Bölüm 12 : KÜÇÜK BİR ZİYARET

728 59 22
                                    

Natsu'dan

Ona yaptığım sürprizden sonra her şeyi anlattım. Lisanna'ya bir sevgi beslemediğimi hatta nefret ettiğimi söyledim. İlk başta inanmasa da sonrasında Mirajane'i de arayıp olayı sonunda tatlıya bağlamıştık. Evde oturuyorduk. Lucy bir bana bir de kolyesine bakıp gülümsüyor, ardından da ona baktığımı anlayıp kızarıyordu. Kapı çalınca Lucy kapıyı açmak için kalktı. Kolundan tuttum.

" Natsu ne yapıyorsun ? " kucağıma oturtunca iyice kızardı. Dudaklarımızı birleştirecekken rahatsız edici kapı zili yine duyuldu. Lucy hızla kollarımdan kurtulup kapıyı açtı. Sonrasında beni şok eden sesi duydum.

" İgneel-san ! " yayıldığım koltuktan hızlıca kalktıp kapıya koştum. Kolumu Lucy'nin omzuna atıp babama baktım. 

" Selam baba ! " ve bir yumruk yedim.  Babamın arkasından Zeref çıktı. Zeref kahkaha atarken dişlerimi gıcırdattım. Lucy yanıma eğildi. Babam Zeref'le beraber içeri girip etrafa bakındı.

" Ne yapmışsınız lan bu eve ?!" Babama baktım. Ev gayet topluydu ama neden bağırdığını çözememiştim. Cesaretimi toplayıp ağzımı açtım.

" Ev zaten toplu baba. " Babam sinirle bana baktı.

" Haklısın Natsu. Sen ahırda yaşadığın için 1 ayda bu kadar olması sana göre toplu. " Zeref ve Lucy gülerken homurdandım.

" Igneel-san size odanızı göstereyim. " babam kafasını salladı. Onlar yukarı çıkarlarken Zeref'in yakasına yapıştım.

" Bu nereden çıktı Zeref ?!" Gülümsedi.

" Tokyo istasyonundan." Bir tane vurduğumda ciddileşti ve Erza'nın korkunç halinden daha korkunç oldu.

" Abine el kaldırmak ha ?! " gergince gülümsedim.

" B-ben onu demek istemedim. Aa bana Lucy mi seslendi ? " Tam yukarı çıkıyordum ki yakamdan tuttu. Korkutucu bakışlarıyla beni süzdü.

" Lucy demişken, Seni affetti mi ? " gözlerinden kalpler çıkmaya başladığında gözlerimi devirdim.

" Evet affetti. Şimdi bırak ta aşkımın peşinden gideyim yoksa babam bizi bitirecek." Zeref bir anda yere yığıldı. Ayağımla dürttükten sonra kaldırıp koltuğa yatırdım. Hızla yukarı çıkmaya başladım.

Eğer yetişemezsem babam bütün her şeyi Lucy'e anlatacak.

***********************************************************************************************

Lucy'den

Igneel-san'a odasının yerini gösterirken bir yandan da sohbet ediyorduk.

" Ee Lucy, Natsu'yla aranız nasıl ? " kızarmıştım. Kafamı başka bir tarafa çevirdim.

" Gayet iyiyiz. " Igneel-san gülümseyip saçlarımı karıştırdı.

" İyi bakalım. Seninle onun hakkında konuştu mu ? " Kafamı kaldırıp Igneel-san'a baktım.

" Ne hakkında ? " Bu sırada Natsu yanımıza gelmişti.

" Hiç bir şey. Arkadaşlarımla tanışıp tanışmadığımı soracaktı herhalde. " İnanmamıştım ama inanmış numarası yapacaktım. Sonuçta bir ara yanıma gelecekti. Üstelemedim ve Igneel-san'a odasını gösterdim.

" İşte odanız burası. " gülümsemeye çalıştım. Igneel-san başımı okşadıktan sonra içeri geçti. Kapı kapandığı anda Natsu beni duvarla arasına aldı.

" Babamla ne konuştunuz ? " Bunu fırsat bilerek dudaklarımı dudaklarına sürttüm.

" Hiç bir şey. Ama bana bahsedilen şu o kişi konusunu anlatır mısın ? " dudağımı büzdüm. Elinin tersiyle yanağımı okşadığında ürperdim.

Üvey KuzenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin