa onu çoktan boğup öldürmüştü.Babası kocaman bir mafya olduğu için hapise hiç bir zaman girmezdi.Bana neden hala bir şey yapmadığını anlamak isterken kolumun çekiştirilmesiyle Uras'ın gözlerine baktım o olduğu yerde duruyordu.Kimdi beni böyle çekiştiren diye düşünürken önüme döndüm ve beni çekiştirenin Ufuk olduğunu gördüm.Ufuk Uras'ın en yakın arkadaşıydı neden beni çekiştiriyordu. Yoksa oda mı Uras gibi bana sahip olmaya çalışacaktı.

O kadar güçlüydü ki her zaman ki gibi elinden kurtulamadım.Gidene kadar Uras gözlerini benden ayırmadan sakince beni izledi.

Ufuk beni bir eve getirdi ve odaya soktu. Ardından kapıyı kitleyerek odadan çıktı.

Ne oluyordu böyle bunlara ya o kadar insanın içinde beni böyle alıp bir eve sokmak nedir ya.Ayrıca benim derslere girmem gerekiyor.Ya Orhan'a bir şey olduysa ,Uras nasıl bu kadar acımasız olabiliyordu anlamıyordum sanırım bana da işkence yapacaklardı.

Odada sadece bir yatak ve komodin vardı. Odanın duvar rengi siyahtı.Siyah ne ya siyah duvar rengi mi olur derken karşıdaki kapıyı gördüm.Tuvaletti büyük ihtimal kalkıp tuvalete girdim ve evet ardından lavaboda elimi yüzümü yıkadım.

Ben aynada kendime bakarken içerden kapı sesi duydum.

Suyu tekrar çalıştırmadan dinlemeye başladım.
Evet bu ses Uras'ın sesiydi

-"Lan ufuk hani nerede bu kız."
diye bağırmıştı.

Ufukta;

-"Abi oradaydı dikkatli bak."
Diyince daha da zorlamamak için suyu çalıştırdım.
Urasın derin nefes alışının sesi buraya kadar gelmişti.

Kapıdan çıkınca Uras'ı karşımda gördüm bir şeyler anlatmak istiyordu sanki, öyle bakıyordu bana ama bu acımasızı dinlememem gerekiyordu.
Gözlerinin içine bakarak;

-"Ne var Uras tekrar mı bana sahip olmaya çalışacaksın."
Diye bağırdım.

Urasın gözleri daha da masumlaşmaya başlayınca dayanamadım ve kafamı başka yere döndürdüm.

Uras;

-"Nilay beni dinle,sadece esrar içmiştim ve dayanamadım yoksa ben çaresiz kızlara tecavüz etmeye çalışmam." dedi

Bu sebepten göz bebeklerinin kocaman siyahlıkla dolu olduğu aklıma gelince yalan söylemediğini anladım.

-"Peki ya Orhan'ın yüzünü neden dağıttın?"
Diye sorunca gözleri koyulaştı,ve ardından;

-"Çünkü o piç sana sahip olmak için bana kızları nasıl tavladığım hakkında sorular sordu."
Diye kükredi.

İçimden bir küfür mırıldandım ve ardından Orhan'ı orada kurtarmaya çalıştığım an gelince kaşlarımı çattım.
Orhan böyle bir soruyu nasıl Uras'a sorabilmişti , Uras onu neden bu kadar çok dövmüştü,Orhan neden bana sahip olmak istemişti, Uras'ın bu kadar çok sinirlenmesinin sebebi neydi diye düşünürken Uras kolumdan çekiştirip yatağa oturtturdu.

Ona baktığımda;

-"Ben özür dilerim Nilay." Demişti
Hadi canım bu Uras mıydı , bence kesin şuan esrar çekmiş olmalı diye düşünürken yataktan kalkıp gitti.

Kapıyı kitlememişti bende gitmek için ayağa kalkmadım.

Yatağa yatarak düşünmeye başladım.

2dakika geçmemişti ki Uras içeriye bir tepsiyle girdi. O en sevdiğim yemeklerle dolu olan tabaklarla yanıma oturdu. Bunların hepsini nereden öğrenmişti ki.
Tepsiyi bana uzattı ve yememi işaret etti o sırada Uras'a baktığımda göğüslerime bakıyordu. Dişleriyle dudağını ısırarak kafasını geriye attı.

Kendisini zor tutuyor gibiydi neden böyle bir şey yapmıştı bilmiyorum. Kafasını bana döndürdüğünde tebessüm ederek yanımdan kalktı ve gitti.

Yemekler cidden enfesti hepsini yavaş yavaş yemeye başladım.Bunları kime yaptırmıştı acaba derken yemeğim bitmişti. Tepsiyi komodinin üzerine koyup yatağa yattım.



Aşk Ve Acı (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin