Dzień Szósty

502 59 15
                                    

- MAM WYNIKI!!!

Felicja otworzyła pomału oczy.

Krzyk zbudził wszystkich a w drzwiach stała Adelheid.

- Felicjo! Jesteś moją siostrą! - krzykneła i przytuliła dziewczyna, zostawiając wszystkich w osłupieniu.

- Która godzina? - spytała Finka mrużąc oczy.

- Już ósma! Wstawać! - ogłosiła dziewczyna klaskając w ręcę. - Bo zagram na trąbcę! - widząc, że pierwsza groźba nie działa, dziewczyna rzekła. - Alice coś ugotuję.

Wszystkie dziewczyny wtały i ułożyły się w szeregół.

- Dzisiaj ćwiczymy! - zażądała Szwajcarka a tylko Alice udało się zwiać.

Angielka zwineła pierwszą, byle jaką magiczną książkę, wybiegła z swojego domu i wsiadła do tramwaju, modląc się o nie ujrzenie Allistora bądź Francisa. W najgorszym przypadku - ich obu.

Nikogo jednak nie spotkała.

Jak

Na

Razie.

Blondynka wsiadła do zapchanego tramwaju i wysiadła na czwartum przystanku, wypchana przez ludzi, jakby był to jakiś terminus.

Podeszła pare kroków i znalazła się przed swoim bankiem ING.

Czas wziąć tą przeklentą pożyczkę.

Kolejka w poczekalni była dłuższa niż publiczny dług Polski.

Alice nie przejmując się, usiadła w mało brudnym kącie i wyjeła księgę, wcześniej zwiniętą z domu.

Czary i klątwy według Rowdana

Zdziwiła się, gdy ujrzała zaznaczoną stronę, a jeszcze bardziej gdy znalazła czar, jaki teraz na niej spoczywał.

Jednak Niemcy pomogli funduszowo Polscę i przyszła jej kolej do zamówienia kredytu.

- Dzień dobry... o! Alice! - za szybą stał nie kto inny niż Antonio. - Jak się chica miewa?

- Wyśmienicie na kredyt! - mrukneła.

Latynos zachichotał.
Fusososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoososososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoososososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoososososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoososososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoososososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososososososososoossoosososososososososososososososoossoosososososososoosososososososososoosososososososoososososososososoosososososososoososososososososososoosososososososoososososososoosososososososososo~

Andrzej Duda wystąpił na prezydenturę i ten dług stał się jakoś bardziej dłuższy niż wielki mur chiński, ale kto by się przejmował gdy się spędza fajnie czas z drugą osobą?

Alice wróciła zmęczona do domu. Bez kredytu.

No nic. Może kiedy indziej to powtórzy?

W domu zastała wykończone dziewczyny, które jednak znalazły siłę by coś ugotować i niedopuścić by weszła nawet jednym krokiem do kuchni.

Bogu dzięki.

- Dobranoc! - zaczeła Felicja.

- DOBRANOC! - odrzekły jednocześnie.

- Dobranoc - ziewneła Tiina, spokojna.

Gdyby wiedziała.

Gdyby tylko wiedziała...

ŻEŃSKA KATASTROFAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz