Natsu'dan
Uçaktan inmiştik. Kaşlarımı çatmış bir şekilde yürürken Lucy gülücükler saçarak ilerliyordu. Sting ve Rogue mu ? Lanet olsun onlar hiç yanımızdan ayrılmıyorlardı. Lucy Sting'le sohbet ediyordu. Ve ben onu istemeden de olsa kıskanıyordum. Ona güzel gülümsemesini armağan ederken ben onların arkasından Rogue ile geliyordum. Sinirle valizin sapını sıktım. Dişlerimi gıcırdatırken Lucy bana baktı.
" Natsu sen iyi misin ? " Sting bana baktığında kaşlarımı çatıp gözlerimi kaçırdım.
" Oradan nasıl görünüyorum ? " Sting güldü.
" Kıskanmış..." gözlerimi irice açıp üzerine yürüdüm.
" Seni- " Lucy kolumu tuttu.
" Natsu...biraz sakin ol. " Sting'in kucağındaki kediye baktım.
" İsmi ne onun ? " Sting kaşlarını kaldırdı.
" Lector ? " kedi ismini duyduğunda kalkıp Sting'e baktı. Sting kediyi sevip Rogue'ya döndü.
" Hadi bizde otelimize gidelim. " Rogue kafasını sallayıp saçlarını sıkıca topladı. Lucy'nin eli hala kolumdaydı. Sırıtıp elini avucumun içerisine aldım. Kızarıp başını başka yöne çevirdiğinde kıkırdadım.
" Neden hala utanıyorsun ? " dudağını ısırdı.
" S-sadece...utanıyorum işte. " yanağına bir öpücük kondurdum.
" Utanmana gerek yok. " daha fazla kızarınca zorlamamak için ayrılmaya yeltenmiştim ki elimi sıktı.
" Tutmaya devam et. Bu hoşuma gidiyor..." Söylediklerinin de etkisiyle yüzü iyice kızarmıştı. Gülümseyip yanağından öptüm.
" Hadi kalacağımız odaya gidip bakalım..."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mirajane'den
" Mirajane bizim burada ne işimiz var ? " Laxus sıkıntıyla iç çektiğinde gözlerimi devirdim.
" Sevgilim Nalu'yu birleştirmem gerek..." Resepsiyonda bulunan koltuklara kurulmuş ikiliyi izliyorduk. Daha doğrusu ben izliyor , Laxus homurdanıyordu. Lucy domatesi andıran yüzüyle Natsu'nun peşinden giderken Zeref'in numarasını tuşladım.
" Efendim Mira ? " Sırıtıp bakışlarımı Laxus'a çevirdim.
" Sana haberlerim var.." Zeref şaşkınlık belirten mırıltılar çıkardı.
" Nalu çiftimiz el ele otele girdi. " Zeref'in attığı çığlıklarla iyice kendime gelmiştim. Laxus benim bu halime göz devirmekle yetiniyordu.
" Ee Sonra ne oldu ?! Detay ver Mira delirtme beni ! " Kıkırdadım.
" Şimdi balayı odası aldıklarından habersiz bir şekilde odalarına gidiyorlar. " Laxus'un gözleri irileşti.
" Neyse sonra tekrar ara.. " Onaylayan mırıltılar çıkarıp telefonu kapattım.
" Tanrım... Siz ikiliden cidden korkulur.." Laxus'un söylediği şeye güldüm. Oturduğum yerden kalkarak Laxus'un kucağına yerleştiğimde dudakları iki yana kıvrılmıştı.
" Bazen yaptığın işe öyle bir dalıyorsun ki sevgilim..Beni unuttuğunu düşünüyorum.." Derin bir nefes alıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
" Bir daha böyle şeyler düşünme seni Pikachu.."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzenim
FanfictionBaşlık sizi yanıltmasın. Bu bir Nalu fanfictir. Diğer shipler de olacaktır ama Nalu ağırlıklı. Aralara smutlar koyabilirim zaten belli ederim. Neyse uzatmadan konuya geçiyorum. Lucy'nin babası şirketini Lucy ve Kuzenleri olan Drgneel kardeşlere bır...