Igyekeztem a hétvégén kipihenni magam, és lelkileg felkészíteni magam a holnapi napra. Holnap azaz kedden újabb vizsgálat vár rám. S e vizsgálattól függ talán, hogy műtenek vagy nem. De én nagyon szeretném ha megműtenének, mert a látás nagy kincs. Mint írtam pár hete ,hogy a bal szememnél látóideg károsodást diagnosztizáltak, melynek okát még keresik ,illetve egy másik fellépet probléma okát is keresik.
Ezért, kicsit alább hagytam a történeteim írásával, és a blogolással. Ami nem azt jelenti, hogy végleg abbahagytam volna a dolgot. A történeteim folytatását továbbra s viszem, csinálom.
Intenzíven nálam annak idején 4-5 órát jelentett, amit most csökkentettem 1 órára, de így is remekül haladok az írással.
Átírás alatt áll a Ködön túl. A Wattpadon belőle két és fél fejezet olvasható. Legyen három, mert épp azt a fejezetet írom át. A harmadik fejezetből az első két rész olvasható itt az oldalon. Szombaton írogattam . Legalább is amennyire tudtam. A legelső történeteim egyike. Jócskán látszódik rajta, hogy igazán kezdő voltam az írás területén. Bőven van mit javítani rajta. ha kész lesz még egyszer, nekikell futnom mert még a rég situsomban írom. ( felváltva az E/1 és az E/3). Az egész történet egyszer átkerül E/3-ba. Amiben sokkal de sokkal jobban tudok írni.
A Szövetség II. Az új világrend. Lassan haladok vele, itt az első fejezet olvasható még. De az írásásban is ott tartok. Itt három fejezet olvasható, a kéziratban az ötödik részét írom a harmadik résznek. Igazán kíváncsi leszek az olvasók véleményére. Nem véletlenül kapta a második rész az Új világrend címet. Sok munka van a háttérben, hogy valós legyen amit írok.
Az Örökség II. a csapda. E történetem írásával előrébb tartok mint a Szövetségével. Hisz a történetet januárban kezdtem el írni. Mint ismeretes, nem terveztem második részt. De a lelkes olvasók kérték és így lett elkezdve a folytatása. Ismét Magyarországon játszódik, ismételten Faddon. És aki már olvassa a folytatását, rájöhetett arra, ki fogja a gonoszt újjáéleszteni, amivel nem is kalamajkát okoz majd.
Lassan fog íródni minden,mert még nem tudom mi vár rám. Amint tudom, hozni fogom őket.
ESTÁS LEYENDO
Egy Író feljegyzései
De TodoRégebben volt ilyen címmel egy írásom- Kedves Olvasók! Tudom, furcsa lesz, de véletlenül Éva kitörölte az egyik ilyen névvel futó storyját, amiben cikkeket írt, az írói pályafutásáról. Én mate1979 vagyok, segitségemet fel ajánlottam, remélem a rend...