Év végi összefoglaló

15 1 0
                                    


Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Idén az írás területén egy fantasztikus évet zárok. Hisz annyi csodás dolog történt velem. Jártam A Millenárison, ahova mindig vágyakozva gondoltam, s azt hittem, hogy én oda sosem fogok kijutni, pláne nem dedikálni. Miről írok? Hamarosan elárulom. De számtalan más remek dolog is történt velem, hisz nemcsak a Millenárison jártam, valahol máshol a megyémen belül, ahol bemutatkoztam. Könyvben is szerepeltem, találkoztam végre ismeretlen barátaimmal, kikkel hónapok óta írtunk egymásnak, és közös izgalommal vártuk az április beköszöntét, hogy végre személyesen is találkozhassunk, és még a Wattpadon is sikerélményeim lettek. Lássuk, hogy is volt a 2018-as év-.) E hónapban interjút készítette velem a Lendület magazin egyik szerkesztője.

Január

Az év úgy kezdődött, hogy a kiadó Facebook oldalán szavazni lehetett az Örökség borítójára, egy verseny keretében. Szépen jöttek a szavazatok, meg is előztem a másik írót, de hogy mi lett a verseny eredménye, azt a mai napig nem tudjuk. Tavaly ilyenkor felkerült a Poet oldalára az első versem. Még középiskolás koromban írt szerelmes vers. Ezen fellendülve írtam tovább őket. Beküldtem egyet januárban, ami elbírásra várt. Ez volt a Bánat című versem, majd soron kívül is elfogadtak egyet Szilveszter/ Új évvel kapcsolatos versemet: B.U.É.K . Ez volt a címe. Ám hogy örömöm ezen a január tizenegyedik napon teljes legyen, mindkét verset pár óra különbséggel fogadták el, és került ki a Poet oldalára. Tizenharmadikán váratlan meglepetés ért, s a meglepetés, mint mindig a Facebookon jött szembe velem. Kovács Ági blogger recenziós példányként kapta meg a könyvem a kiadótól, s erről írt, és tett fel képet a Facebook oldalára. Nagyon örültem neki. Majd újabb versem került ki január közepén a Poet oldalán: Megsebzett Szív, amit még középiskolásként írtam, majd a Farsang című versem érkezett az oldalra, január végén pedig az Esőcsepp című irományom került ki a Poet oldalára. S e hónapban tudtam meg azt is, hogy az egyik versem szerepelni fog egy megjelenő könyvben. Erről egy kicsit később.

Február

Február hatodikán újabb versem landolt a Poet oldalán. Február című versem került ki, amit előtte két nappal írtam. Annyira belelendültem a versek írásába, hogy akkor gondoltam először arra, hogy ha összejönne annyi vers, ki kellene adatni egy kötetet belőle.

Március

Ez egy nagyon jó hónap volt az írás területén. Izgalmas dolgok történtek velem, míg vártam, hogy végre elérkezzen április. Megkezdődött az áprilisra való felkészülés. IK Facebook oldalán a reklámozás. Így Az Örökség plakátja is ott virított a többi közt, nagyon örültem, boldogság volt számomra. Soha nem gondoltam, hogy egyszer eljutok idáig. Nagyon izgalmas volt készülni a Könyvfesztiválra. Sok promóció készült, mindegyik nagyon tetszett, de a legjobb: A buszmegállói képváltásos ,illetve üdítőitalon való szereplés ( a könyvem borítója), az óra,s az időpont mellett szerepelt a könyv, nálam 11 órát mutatott. De legjobb és nagyon izgalmas volt, az az volt, mikor videót kellet készíteni hozzá. .Ez nagyon izgalmas folyamat volt, s sok izgalommal, bakival járt, mire végre normálisan, izgatottság nélkül eltudtam mondani a szöveget. A Szövegben szerepelnie kellett: A nevemnek, a könyv címének és annak, hogy mikor és hol fogok dedikálni.

Egy Író feljegyzéseiOnde histórias criam vida. Descubra agora