Tudom, hogy lógok az Örökségre vonatkozóan az egyik Molyos értékeléssel. Mint írtam, hogy értékelni fogják, ugyan az megtörtént, és nagyon is kiakadtam rajta,mert őszintén megmondva nem erre számítottam. Legalábbis nem attól a személytől,aki recenziós példányként megkapta a könyvem. Hozzá teszem , a lány egy másik írásom kapcsán is értékelő volt, és két különböző értékelést írt. Amin meg is lepődtem de rendesen. Nem is értettem, miért írt vegyesen az Örökségről,míg a másikról,teljes mértékben pozitívumot. ( Elárulom, hogy az Aranymosásra írt sci-fi történetemről írt pozitívan. ) S azon is meglepődtem, amit utána írt a blogoldalán velem kapcsolatban. Erről is írni fogok hamarosan. A recenziós példányokról is megvan a véleményem íróként. Ezzel is lógok ,tudom, de olyan élethelyzetbe kerültem, hogy fontos és nehéz döntést kellett meghoznom a magánéletmben,ami remélhetőleg most már, jó fordulatot vesz. Így vissza fogok térni az írás területére. mert a versekkel is el vagyok maradva ,nemcsak itt a beszámolókkal.
Ehhez a kis beszámolóval kapcsolatban, amivel el vagyok maradva, és az értékelés miatt is, eléggé frászba lettem a könyvem miatt. Úgy hittem, az értékelés amit a hölgyemény írt, lehúzza a statisztikát. Meg sem lepődtem rajta,hogy azóta valahogy nem volt eladásom, és a Molyon sem tették kívánságlistára stb. Nem is igen voltam fent az oldalon,míg ma a kíváncsiság nem hagyott békén, és beléptem a Moly oldalomra. Rákerestem a kiadó molyos oldalára,majd a könyvemre, Az Örökségre. S lám, meglepetés ért,kettő is. Az egyik, hogy további két személy tette kívánságlistára a könyvem. A másik, miután nagy nehezen megértettem az oldal logikáját, zónák, karcok és miegymások, kutani kezdtem az oldalon. S találtam egy olyan zónát,hogy Szekszárdi Molyok. Követni kezdtem az oldalt. Napokkal később belőttem a könyvemet egy karc keretébe, ebbe a zónába. Lám mi történt: Érdeklődni kezdtek a könyvem iránt, és csillaggal gazdagodott a karcom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egy Író feljegyzései
RastgeleRégebben volt ilyen címmel egy írásom- Kedves Olvasók! Tudom, furcsa lesz, de véletlenül Éva kitörölte az egyik ilyen névvel futó storyját, amiben cikkeket írt, az írói pályafutásáról. Én mate1979 vagyok, segitségemet fel ajánlottam, remélem a rend...