Lucy'den
Telefonuma gelen mesaj hızla odama çıkmama sebep olmuştu. Natsu'ya göstermeden içeri girdim. Kendimi yatağa attıktan sonra mesaja tekrar baktım.
Bilinmeyen Numara : Beni tanıyabildin mi ?
Lucy: Kimsin ?
Bilinmeyen Numara : Hadi ama ! Çok oyun bozansın. Bu arada Natsu denen herifin bu mesajdan haberi var mı ?
Lucy : Yok.
Bilinmeyen Numara : Güzel. Sana kim olduğumu söylüyorum.
Lucy : Bekliyorum.
Bilinmeyen Numara : Eski nişanlın. Hani baban öldükten sonra bıraktığın nişanlı.
" NE ! " Bu sırada kapım yumruklanıyordu. Deli gibi ağlıyordum.
" Luce eğer kapıyı açmazsan kıracağım ona göre ! " Kapıya yöneldim. Kapıyı yavaşça açtığımda Natsu bana endişeyle ve bir o kadar öfkeyle bakmıştı.
" Ne oldu sana ?! " burnumu çektikten sonra ona sarıldım. Ağzımdan tek bir kelime çıkabilmişti.
" Geliyor... " Natsu şaşkınca baktı.
" Kim geliyor Luce ? " Ona daha sıkı sarıldım.
" Zero. Bizim için gelecektir. Eminim. " Natsu'nun göz bebekleri küçüldü. Beni yatağa oturttuktan sonra gözlerime baktı.
" Nereden biliyorsun ? " Telefonumu gösterdim. Mesajları okuduktan sonra hızlıca odamdann çıktı. Ben hala ağlıyordum.
Bu sefer bu kadar kolay kurtulamayacağım...
******************************************************************************
Natsu'dan
Sinirle aşağı indim. Zeref beni görür görmez yanıma geldi.
" Ne bu halin ? Yine barut gibisin. " Ona baktım.
" Zero..." Gözleri açıldı.
" Ne olmuş ona ? " Dişlerimi gıcırdattım.
" O pislik geri dönmüş ! " Zeref yine sinirlenmişti. Onun sinirli anları çok az olurdu ama çok zor sakinleşirdi. Yanında bulunan koltuğa bir tekme geçirdiğinde mutfaktan babam çıktı.
" Ne oluyor size ?" Zeref hala koltuğu tekmeliyordu.
" Zero geri dönmüş ! " babam kafasını kaşıdı.
" Hani şu Lucy'nin piskopat nişanlısı olan mı ? " kafamı salladım.
" O Almanya'da değil miydi ? " Babamı dinlemeden dışarı çıktık. Laxus'lara gidecektik herhalde çünkü Zeref o tarafa doğru gidiyordu. Laxus'lara vardığımızda kapıyı kırarcasına çalmaya başladık. Kapı açıldığında her zamanki gibi herkes oradaydı. Zeref'in gözü dönmüştü.
" PİÇ GERİ DÖNMÜŞ ! " Gerard anlamıştı ama hepsi kafalarını kaşıyorlardı.
" Zero ! " Bunu söylediğimde Gray ve Gajeel ayağa kalkmışlardı.
" Hani şu kuzenim için deyip dövdürdüğün adam mı ? " kafamı salladım. Gray ensesini kaşıdı.
" O kim ? " Herkes gözlerini devirdi.
" Lucy'nin piskopat eski nişanlısı. " Gray bu sefer daha da sinirlenmişti. Herkes küfür mırıldanırken gelen telefonla dişlerimi sıktım.
Bilinmeyen Numara arıyor...
" Merhaba Natsu. " Yumruklarımı sıktım.
" NE İSTİYORSUN PİÇ KURUSU ?! " güldüğünde dişlerimi daha da sıkmıştım.
" Ayıp oluyor ama Natsu. Demek ki Lucy sana söylemiş. "
" O söylemedi. Zorla öğrendim. "
" Vay be ! Natsu büyümüş. "
" Sana bir kez daha ne istediğini soruyorum . "
" Şimdi gözüme girdin Natsu. Ne mi istiyorum ? Tabiki de Lucy'mi. "
" ONUN ADINI AĞZINA ALMAYACAKSIN ! " Diğerleri tepkilerime bakıyorlardı.
"Neden ki ? Şu an benim yanımda gayet mutlu değil mi Lucy ? " Lucy'nin ağlama sesleri gelirken telefon kapanmıştı. Sinirle telefonu duvara fırlattım. Telefon paramparça olurken ben sadece onu düşünüyordum. Gerard kollarımı tuttu.
" Biliyorum sinirlisin ama ona bir mantık oyunu oynayarak ta yenebilirsin. " Haklıydı. Kendi kontrolümü kaybetmemem lazımdı ki bu benim için çok zordu.
" LANET OLSUN ! LUCY ONUN ELİNDE " Hepsinin ağzı açık kalmıştı. Yere çöktüm.
" Geç kaldım. Onu yine koruyamadım. "
Flashback
Lucy'nin bağırma sesiyle eve girmiştim. Yukarıdan geliyordu. Hızlıca basamakları tırmandım ve Lucy'nin odasına girdim. Lucy yerdeydi ve Zero ona vuruyordu. Elinden tuttum.
" Sen ne yaptığını sanıyorsun lan ! " Lucy ağlıyordu. Zero bana baktı.
" Bu nişanlımla benim aramda. Sen karışma. " Bir tane de ona ben vurdum. Hızla odadan dışarıya savrulurken kapıyı kapatıp kilitledim. Lucy'e sarıldım.
" N-Natsu ! " Yanına oturdum. Saçlarını okşarken hala sessizce ağlıyordu.
" En yakın zamanda bu nişan bitecek tamam mı ? " kafasını salladı. Kafasını dizlerimin üzerine koyup okşamaya devam ettim.
" Natsu beni bırakmayacağına söz verir misin ? " tebessüm ettim.
" Seni her zaman koruyacağıma ve hiç bırakmayacağıma dair söz veriyorum. " dizlerimin üzerinde uyuya kaldığında Zero'yu doğduğuna pişman edeceğime yemin ettim.
Flashback end
Ağlıyordum. Yine aynısı olacaktı. Biri omzuma dokunduğunda göz yaşlarımı silip kafamı kaldırdım.
" Hadi ama Natsu bebek gibi ağlayacak mısın ? " Gajeel'in söylediği şeyle ayağa kalktım. Gray yumruklarını sıkmıştı.
" Çok geç olmadan gidelim. " Hepimiz onayladıktan sonra evden çıktık. Hızla eve doğru gidiyorduk. Ona hiç unutamaycağı anlar yaşatacağım.
İşte şimdi gaza geldim !
Hi !
Bölüm nasıl olmuş ? Umarım beğenirsiniz. Miraxus yazayım dedim. Sora aklıma böyle bir şey gelince buna yazayım dedim. Neyse şimdi biraz kitap okumalıyım.
Hoşçakalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzenim
FanficBaşlık sizi yanıltmasın. Bu bir Nalu fanfictir. Diğer shipler de olacaktır ama Nalu ağırlıklı. Aralara smutlar koyabilirim zaten belli ederim. Neyse uzatmadan konuya geçiyorum. Lucy'nin babası şirketini Lucy ve Kuzenleri olan Drgneel kardeşlere bır...