⚠ אם יש פה הומופוביים אז הפרק הזה לא לכם!!⚠
__________________________________היא ישבה עכשיו ליד רוז, חברתה הטובה, במאהל של האוכל, רעש של מוזיקה היה ברקע. ליבה של ניקי עדיין פועם מהמקרה שקרה במאהל השינה, היא לא האמינה שהיא היתה כל כך קרובה אליה, שהיא אוהבת אותה בחזרה ומה שהכי לא האמינה זה שהיא.. דחתה אותה!! כן, כן, עד שסוף סוף היה לה הזדמנות, עד שסוף סוף היא ידעה את האמת היא דחתה אותה.. למה? כי היא פחדה! כן! ירדן צדקה, ניקי פחדה, כלכך פחדה שיצחקו עליה, כלכך פחדה לומר את מה שעל ליבה, כולכך פחדה... קים ניקול, ובשמה הישראלי ניקול ישראלי, כלכך פחדה להתוודות מול אהובתה על אהבתה אליה.
'אני כזו טיפשה' חשבה ניקי ודמעות ניקרו על עניה, מאיימות לצאת. "ניקי, את בסדר?" שאלה רוז ששמה לב לחברתה העצובה "כ-כן, אני ב-בסדר" לחשה ניקי בקול סדוק "א-אני יוצאת ש-שניה" הודיע לחברתה, קמה ממקומה ויצאה מחוץ למאהל החם.
"אני מצטערת, אני לא מרגישה כמוך" המישפט הזה חזר במוחה של ירדן כמו דיסק מקולקל. 'זה לא הגיוני, פשוט לא הגיוני' חזרה על המשפט הזה שוב ושוב ישר אחרי משפטה שניקי 'אם כל הסימנים האלה, ועם ההתנהגות שלה... זה לא הגיוני' מרוב ששקעה במחשבות לא שמה אל הנערה הרזה שקמה ממקומה ויצאה מהמאהל
"ירדן, זו לא ניקול?" הוציאה לירז, חברתה הטובה, את ירדן ממחשבותיה. ירדן ישר הרימה את ראשה "איפה?" שאלה והרגישה שליבה מדלג על פעימה או שתיים "היא עכשיו יצאה מהמאהל" ענתה חברתה. ירדן רצתה לקום וללכת אחריה אך עצרה בעדה 'היא בטח לא תירצה לראות אותי' חשבה "לכי" לחשה לה לירז "אני יודעת שאת רוצה" חייכה חיוך חם. "א-איך את יודעת?" שאלה ירדן הפליאה ובפחד שתתגלה על מחשבותיה אסורות "אני יודעת שאת אוהבת אותה וזה לא חדש לי, וגם אין לי בעיה עם זה, ההפך, אתן דווקא ניראות טוב ביחד" ענתה לירז בשקט כדי שאף אחת לא תישמע. ירדן הסמיקה קלות "אבל היא אמרה שהיא לא מרגישה כמוני" אמרה בעצב והורידה את ראשה "לפי מה שראיתי מאז שניכנסתן ביחד ומאז שהיא יצאה, לא ניראלי שהיא באמת התכוונה למה שהיא אמרה" חייכה לירז "מה זו אומרת?" שאלה ירדן בפליאה וניצוץ של תקווה התגלה בליבה. לירז חייכה ואמרה "לפעמים אנשים אומרים דברים שהם לא באמת מתכוונים אליהם" ירדן הסתכלה על חברתה במבט מפוחד "מה לעשות?" שאלה "לכי אחריה" אמרה לירז "היא צריכה אותך" חייכה ודחפה אותה בעדינות לפתח המאהל.
ירדן עכשיו נמצאת מחוץ למאהל האוכל, מחפשת את ניקי, סורקת את החצר רחבה בענייה. קול חרישי של בכי נישמע פיתאום באוזניה, קול עדין ומתוק שנישבר בכל פעם מחדש, הקול הזה יכול להיות רק של מישהי אחת, רק של מישהי עדינה ויפה, בעלת העניים הבהירות, והשיער החלק והבהיר, רק מישהי שירדן חולמת עליה בלילות וחושבת עלייה בימים, ניקול ישראלי!
ירדן עקבה אחרי הקול עד שהגיע לפינה חשוכה האחורי מאהל מסויים, שירדן לא זיהתה עקב החושך, ושם ראתה את אותה נערה עדינה ממררת בבכי. המראה היה שובר לב, ליראות נערה עדינה ויפה, גופה מקופל היא פשוט נישברת. ירדן לא יכלה לשאת זאת יותר וניגשה אילה. "היי, את בסדר?" שאלה בדאגה ושמה את ידיה על בירכיה של ניקול
ניקי, שהיתה עד עכשיו בתוך הכאב של עצמה, לא האמינה שירדן תבוא לפה ותדבר איתה. היא חשבה שהיא תהיה פגועה ולא תירצה לפנות אליה. "מ-מה את עו-עושה פה?" שאלה בקול רועד "דאגתי לך" ענתה ירדן ברוך "א-אבל את לא שו-שו-נאת אותי?" שאלה העדינה בלחישה "מאפיתאום!" אמרה ירדן בהחלטיות "אני בחיים לא אצליח לשנוא אותך! אני אוהבת אותך יותר מידי!" הוסיפה ופניה של ניקי תפסו סומק חזק שהפך את פניה לעגבניה בשלה. ירדן חיכה בשל הסומק העז אשר צבע את פניה של הנערה העדינה שממולה.
"אני לא אוותר" הודיע פיתאום ירדן והסתכלה עמוק לתוך ענייה המבולבלות של ניקי "אני לא אוותר עליך! אני אגרום לך לאהוב אותי כמו שאני אוהבת אותך!! ולא אכפת לי מה אחרים אומרים!" ניקי היתה בהלם 'אבל אני כבר אוהבת אותך יותר ממה שנדמה לך' חשבה, אך לא אמרה את זה בקול, רק הנהנה וניגבה את שבילי הדמעות שיבשו מרוח הקרה.
"בואי, ניכנס" אמרה ירדן, קמה ממקומה והושטה את ידה לניקי. הצעירה הנהנה ולקחה את ידה של חברתה. והיא ניצלה את המצב ומשכה אותה קרוב אליה, כך שפניהן יהיו ממש קרובים.ניקי הרגישה שליבה עוד שניה יוצא ממקומו בשל הקירבה שהיתה בינהם "אני לא אוהבת ליראות אותך בוכה" אמרה לפתע ירדן וליטפה את פנייה הסמוקות של הצעירה "אני אדאג שלא תבכי יותר לעולם" הוסיפה ונישקה את עניה העצומות של הנערה העדינה. ניקי הסמיקה ממעשיה אך התמכרה למגע שפתיה על פניה, החום וההרגשה הנהדרת שהרגישה כשהיתה בתוך זרועתיה של ירדן נתנו לה תחושה שהיא מוגנת.
מרחוק עמדה לה לירז, מחייכת למראה 2 הבנות המחובקות, 'הלוואי שגם לי יהיה את האומץ שיש לירדן' חשבה וחזרה למאהל, להמשיך להסתכל על אותה נערה שחיכתה בקוצר רוח לבואה של חברתה.
-----------------------
זוועה!! יצא פשוט זוועה!! אבוי😷
ניראלי שזה יהיה החלק האחרון... מקווה שאהבתן/ם 😅
🤓ofir🤓
YOU ARE READING
לדבר מהלב💖
Short Storyפה אני אכתוב סצנות שעולות לי לראש. ❗- הכול המצאה שלי ❌- אין להעתיק, לשכפל, וכל מה שכלול בזה בלי רשות. 🙅🏻♀️- פרקים לא יעלו בימים קבועים 🔞- אולי יהיו תכנים מינים (אני אגיד ליפני) ⚠️- מי שרוצה לפרסם אחד מהסטנות ולהפוך אותה לסיפור צריך לבקש ממני רשו...