Laxus'dan
Onlar Erza'yla konuşurken bende telefonumla uğraşıyordum. Bu sırada gelen mesajla homurdandım.
" Acaba bu hangi mal ? " Mesajı açmayacaktım ama merakıma yenik düşüp mesajı açtım.
Mirajane: Laxus seninle konuşmam gereken bir konu var !
Laxus: Ne konusu ?
Mirajane: Buluşabileceğimiz bir yer var mı ?
Laxus: Sizin kafe bugün kapalı zaten oraya gidelim
Mirajane: Tamamdır yarım saate oradayım.
Laxus: Aynı şekilde
Aslında Mirajane'le ilk kez baş başa görüşecektim. Hem de beni bu malların elinden kurtaracaktı. İşte tanrıçam. Neyse evden çıksam iyi olur. Yoksa geç kalacağım.
Onu bekletmek istemiyorum...
***********************************************************************************************
Mirajane'den
Kararlıyım bu gün söyleyeceğim. Erza'yla iddiaya girdik. Eğer Nalu'dan önce Miraxus olursa Erza Gerard'a açılacaktı. Ve ben bir çöpçatan olarak tabi ki de Gerza isterim. O benim S sınıfı görevim gibi bir şey. Çünkü ikisininde gururundan geçilmiyor. Hemde birbirlerine aşıklarken. Natsu'ya söylediğim taktikle de bugün kesin Nalu olacak bu yüzden bir an önce kendi ilişkimi yapmalıyım. Yolda yürürken çoktan kafenin önüne gelmiştim. Karşımda ise o vardı.
" Tam olarak 30 saniye geciktin. " saçlarını savurduğunda gözlerimi devirdim. Tanrım bir ego yığınına aşık olmuştum ve onun benim hislerimi kabul etmeyeceğinden adım gibi emindim.
" Özür dilerim hadi içeri girelim. " kafasını sallayıp içeri girdi. Bende arksından içeri girip kapıyı üzerimize kilitledim. Şaşırdı.
" Kapıyı niye kilitledin ? " Gülümsemeye çalıştım.
" Birinin bizi bölmesini istemedim. " Onaylayan mırıltılar çıkarıp boş bir koltuğa oturdu. Bende karşısına oturdum.
" Bu ilk kez oluyor değil mi ? " anlamamıştım.
" Ne ilk kez oluyor ? " Laxus gözlerini devirdi.
" Seninle ilk kez baş başayız. " bu sefer gülümsedim.
" Evet öyleyiz." telefonum çalıyordu ama umursamadan sessize aldım.
" Ne konuşacağız ? " Bana sorduğu soruyla kızarmıştım.
" Sana bir kişinin sana olan hislerimden bahsedeceğim. Sonunda da bir soru sorarak cevabını dinleyeceğim. Sana uygun mu ? " " kafasını salladı. Derin bir nefes alıp başladım.
" Seninle tanıştığında sana aşık olmuş. Kendisi çocukluğundan beri hiç sevgiyi tatmamış ve sevilmemiş ama seni lisede hayatı değişmiş. Onun saçlarını karıştırman bile onu mutlu edebiliyormuş. Oysa ki diğer kızlar bu tür şeylerden nefret ederler. Yani kısacası senin için ölecek kadar seviyormuş seni. Ne diyorsun ? Bu kızın kim olduğunu söylediğimde cevabını verebilir misin ? " gözlerimin içine baktı.
" Kim o ? " yutkundum. Kafamı eğdim.
" B-benim. " Gözleri şaşkınlıkla açılırken cevap için kendimi avutuyordum. Bir anda eliyle çenemden tutup kaldırdı ve gözlerini sabitledi.
" İzin ver bende sana bir kişinin sana olan hislerinden bahsedeyim. Liseye kadar sevgisiz büyümüş biri aynı senin gibi. Onunda lisede hayatı değişmiş ve sana tutulmuş. Bu aşkını göstermemek için sürekli seninle uğraşmış . Aldığın çıkma tekliflerine evet cevabını vereceksin diye çok korkarmış ama görünüşüne rağmen sana açılamayacak kadar korkakmış. Peki o kişiye sen ne cevabı verirsin ? " neden bana böyle bir şey sormuştu anlamadım. Az önce ona aşkımı ilan etmiştim ama o bana başkasından bahsediyordu. Laxus asla bu anlattığına uyamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzenim
FanficBaşlık sizi yanıltmasın. Bu bir Nalu fanfictir. Diğer shipler de olacaktır ama Nalu ağırlıklı. Aralara smutlar koyabilirim zaten belli ederim. Neyse uzatmadan konuya geçiyorum. Lucy'nin babası şirketini Lucy ve Kuzenleri olan Drgneel kardeşlere bır...