Natsu'dan
Bu kız beni sinir etmek için Sting ile konuşuyordu. Dayanamıyordum. Lucy ben ve Zeref dışında başka bir erkekle konuşmamalıydı. O benim kuzenimdi ve ben onu korumak zorundaydım. Yalandan öksürünce Sting gözlerini kaçırdı. Lucy bana imalı imalı baktıktan sonra topluluğa döndü.
" Telefon numaranızı alabilir miyim arkadaşlar ? " Hepsi başlarını sallayıp numaralarını verdiler. Lucy gülümsedikten sonra hepsini tek tek telefonuna kaydetti. Sting'e döndüğünde Sting kulağına bir şey fısıldadı. Hafifçe kıkırdarken gözlerimiz buluştu. Ben ona sinirli bakışlarımı gönderirken izin isteyip telefonunu çıkarıp mesaj yazmaya başladı. 2 dakikaya kalmadan telefonum titredi.
Luce: Natsu artık bize bakmayı kes ve önüne dön lütfen !
Güldüm. O da bunu gördü. Ama bunun benim gerçek gülümsemem olmadığını herkes biliyordu. Sinirden yüzüme sadistçe bir gülümseme yerleştirip onlara bakıyordum. Kafamı telefona çevirdim.
Natsu: Göz benim değil mi ?
Luce: Tamam ama rahatsız oluyorum ve sanki 'sevgilinmişim' gibi davranıyosun.
Natsu: Kuzeniz lan biz tabiki seni korumayı istemem doğal.
Luce: Eğer bu kişi sensen bu hiç doğal değil.
Natsu: Unutmaki senin bakıcın benim ve şimdi Sting'den izin isteyip tuvalete gidiyorsun.
Luce: Seninle uğraşmak istemiyorum. O zaman gel beni al!
Natsu: Sen bir izin iste sonra bana seslen.
Luce: Tamam '-'
" Şey... Sting ....izninle ben tuvalete gitmeliyim." Sting gülümsedi.
" Yardım etmemi ister misin sarışın ? " Zor durumda kalmıştı. Duruma el atıp Lucy'i kucakladım. Sting ilk başta kaşlarını çatsa da sonra ikizi Rogue ile konuşmaya başladı. Tuvaletin kapısına gittiğimizde içerisi doluydu. Onu karşı duvara yasladım. Düşmemek için bacaklarını bana sardığında kabul etmeliyim ki aldığımız pozisyon gerçekten de yanlış anlaşılabilecek bir şekildi. Fırsat bu fırsat deyip Lucy'e yaklaştım. Nefesini tutmuş bana bakıyordu.
" N-Natsu. N-ne yapıyorsun ? " gülümsedim. Konuşurken dudaklarımın dudaklarına değecek bir mesafeye gelene kadar yaklaştım. Hala nefesini tutmuş bana bakıyordu. Gözlerini kapattı.
" Söyleyin bakalım Bayan Heartfilia. Neden beni sinirlendiriyorsunuz ? " tuttuğu nefesini bıraktığında sıcak nefesi yüzüme çarpmıştı. Aynısını ona yaptığımda dudağını dişledi.
" Ben seni ne yaparak kızdırdım ki ? " Masum sorusuna karşılık burnuna bir öpücük kondurdum.
" Mesela.......Sting'le konuştun. Ona gülümsedin,telefon numarasını aldın. Daha saymalı mıyım Bayan Heartfilia ? " gözlerine gelen saçlarını çektiğimde çikolata kahvesi gözlerini bana dikti.
" Benim henüz bir sevgilim yok Dragneel ve olsa bile sen benim sevgilim olamazsın ! " yanakları sinirden kızardığında gülümsedim.
" Çok büyük konuşuyorsun 'kuzen' " Dudağını dişlediğinde onu öpme isteğim artmıştı. Bir elimi duvara koyup ona iyice yaklaştım. Nefesini tutup gözlerini kapadı. Tam öpecekken tuvaletin kapısı açıldı ve içeriden Levy çıktı. Lucy kızarırken bir küfür savurdum farkında olmadan. Levy gözlerini kapattı.
" P-pardon ben sizi böldüm sanırım ! " Lucy bacaklarını belimden çektikten sonra yavaşça aşağı indi. Tuvalete kadar yardım ettikten sonra kapı kilitlendi. Ben onu beklerken Levy bana sırıtyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzenim
FanfictionBaşlık sizi yanıltmasın. Bu bir Nalu fanfictir. Diğer shipler de olacaktır ama Nalu ağırlıklı. Aralara smutlar koyabilirim zaten belli ederim. Neyse uzatmadan konuya geçiyorum. Lucy'nin babası şirketini Lucy ve Kuzenleri olan Drgneel kardeşlere bır...