Yüzüme vuran ince ışık karanlık odada gözümü kamaştıriyordu. huzursuzca kıpırdanarak öteki tarafa döndüm hımm evet böyle daha iyi. UYKU...
hayatımda en önem verdiğim şeyler arasında, hayır hayır en önemli şey...
Insana bu kadar mutluluk başka ne verebilir? Küçükken annem öğle uykusuna yatırdığı zaman hep ağlar mizmizlanirdim, büyüyünce bu yaptığım için kendime az kızmadım.
Herneyse uyku=Aşk'tır.
Ama bu ses ne yaaa?biz deminden beri ne diyoruz burda uyumak istiyorum neden kapımı
Çalıyorsunuz?
"Prenses hadi kalk kızım hadi bay richard gelecek birazdan."
Bay richard!
Nefret ediyorum daha yüzünü bile görmediğim bu adamdan.
Oflayarak kalktım ve kapıyı açtım.
Philips amca bana gülümseyerek bakıyordu.
"Günaydınnnn.." dedi uzatarak
"Hadi kızım hazırlan aşağı gel."
Ağzımdan kötü bir söz çıkmaması adına sadece başımı sallamakla yetindim ve kapıyı tekrar örttüm.
.......
Kahvaltımızı etmiş koltuklara geçmiştik. Odaya adamlardan biri girdi başıyla selam verip, philips amcaya yöneldi. önce kulağına birşeyler şeyler deyip elinde tuttuğu telefonu uzattı.
Kaşları hafif çatılarak aldı telefonu
"Aloo..Bay richard? Nerde kaldınız bizde sizi bekliyorduk."
...
Philips amcanın çatık kaşları eski halini alırken anlayışlı bir ifadeye bürünmüştü.
"Anlıyorum.. Gerçekten çok üzgünüm. Yapabileceğimiz birşey var mı?"
...
"Peki tamam bekliyorum."
Dedi ve telefonu kapadı.
Meraklı gözlerle birşey demesi için suratına baktım
"Bay richard gelemiyor onunla çalışamayacağız."
"Gerçekten mi!" dedim mutlu olmuştum.
Ama yine de merak ederek sordum
"Ama neden?"
"Cenazesi varmış" dedi philips amca
Mutluluğum biranda söndü.
"ah şey üzüldüm "deyip deminki sevinçli halimin yerine mahcup bir hal almıştım.
"Hiç üzülme kızım bay richard işine sadık ve disiplinli bi adam olduğu için bize mahçup olduğunu düşünmüş ve birini öneriyor"
Hadi ama sadece bir dk bu işin kapandığını düşünüp rahatlamıştım.
"Şimdi bilgilerini mail atacak bakmam için."
Hemen lafa atlayıp "ama sen zaten herkesi elemiştin" dedim son bir umutla.
"Bu adamı tanımıyo..."derken mail sesi geldi.
Philips amca gözlüğünü takıp okumaya başladı bir dk dan az süre geçmişti ki;
Bana döndü ve "gayet iyi zaten bay richard kendinden sonra en iyi hatta kendinden bile iyi bir koruma olacağını söyledi.
Yalnız biraz alışılmışın dışında" dedi."Alışılmışın dışında?"
"Klasik korumalarimiz gibi değil." Bunu söylerken telefonu çaldı ve tekrar konuşmaya başladı.
"Alışılmışın dışında" bir sıkıntılı nefes verip bende yerimden kalkarak odama çıktım.
....
1 saat geçmişti ve bu süre zarfında bende banyo yapıp hazırlamıştım. Arkadaşım mary ile buluşacaktık. Erkek arkadaşının doğum günü için hediye seçmesinde yardımımı istemişti.
Hızla merdivenleri inerken
Philips amca diye seslendim. Oturma odasında yoktu. Çalışma odasında olmalıydı.
Kapıyı açarken bir yandan
"Philips amca ben dışa..."
...
Zaman mı durmuştu ben mi saçmalıyordum. Bu..aman Tanrim karşımda gördüğüm adam da kim!?
Sanırım yeryüzüne sadece bir kere gelebilecek bir adamdı bu. Nefesim kesiliyor... Yada sanırım ölüyorum...
Uğultular yükselmeye başlarken saniyelerdir duran zaman yavaş yavaş akmaya başlamıştı sanki."...gerçekten kızım bunu yapma?"
"N-ne" diye kekeledim ve bakışlarımı gerçek dünyaya, philips amcaya zorlukla çevirdim.
"Kızım kapıyı çalmadan girmek senin gibi bi hanfendiye yakışmaz."
"Ha!"
Kabaca dediğim tepkim philips amcanın bakışlarını sertlestirmisti.
Kendime gelmeye çalışarak omuz silktim ve biraz olsun düşünmeye çalıştım. Philips amcanın dediğini
"Pardon ben. şey haklısın philips amca."
Ne dicemi bilemediğimden bunu söyleyebilmiştim zira odada başka bir çift göze bakmamak için konuşmalıydım.
Lafimla eski haline dönen philips amca hafifçe gülümseyerek"Bizde senden bahsediyorduk
Tanıştırayım. YENİ KORUMAN BAY CASTIEL."
...
Bu. Adam. Benim. Korumam.
Tek tek içimden tekrar ettiğim kelimeleri idrak etmeye çalışıyordum.
Karşımdaki adam koltuğundan kalkarak bir dev misali odayı dolduruyordu.
Gözlerini bana dikip bana doğru gelerek elini uzattı."Merhaba ben CASTIEL." dedi duyabileceğim en soğuk ve etkileyici sesle. Elini tutarak tokalastim bir yandan da bu dokunuş elektrik çarpmış hissi verdi.
Yutkundum ve sesimin rahat çıkmasına hayret ederek"Merhaba ben de Melinda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nerden Çıktın Karşıma?
RomanceTamam. Normal bir hayatım olduğu söylenemezdi ama iyidi, alışmıştım. Şimdi bende, hayatım da değişti. Buna ne mi sebep oldu? Karşımdaki nefesimi kesen bu adam! Ahhh.. Nerden çıktın karşıma?