Bölüm 13: TATLI

744 59 32
                                    

Lucy'den

Hızla Mirajane'lere gidiyordum. Önümden de Natsu ve Zeref gidiyordu.

" Hey çocuklar biraz sakin olsanıza ! " İkisi bana baktılar.

" Eğer Gerard'ın sesi bu kadar telaşlı çıktıysa kesin Mirajane'in şeytan formunu görmüştür. " Natsu'nun söylediğine Zeref hak vermişti. Evin önüne geldiğimizde kafama az daha bir bardak düşüyordu ki Natsu beni ittirdi.

" Bu kesinlikle şeytan formu ! Dikkat et Lucy !" kafamı sallayıp Natsu'nun elini tuttum. Bir an bana baktı ama sonra bir şey demedi. İçeri girdiğimizde Mirajane Gray'e saldırıyordu. Laxus kafasını duvara vururken küfür ediyordu. Gerard Erza'yı izliyordu. Erza da ağlayan Juvia'yı sakinleştirmeye çalışıyordu. Natsu bağırdı.

" YİNE NE YAPTIN BUZ KAFA !? " Gray Natsu'ya bakamıyordu bile. Mirajane Natsu'ya baktı ama bu bakışlar hiç onun tarzı değildi. Zeref Laxus'la sohbet ediyordu. Gerard bana yaklaştı.

" Ne yapacağız Lucy ? " Ona baktım sanırım Mirajane'i böyle o da ilk defa görmüştü. Düşündüm. Eğer ona sarılırsam sakinleşebilirdi.

" Ona sarılırsam sakinleşme ihtimalı var mı ? " Elini çenesine koydu.

" Küçük bir ihtimal. " kafamı salladım. Sonuçta imkansız demedi. Mirajane'e arkasından sarıldım. Bana döndükten sonra bana karşılık verdi. Mirajane'e baktığım da bakışları normale dönmüştü. Hepsi bana anlamsızca bakıyordu. Gray beni işaret etti.

" Sen bir büyücüsün ! " Güldüm. Ama onlar gayet ciddiydi. Laxus'un bile ağzı açılmıştı. Bu sırada Levy ve Gajeel içeri girmişlerdi. Hepimiz bakışlarımızı onlara çevirdik. İkisi bizlere bakınca korkuyla gerilediler. Erza sadist bir tavırla sordu.

" Siz ikiniz nereden geliyorsunuz ? " Sonra aynı şekilde devam etti.

" Ve uzun bir süredir Neredesiniz ? " Gajeel gergince gülümseyip Levy'i gösterdi.

" T-tatile gitmiştik. Özür dileriz. " Natsu ikisine sarıldı.

" Yani sevgilisiniz. " ikisi de utangaç bir tavırla kafalarını salladılar. Mirajane'in gözlerinden kalpler çıkıyordu. Gözlerimi devirdiğimde fark ettim ki yanımda duran Laxus'la aynı hareketi yapmışım. Laxus gülmüştü.

" Sanırım tek akıllıyı gökte ararken yerde buldum. " kolunu omzuma attığında bende gülümsemiştim. Natsu alev püskürtüyordu neredeyse.

" Çek lan elini ! " Sonra o kişinin Laxus olduğunu anlayınca derin bir nefes aldı.

" Sen hiç uğraşma Laxus ben kendimi camdan atarım. " Laxus kibirle gülümsedi.

" Aferin Natsu. Böyle devam et. " Zeref yanıma gelmişti.

" İyi iş çıkardın. " gülümsedim.

" Ne yaptım ki ? " Laxus saçlarımı karıştırdı.

" Ne yapmadın ki ? Şeytan Mirajane'i durdurmak o kadar kolay mı ? " Erza'da kafasını salladı. Mirajane bana sarıldı.

" Teşekkür ederim Lucy. Her şey için. " Ne yaptım ki ? Alt tarafı sarılmıştım.

" Rica ederim de... neye kızdın bu kadar ? " Mirajane dişlerini gıcırdattı.

" Sevgilimi elimden almaya çalışan bir sürtüğe. " kafamı salladım. Akşam oluyordu ve İgneel-san evde tek başınaydı. Hemen Natsu ve Zeref'i yakalarından çekiştirmeye başladım .

" Ya Lucy ne yapıyorsun sen ! " Natsu'nun ani çıkışına kızmıştım.

" Ben bir şey yapmıyorum ama böyle gidersen baban yapacak ! " Zeref ve Natsu bir anda transa geçmiş gibi kaldılar. Sonrasında Natsu beni kucağına aldı ve koşmaya başladı. Tabi Zeref'te peşimizden. Eve geldiğimizde nefes nefese kalmışlardı.

Üvey KuzenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin