Natsu'dan
Sting bir şişe koydu ortaya. Arkasındaki kızlara seslendi.
" Yukino, Lisanna. Buraya gelsenize. " kızlar yanımıza geldi. Lisanna beni görünce kaşları çatıldı ve Lucy'e sinirle baktı.
" Natsu çiftim var deseydin keşke. " kafamı sallayıp Lucy'e daha da yanaştım. Lucy iki kızla da ttanıştıktan sonra Sting şişeyi çevirdi. Şişe ben ve Lisanna arasında durdu.
" Ee Natsu. Doğruluk mu cesaret mi ? " Lucy'e baktım. Dudağını ısırıyordu.
" Doğruluk. "
" Lucy'e aşık mısın ? " Ne cevap vermeliydim. Aman zaten sarhoş gerçekleri söylesem de unutur zaten.
" Evet. Seni seviyorum Lucy. " Mirajane ve diğer kızlar çığlık atarken Lucy bana döndü.
" Bende seni seviyorum Natsu. " kızlar yine çığlık atarken Lisanna gözleri dolu bize bakıyordu.
" D-devam edin. " Ben çevirdim. Şişe Lucy ve Rogue arasında durdu. Sting Rogue'nin kulağına bir şey fısıdadı. Rogue itiraz edecek oldu ama Sonra Sting ona bir bakış atınca Rogue sustu. Lucy dışında hepimiz Sting'in sarhoşken çekilmez olduğunu biliyorduk.
" Doğruluk mu cesaret mi ? " Lucy sırıttı.
" Cesaret. " Sting'in dudakları iki yana kıvrıldı.
" Sting'i öp. " Mirajane ve diğer kızlar sinirle solurken Lisanna gülüyordu. Yumruklarımı sıktım. Lucy Sting'in yanına oturduktan sonra yavaşça yaklaştı. Sting'de yavaşça yaklaşırken arkamı döndüm. Sinirden gözlerim dolmuştu. Mirajane bana yaklaştı. Gözyaşlarımı silene kadar ağladığımı anlamamıştım.
" Git ve buna engel ol. Biz senin her zaman arkandayız. " Mirajane gülümsedi. Gözlerimi koluma silip hızla arkama döndüm. Gray'e çarpmıştım ama bir şey dememişti. Sadece tebessüm etmişti. Tam dudakları birleşekken Lucy'i kolundan tutup kaldırdım. Onu Gray ve Juvia'ya teslim ettikten sonra Sting güldü.
" Ne oldu Natsu kıskandın mı ? " Yumruğumu Sting'e geçirdim. Geri savrulurken Lucy'i kucağıma aldım. Gray'de Juvia'yı kucaklayıp yanımıza geldi. Lucy kıkırdıyordu.
" Çok tatlısın Natsu. " Gülümsedim. Eve kadar beraber yürüdük. Yarın arabayı alırdım. Gray yol ayrımında bize el salladı.
" Biz buradan gidiyoruz. Görüşürüz. " Lucy'de çocuksu bir tavırla elini salladı.
" Görüşürüz. Yarın bize gelin beraber bir şeyler yaparız. " Gray söylediğime kafasını sallamakla yetindi.
" Muhtemelen yarın bu olanları hatırlamayacağız, değil mi ? " Lucy kafasını salladı.
" Kesinlikle. " Bana daha çok sarıldı.
" Natsu. " Ona baktım ağlıyordu. Gözyaşlarını sildim.
" Efendim ? " Burnunu çekti.
" Beni sakın bırakma olur mu ? " tebessüm ettim. Saçlarını karıştırdıktan sonra mırıldandım.
Zaten sen benim her şeyimsin...
Ona yaklaştım. Dudaklarımızı birleştireceğimiz zaman evin önüne gelmiştik ve Zeref bize Mirajane'in gülüşünden atıyordu. Lucy utanıp geri çekildi.
Tanrım bu kızı öpmek ne kadar da zor !
******************************************************************************
Lucy'den
Ah başım çatlıyor ! Acaba dün neler oldu ? Partiyi hatırlıyorum ama sarhoş olduktan sonrasını hatırlamıyorum. Ve ayrıca Natsu burada ! Bana bakıp gülüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzenim
FanfictionBaşlık sizi yanıltmasın. Bu bir Nalu fanfictir. Diğer shipler de olacaktır ama Nalu ağırlıklı. Aralara smutlar koyabilirim zaten belli ederim. Neyse uzatmadan konuya geçiyorum. Lucy'nin babası şirketini Lucy ve Kuzenleri olan Drgneel kardeşlere bır...