တစ္ပတ္ေလာက္ေနၿပီးေတာ့Ajumaေဆးရံုကဆင္းေတာ့Yeolလည္းArjumaအိမ္သို႔လိုက္လာေတာ့အိမ္ေလးကအေတာ္ေႏြးေထြးမယ့္ပံုၿပီးေတာ့ေခါက္တြဲဆိုင္ေလးတြဲဖြင့္ထားတာေလ~~
"လာ..သား.."
"Nae.."
"ဒါArjumaတို႔အိမ္ေလ.."
အိမ္ေလးကအေတာ္ေႏြးေထြးမႈရွိမယ့္ပံုေလး..ေခါက္ဆြဲဆိုင္ေလးနဲ႔တြဲဖြင့္ထားတဲ့အိမ္ပုေလးေပါ့..~
"Nae.."
"သားအားမနာနဲ႔ေနာ္..Arjushiတို႔ကုိကိုယ့္ဦးေလးအရင္းကုိယ့္အေဒၚအရင္းလိုသေဘာထားၿပီးလြတ္လြတ္လပ္လပ္ေန"
"ဟုတ္တယ္သားေရ..Arjumaကုိသားသာမကယ္ရင္သမီးေလးကုိေမြးဖို႔ခက္ခဲသြားမွာ..ေက်းဇူးပါကြယ္"
"ရပါတယ္..Arjuma..ၿပီးေတာ့ႏွစ္ေယာက္လံုးကုိေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ..က်ေတာ့္ကုိခိုင္းခ်င္ရာခိုင္းပါ"
"သားဒီေန႔ေတာ့သြားနားေတာ့ေနာ္..Arjushiအခန္းလိုက္ျပေပးမယ္.."
Yeolလည္းArjushiေနာက္ကုိလိုက္သြားေတာ့..အခန္းေလးတစ္ခန္း..အခန္းေလးကက်ယ္လည္းမက်ယ္က်ဥ္းလည္းမက်ဥ္းေပ..ေတာ္ေတာ္ေတ့ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္..
"ဒါသားေနရမယ့္အခနိးေနာ္..Arjushiတို႔ကအေပၚမွာေနတယ္..အကူအညီလိုရင္လွမ္းသာေခၚဟုတ္ၿပီလား"
"Nae..Gomasamitha"
"Arjushiသြားၿပီေနာ္"
Yeolလည္းသူ႔အခန္းထဲသူဝင္ကာသူ႔ပစၥည္းေတြကုိေနရာတက်စီရီးၿပီးေနာက္ဆံုးဓာတ္ပံုေလးတစ္ေယာက္..အေတာက္ပဆံုးရယ္ျပေနတဲ့သူ႔လူႀကီး..သြားျဖဴျဖဴေလးေတြေပၚသည္ထိရယ္ျပေနတာ..
လူႀကီးရဲ႕ဓာတ္ပံုေလးကုိလက္ေလးနဲ႔ပြတ္ၾကည့္ၿပီးအိပ္ယာေဘးကစားပြဲေလးေပၚမွေထာင္ထားလိုက္ကာကိုယ္လက္သန္႔ရွင္းၿပီးအိပ္ရန္ၾကံေပမယ့္လံုးဝအိပ္မေပ်ာ္..မ်က္ရည္မ်ားနဲ႔ညကုိအဆံုးသတ္ရျပန္သည္~~
တစ္ဖက္တြင္လည္း..
"Omma..Omma..က်ေတာ္ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဗ်ာ..ကေလးက..ကေလးကဘယ္ေတြသြားေနတာလဲဗ်ာ..က်ေတာ္စိတ္ပူလို႔ရူးေတာ့မယ္..Phလည္းမကိုင္ဘူး..messageလည္းျပန္မပို႔ဘူး..ကေလးရာ..ျပန္လာပါကြာ..ျပန္လာခဲ့ပါေတာ့.."