2015 december végén,vagyis két éve lesz annak,hogy én blogolásra adtam a fejem. Azóta sok minden történt velem,mint a magánéletben,mint pedig az írás területén. Jó és rossz egyáltalán. És a rossz egy hibás döntés okozta,amit idén februárban követtem el. Ez a magánéletben történt velem,hisz az írás területén az egy év alatt csupa csupa jó dolog.
2016 januárjában jött velem szemben a láthatalan angyal díj jelöltjeinek a névsora. Akkor még nem foglalkoztam annyira vele,hisz nem tudtam miről is van szó,hisz épphogy belevetettem magam a blogolás világába, és elkezdtem díjakat nyerni a Ködön túl történetemmel. Lassacskán megismerkedtem a díjakkal. Pörögni kezdtek a napok ,hetek és hónapok és én csak posztoltam és posztoltam. Novemberben az egyik írásom egy blogverseny keretében a negyedév győztes írása lett,az egyik blogoldalon Hollótoll jóvoltából futott a blogoldalán. Lassacskán beléptünk decemberben és én az akkori munkahelyemen a lakókkal készültünk a karácsonyi műsorral,amit sikerrel elő is adtunk december huszonharmadikán. Továbbra sem volt eszemben a díj. Egészen december huszanhatodik estééig. Pörgettem a bejegyzéseket a Facebookon,mikor is szembe jött velem, a Láthatatlan Angyal Díj jelöltjeinek névsora. Én pedig tovább pörgettem,nem foglalkoztam vele,hisz ki jelölne engem egy ilyen díjra. De a kisördög és a kíváncsiság ott bújkáltak bennem és visszapörgettem a bejegyzéshez az oldalt. Megnyitottam a bejegyzést,és nem akartam hinni a szememnek. Ott volt a nevem a jelöltek közt. Engem,E.M.Millert,egy kezdő bloggert jelöltek a díjra? El sem akartam hinni,pedig ott díszelegtem a negyven jelölt közt.
Hihetetlenül boldog volt. Azt hiszem ennél szebb karácsonyi ajándékot nem is kaphattam volna-.))
Idén előkarácsonyi ajándékot kaptam a Facebookon! Hogy mi az? Tavaszig kiderül! Egy biztos! A legnagyobb álmom fog valóra válni!
Hogy idén lesze Láthatatlan angyal díj? Azt nem tudom! Csak reménykedni tudok,háta ismét jelölnek... tavaly közönség díjazott voltam......
ESTÁS LEYENDO
Egy Író feljegyzései
De TodoRégebben volt ilyen címmel egy írásom- Kedves Olvasók! Tudom, furcsa lesz, de véletlenül Éva kitörölte az egyik ilyen névvel futó storyját, amiben cikkeket írt, az írói pályafutásáról. Én mate1979 vagyok, segitségemet fel ajánlottam, remélem a rend...