oči plné lásky

67 3 0
                                    

Po pár dňoch som si uvedomila, že vlastne viem, kam chodí na školu. Hneď po tom, ako som skončila v škole, som sa rozhodla, že tam zájdem. Ak toto mal byť nás koniec, potrebovala som to vybaviť osobne a nadobro.

Keď už všetci vyšli zo školy, myslela som si, že sa neobjaví. Vyšli už všetci jeho spolužiaci a jeho stále nikde nebolo a zmocňoval sa ma strach. Čo ak sa mu niečo stalo?

Hneď na to však vyšiel. V teplákoch, ktoré mu proste slušeli a v tričku, ktoré mu obrysovali telo. Keď ma uvidel, zastavil sa v chôdzi a zahryzol si do pery.

"Ako si to celé predstavuješ?" nechápala som to, nechápala som, Mišo.

"Ja..."

"Proste prídeš, pobozkáš ma, necháš ma nech sa do teba zamilujem a potom odídeš, akoby sa nič nestalo. Počkať, veď sa asi aj tak nič nestalo. Zabudla som na tie vaše namyslené hokejistické mozgy."

Možno som nič z toho nemyslela vážne. Či? Sama som už nevedela čo si myslieť, vedela som iba, ako moc som po ňom vždy túžila.

"Mal som to ťažké."

"Choď do čerta s tvojimi hroznými výhovorkami Mišo! Už ti neverím ani pol slova. Čo si si myslel? Čo si to o sebe myslíš?" kričala som a v očiach sa mi formovali slzy.

Bez slova sa priblížil ku mne a chytil ma za bradu. "Prestaň." zašepkal.

A potom sa to stalo znova.

euphoriaWhere stories live. Discover now