Karácsonyi különkiadás: Egy átlagos idol karácsonya.

305 25 7
                                    

SoRa pov.

Fáradtan, csomagokkal felpakolva és átfagyva estem be az ügynökségre, ahol már minden teljes karácsonyi díszben állt.
Imádom a karácsonyt, szerintem ez az év legszebb ünnepe, és hogy idén együtt ünnepeljük mindannyian, csak mégjobban emeli az ünnep fényét.
Jókedvűen dúdolgatva léptem be a direkt a számunkra kialakított társalgóba, ahol mindannyian karácsonyozni terveztünk, így oldva meg a "kinél karácsonyozzunk?" kérdést.
  Ekkor egy artikulálatlan üvöltés a torkomra fagyaszotta a Jingle bellt, és földbegyökerezett lábbal álltam meg a helyemen.
- El az útból, DŐL A FAAAAAA!!!- ordította egy nagyon is ismerős hang, majd a még feldíszítetlen karácsonyfa épp az orrom előtt dőlt el, rajta pedig egy igencsak megviselt Taehyung feküdt, egy szerencsétlen pózba csavarodott csúcsdíszt szorongatva.
- TAEHYUNG, TE SZERENCSÉTLEN IDIÓTA, NEM MEGMONDTAM, HOGY NE MÁSSZ FÁRA, MERT HOZOM A LÉTRÁT?!- kiabálta le Yoongi a fiatalabbik fejét aki éppen próbált úgy felkelni, hogy ne szúrják agyon a tűlevelek.
- Boldog karácsonyt.- mondtam átlépve Taet és a fát.
- Boldog karácsonyt!- viszonozta Yoongi, mivel rajta kívül mindenki el volt foglalva valamivel. Jin épp egy sütit vágott fel, amit Rapmon teljes áhitattal nézett végig, mint egy kisgyerek. Jimin és Jhope az égősort próbálták kibogozni, de már kellőképp felidegesítették rajta magukat, hogy összevesszenek és otthagyják egymást, két ellenkező irányba indulva, azonban nem vették észre, hogy az égősor egy ponton összetekeredett a lábuk körül, ezzel összekötve őket.
- Vigyá...- mondtam, de a figyelmeztetést félbeszakította egy hatalmas csattanás és a két fiú máris a földön terült el.
- Úristen!- szaladtam oda, hogy óvatosan kibogozzam a csomót.
- Ne aggódj, nincs bajunk.- mondta Jimin.
- Nem is miattatok aggódok, mi van, ha elszakítottátok az égősort?!- mondtam, a díszt vizsgálva, mire Jimin és Hobi elkerekedett szemmel meredt rám, Yoongi pedig jóízűen kiröhögte őket.
- Jungkook?- kérdeztem, mivel feltűnt, hogy a maknae sehol nincs.
- Elment a tortáért.- mondta Jimin, mire mitegy emlegetett szamárként megjelent Jungkook egy hatalmas tortát cipelve és a lába elé sem nézve vágtatott be az ajtón.
A bökkenő csak az volt, hogy az ajtó előtt még mindig ott volt a feldőlt fa és az éppen négykézláb álló Taehyung, amit a fiatalabbik viszont nem vett észre így megbotlott a fában, majd Taetaeban és hatalmas lendülettel terült el a padlón, a torta pedig... nos a torta Yoongi fején landolt...
Néma csend lett a teremben, ugyanis Yoongi az, akinek a haragjától mindenki fél, kivéve talán engem, de most még én is igyekeztem elfolytani a feltörő nevetést.
  Némán figyeltük ahogy, Suga keze lassan megmozdul, leemeli a feje tetejéről a jókora tortadarabot és ugyanilyen lassan Jungkook fejébe nyomja azt. Ekkor már végképp nem bírtuk tovább és mindenkiből egyszerre tört ki a röhögés.
Végül, amíg a két, tortával borított fiú elment lefürdeni, én a többiekkel nekiveselkedtem, hogy visszatornásszuk állóhelyzetbe a már meggyötört fát. Nem volt egyszerű dolgunk, ugyanis amikor kidőlt a fa, a végéből letört egy darab, így most kissé fityegett a talpban. Már vagy fél órája rendezgettük, a hajunk tele volt tűlevelekkel, a kezünk szana-szét volt szurkálva, de a fa még mindig felborult, amint elengedtük. Ekkor Jiminnek az a kiválló ötlete támadt, hogy tömjük ki papírral az üres lyukat. Az ötlet bevált, a fa állva maradt mégha egy kicsit ferdén is, de legalább állt.
  Pont végeztünk a fa feldíszítésével, - borzalmasan nézett ki, ugyanis a megpróbáltatások után egy-két ága letört vagy csak szimplán lekopaszodott- amikor Jin betoppant a szobába a kezében egy flambírozott valamivel. Nem tudom, hogy mi lehetett az, merthogy éppen égett. Ezzel csupán az volt a baj, hogy annyira a süteményre koncentrált, hogy nem nézett a lába elé, így megbotlott a hosszabbítóban. Az égő süti kirepült a kezéből egyenesen... nos egyenesen a fára...
Elképedve néztük, ahogy a karácsonyfa egyik oldala hirtelen lángra kap, majd hirtelen mindenki egyszerre kezdett cselekedni. Hobi körbe-körbe szaladgált a szobában.
- Ég a fa, ég a fa, ég a fa...- Szerintem sokkos állapotba került, mert csak ezt hajtogatta.
Jin a süteményét fájlalta, mi többiek pedig víz után szaladtunk, amikor Suga és Jungkook visszatértek. Yoonginál épp volt egy palack ásványvíz, amivel végeredményben sikeresen eloltotta a tüzet.
- Ti most tényleg felgyújtottátok a fát?!- álmélkodott Jungkook, mire mindannyiunkból kitört a nevetés. Nem hinném, hogy van rajtunk kívül lenne még egy olyan család, akinek ilyen rusnya és megviselt karácsonyfája lenne...
  Végül az este is beköszöntött. Rengeteget ettünk, mégha a flambírozott izé oda is veszett, Jin igazán kitett magáért. Amikor az ajándékozásra került a sor, mindenki lázba jött persze. Rapmon egy üveg alkoholt kapott, Jimin egy magasított talpú bakancsot, amit hozzá is vágott a jóízűen nevető Jungkookhoz, Hobi meg egy palacsintasütőt kapott, amivel rögtön elkezdett valamiféle harcművészeti mozdulatokat imitálni, de ez csak néhány ajándék volt a sok közül.
  Egy fotelban ültem és a többieken nevettem, amikor Yoongi megjelent a teraszajtóban és mosolyogva intett a fejével, hogy kövessem. Kimentünk és csendben nekidőltünk a korlátnak. Yoongi átkarolta a derekamat és a hajamba suttogott.
- Tudtad, hogyha a fejünk felett van egy fagyöngy, az azt jelenti, hogy meg kell csókolnalak?- kérdezte és hallottam a hangján, hogy mosolyog, és én is mosolyogtam.
- Csakhogy itt nincs egyetlen fagyöngy sem.- válaszoltam kihívóan, mire halkan belenevetett a nyakamba, amitől megborzongtam.
- Nézd csak meg jobban!- mondta immár a szemembe nézve, mire felpillantottam és láthattam, ahogy Yoongi egy vörös szalaggal átkötött fagyöngy csokrot lóbál felettünk.
- Hát, ezek szerint kénytelen leszel megcsókolni...- suttogtam olyan közel, hogy a szánk szinte összeért, mire Suga habozás nélkül tapasztotta a száját az enyémre. Már egy ideje csókoltuk egymást, hol gyengéden, hol mindent elsöprő szenvedéllyel, amikor a csendbe egy nagy csattanás hasított.
- Azthiszem, épp most ment tönkre a karácsonyfa.- suttogtam két csók közt, mire Yoongi belemosolygott a csókba.
- Legyél a feleségem!- suttogta a számba, mire döbbenten nyitottam ki a szememet és hajoltam el Sugától.
- Tessék?- kérdeztem meglepetten.
- SoRa... én... Már annyi ideje vagyunk együtt és már annyit harcoltunk azért, hogy együtt lehessünk. Te vagy az az ember, akit mindennél jobban szeretek, aki kiegészít, aki helyrerak, amikor egy nagyképű idióta vagyok. Én... Szeretlek, szeretem ahogy a szemed huncutul csillan meg amikor csipkelődsz velem, szeretem a vörös hajad, aminek olyan színe van, mint ősszel a fáknak, szeretem a szívedet, ami olyan nagy és kedves, hogy azt sem tudom elképzelni, hogy hogyan fér el egy ilyen aprócska testben, és szeretem, hogy velem együtt vagy őrült. Te vagy az az ember, akivel szeretném leélni az életemet, szóval... kérlek, legyél a feleségem!- elgondolkodtam a szavain, végiggondoltam azt a hét évet, amit együtt töltöttünk és pontosan azt gondoltam, amit ő: azt, hogy vele szeretném leélni az  életemet. Lassan bólogatni kezdtem, majd hangosan is kimondtam.
- Jó.- csak ennyit bírtam kinyögni elfúló hangon.
- Hogy?- kérdezte ledöbbenve, mint aki nem is számított másra csak elutasításra.
- Hazzád megyek feleségül.- suttogtam halkan, mire ő akkora örömmel kapott a karjába és tapasztotta a száját az enyémre, mint talán még soha az előtt... Ez volt életem egyik legszebb karácsonya...

--------------------------------------------------- Hy Babies! ^^
Tudom, tudom, már réges-régen vége ennek a storynak, de valamikor tavasz volt még amikor befejeztem, így esélyem sem volt karácsonyi különkiadásra. Azonban ez az első karácsonya ennek a könyvnek, szóval gondoltam, még egy különrész erejéig vissatérek hozzá. Remélem tetszett ez az aprócska szösszenet és megalapozta a karácsonyi hangulatot. Sajnos én egész karácsonykor a rokonságot fogom járni, úgyhogy csak ma tudtam feltenni az én kis karácsonyi ajándékomat. És ti? Ti mit csináltok karácsonykor?? Van aki rajtam kívül szintén a rokonokat járja, vagy ti inkább otthon karácsonyoztok??
Mindenestetre Boldogságos Karácsonyt nektek!! ♥♥
Köszönöm, ha elolvastad!!! ♡♡♡

Will be together mad! - Legyünk együtt őrültek!Where stories live. Discover now