Yeolေလညႀကီးသန္းေခါင္အိပ္မေပ်ာ္ဘဲရင္ဘတ္ထဲတစ္မ်ိဳးႀကီးျဖစ္ေနတာနဲ႔ထၿပီးသူ႔ရဲ႕အႀကီးဆံုးသူ႔ကိုနားအလည္ဆံုးnoonaအခန္းဆီသြားလိုက္တယ္...က်န္တဲ့noonaႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ဒီခ်ိန္သြားႏႈိးၾကည့္ပါလားေသာက္ကေလးဆိုၿပီးေဆာင့္ကန္မွာ~~
Yeolလည္းအစ္မအႀကီးဆံုးရဲ႕အခန္းေရွ႕လည္းေရာက္ေရာ~~
ေဒါက္..ေဒါက္..
"Noonaေရ..ကၽြန္ေတာ္တစ္ခုေလာက္ေျပာခ်င္လို႔"
ခဏေနေတာ့တံခါးေလးလာဖြင့္ေပးၿပီးအထဲဝင္ခိုင္းတယ္ေလ...
"ကဲေမာင္ေလးဘာေျပာမွာလဲေျပာ"
"က်ေတာ့္ရင္ဘတ္ထဲေနလို႔မေကာင္းဘူးnoona"
"ဘာလို႔လဲေမာင္ေလး.noonaကိုေျပာ..ဘယ္လိုျဖစ္ေနလို႔လဲ"
"လူႀကီးအေၾကာင္းစဥ္းစားလိုက္ရင္ေလ..ေဟာဒီရင္ဘတ္တဒုန္းဒုန္းနဲ႔..သူကၽြန္ေတာ့္ကိုျငင္းရင္လို႔ေတြးမိရင္ကၽြန္ေတာ့္မ်က္ရည္ေတြက်လာတယ္ဗ်ာ"
"ငါ့ေမာင္ရယ္..မင္းသူ႔ကိုတကယ္ခ်စ္တယ္ဆိုတာNoonaသိပါၿပီ..noonaတို႔ဘက္ကသေဘာတူၿပီးသား..အဲ့ေကာင္ေလးဘက္ကလက္ခံရင္noona appaကိုဝိုင္းေျပာေပးမယ္ေနာ္.ေမာင္ေလး.."
"ဟုတ္noona..က်ေတာ္ရင္ေတြတုန္လြန္းလို႔အိပ္လို႔မေပ်ာ္ဘူးnoona.."
"လာnoonaဆီလာ"
Yeolရဲ႕အစ္မကYeolကိုသူ႔ေပါင္ေပၚအိပ္ခိုင္းၿပီးေခါင္းေလးကိုပြတ္ကာသီခ်င္းဆိုျပေတာ့မွYeolလည္းအိပ္စက္ခ်င္းဆီသို႔~~
Yeolရဲ႕noonaလည္းyeolကိုေဆာင္ျခံဳေပးၿပီးသူကေတာ့Yeolရဲ႕အခန္းထဲမွာသြားအိပ္လိုက္ေတာ့သည္~~
မနက္မိုးလင္းေတာ့Yeolရယ္ေလ5နာရီဘဲရွိေသးတယ္ႏိုးေနတယ္ေလ~~
အရင္ကေနဖင္ထိုးေအာင္အိပ္ၿပီးအစ္မေတြႏႈိးမွထတဲ့Yeolကဒီေန႔ေတာ့ထူးထူးဆန္းဆန္းအေစာႀကီးႏိုးေနၿပီးရင္ထဲတလွပ္လွပ္နဲ႔ႏုိးေနခဲ့တယ္...
"ဒီေန႔လူႀကီးဆီကအေျဖရမွာ..
သူ႔ဆီကအေျဖကုိၾကားလည္းၾကားခ်င္တယ္..
ေၾကာက္လည္းေၾကာက္တယ္...
ဘာလုပ္သင့္လဲ"အိပ္ယာေပၚမွာေမွာက္လ်က္လွဲကာစဥ္းစားခန္းဖြင့္ေနေသာyeol~~