Natsu'dan
Elimdeki dartları sıkarak sinirle dart tahtasına atıyordum. Sting'i dövmek istiyordum. Ama olmuyordu. Odamın yanındaki küçük odada bulunan spor odasına girdim. Kum torbasına ilerledim. Sting ve Lucy'nin beraber olduğunu düşünüp sinirle kum torbasına vuruyordum. Nasıl bu kadar kör olabilir ki ? Ben onu korumaya çalıştıkça o kendini daha da tehlikeye atıyordu. Telefonum çalıyordu ama bakacak durumda değildim. Israrla çalmaya devam edince küfür edip telefonu açtım.
" Efendim ? "
" Nasılsın Natsu ? " Bu liseden Lisanna'ydı.
" İyiyim sen nasılsın Lisanna ? "
" Beni tanıdın. Yarın parti varmış ve Sting beni davet etti. Ama bir çiftim yok. Eğer seninde-
" İlgilenmiyorum Lisanna. Yine de sağol. " Aslında gidecektim ama ona gideceğimi söylemek istemiyorum.
" Peki o zaman. Görüşürüz. "
" Görüşürüz." Telefonu kapayınca biraz daha sakinleştiğimi hissetttim. Yine Lucy'nin odasına gittim. Kapıyı çalacakken hıçkırık sesleri duydum. Kapıyı açtım. Tabi açtığım gibi kafama yastık yedim.
" Üzgünüm Lucy. Biraz konuşabilir miyiz ? " Kafama bir yastık daha yedim. Lucy'e yaklaştım. Hala ağlıyordu. Ona sarıldığımda beni ittirmeye başladı.
" L-lütfen bırak beni Natsu. Yalnız kalmak istiyorum. " burnunu çekti. Ben onu daha sıkı sararken gözlerime bilrkleri ilişti. Bilekleri morarmıştı. Bunu ben yapmıştım. Saçlarına bir öpücük kondurdum.
" Özür dilerim. " fısıltı gibi çıkan sesime karşılık Lucy burnunu çekti.
" B-ben Sting'i arasam iyi olur. " Ona baktığımda telefonuna uzanıyordu. Yine sinirleniyordum. Ne vardı bu civciv de ? Ellerini tuttum.
" Sonra arasan olmaz mı ? " kafasını salladı. Benimle konuşmuyordu.
" Küs müyüz ? " bana baktı.
" Sadece senin bana sevgilimmişsin gibi davranman hoşuma gitmiyor. " kafamı sallayıp ona tekrar sarıldım. Kokusunu içime çekerken bu sefer bana karşılık verdi. Onu yavaşça yatağına yatırdım. Üstünü de örttükten sonra odadan çıkacaktım ki kolumdan tuttu.
" Natsu ben yarın ki partiye gidip gitmemek konusunda kararsızım. " Cevap vermedim. Saçlarına son bir öpücük kondurduktan sonra odadan sessizce çıktım.
Ben değişiyorum...
***************************************************************************
Lucy'den
Sevgili günlük,
Bunu neden yazdığım hakkında henüz bir fikrim yok. Belkide yaz tatilinin sonunda çöpe atarım. Natsu ile aramız fena değil. Bana sevgili muamelesi yapması her ne kadar sinirimi bozsa da ayağım iyileşene kadar ona muhtacım. Zeref'in kendine göre işleri var. Hemde ona çok yük olduğumu hissediyorum. Natsu-----------
" Natsu ! Kalemimi geri ver ! " Natsu güldü. Tam günlüğüme uzanacakken ondan önce davranıp defteri kilitledim.
" Luce, çok oyun bozansın ! " çocuk gibi somurturken dayanamayıp kahkaha atmaya başladım. Beni sandalyemden kaldırıp salona doğru yol aldı. Kucağı çok rahattı ve bana nedensizce huzur veriyordu. Benim üstümde hala o eteği görünce alnında bir damar seğirdi.
" BU ETEĞİ NEDEN HALA GİYİYORSUN LAN ! " Gözlerimi devirirken Zeref bağırışmamızdan yanımıza uyku sersemliğinde koşarak indi.
" N-ne oluyor ya !? " Natsu fark etmemişti ama Zeref'in ağladığı çok belli oluyordu. Gözleri kızarmıştı. Natsu beni koltuğa fırlattı.
" BEN ORADAN SENİN EŞYAN GİBİ Mİ GÖZÜKÜYORUM !!" Gülmüştü. Aklıma gelen fikirle sinsice güldüm. Telefonumu çıkarıp Sting'i aradım. İkinci çalışta açtı.
" Günaydın sarışın. Erkencisin. " Göz ucuyla Natsu'ya baktım.
" Sana da günaydın. Genelde bu saatlerde mi kalkarsın ? " Rogue'nin sesleri geliyordu.
" Umm...Hayır. Aslında ikizim olacak şahsiyet birazcık kardeşini düşünseydi, ben öğlene kadar uyuyacaktım. Ya sen ? " güldüm.
" Ben erken kalkan bir insanım. Normalde sıkıntıdan patlardım ama sizin sayenizde şu an pozitif enerjiyle dolduğumu hissediyorum. " Natsu'ya baktığımda gerilmişti ve bacaklarıma bakıyordu. Upss ! sanırım kendimi öyle kaptırmıştım ki eteğimi unutup bağdaş kurmuştum. Hızla bacaklarımı kapattım.
" Ee sarışın akşam geliyor musun ? " düşündüm biraz. Natsu'nun eşi olmazsam bana neler yapacağını bilmiyordum. Ama Sting'in eşi olmazsam da bana karşı güveni kırılacaktı. Bende en mantıklı olan şeyi yaptım.
" Geliyorum ama çift konusunda... " Sting iç çekti.
" Ben üzgünüm Lucy ama Yukino ile çift olmalıyım. Yukino benim kuzenim de. Rogue'nin çifti çok önceden ayarlandığı için böyle oldu. Ben gerçekten çok üzgünüm. " şans ayağıma gelmişti.
" Sorun değil. Hem kuzeninle tanışmak isterim. Orada görüşmek üzere ! " Sting derin bir nefes aldı.
" Teşekkür ederim sarışın. Hatamı en kısa sürede telafi edeceğim. " gülümsedim. Bu çocuk gerçekten çok iyiydi.
" Peki o zaman. Şimdi kapamam gerek. "
" Görüşürüz ! "
Telefonu kapadığımda Natsu etrafta yoktu. Salonda bakındım ama ona dair hiçbir iz yoktu.
Neredeydi bu çocuk ?!
***********************************************************************************************
Natsu'dan
Lucy'i öyle görünce pantolonum zorlanmaya başlamıştı. Koşarak salondan çıktım. Banyoya koşarken Zeref'e rastladım. Rastlamaz olsaydım. Zeref önümdeki kabarıklığı fark edip güldü.
" Bu ne lan ? Nasıl oldu bu ? " bir yandan acı çekerken bir yandan da Zeref'e olayı anlatıyordum. Zeref kahkaha atmaya başladı.
" Hadi Lucy bunu fark etmeden koş banyoya işini hallet. Yoksa... "
" Bazen çok konuşuyorsun. Lütfen işine bak Zeref ! " Gülerek yanımdan ayrıldı. Banyoya koştum. Bir yarım saat kadar sonra işimi hallettim ve banyodan çıktım. Lucy karşımda dikiliyordu. Ayağını belli bir ritimle yere vururken ben ona en şirin yüz ifademi yollamıştım. Saçlarımı karıştırdıktan sonra kafasını eğdi.
" B-benim parti eşim olur musun Natsu ? " ona baktım. Etrafı da kontrol ettikten sonra Lucy'i duvara dayadım. iki elini duvara yapıştırıp tuttuktan sonra ona yaklaştım.
" Sizi kararınızdan alıkoyan şey nedir Bayan Heartfilia ? " Bir bacağım Lucy'nin bacak arasına den geliyordu ve Lucy dişlerini kıracakmış gibi sıkıyordu. Boynunda dudaklarımı gezdirdim. Ürperdiğinde ona baktım.
" Yoksa huylanıyor musun ? " kafasını salladığında onu baştan aşağı süzdüm.
" Sen nasıl yürüdün ? " güldü.
" Doktor röntgenleri karıştırmış. Normalde benim ayağım incinmiş ama kırılmamış. " anlamamış bir şekilde ona baktım. Gözlerini devirdi. Az da olsa topallıyordu ama artık yürüyebiliyordu. Üzerinde yine o etek vardı. Dişlerimi gıcırdattım.
" O eteği çıkardığın an ikiye böleceğim. " kıkırdadı. Odasına girdikten sonra beni beklemeyip kapıyı yüzüme kapattı. Yüzüme çarpan kapıyı tekmeleyip yüksek sesle küfür ettim. Demin ona yaptığım şeyler gelince istemsizce kızardım. Levy haklıydı. Kuzenime böyle davranmam beni sadece bir sapık olarak gösterecekti. Ama Lucy benden korkmuyordu. Zaten bu yeterdi. Lucy kapıyı açtığında üzeinde tavşanlı bir pijama vardı. Ama bu pijamanın yarısı eksikti !
" Pijamanın yarısı nerede ? " güldü. Tanrım o böyle gülerken ben ona kızamıyordum ki !
" Bu pijamayı bana sen almıştın Natsu. Bu yüzden giymek istedim. Ayrıca o yolladıklarını unutmadım ! " Ben ne yollamıştım ki ? Bu pijamayı ona ben almıştım ama bundan başka bir şey yaptığımı sanmıyorum.
Yoksa...........ZEREF!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzenim
FanfictionBaşlık sizi yanıltmasın. Bu bir Nalu fanfictir. Diğer shipler de olacaktır ama Nalu ağırlıklı. Aralara smutlar koyabilirim zaten belli ederim. Neyse uzatmadan konuya geçiyorum. Lucy'nin babası şirketini Lucy ve Kuzenleri olan Drgneel kardeşlere bır...