✨58✨

201 28 4
                                    

-Не е честно. Ти мамиш, хьонг. -каза тихичко през стенанията си.
-Мне, Куки...-надигна се и застана срещу устните му-...напълно справедлив съм-след, което го целуна нежно.
-Заслужаваш пак да те зарежа. -каза на шега по-малкия и му отвърна, като затвори очичките си.
-Сега вече няма да ти позволя, дребен-процеди в целувката Тае като се отпусна върху него, с което позволи на ръчичките му да започнат да шарят по тялото му.
-А предния път защо го направи?-пита, като се отдели и прехапа долната му устна.
-Защото исках да си щастлив-нахално си открадна още една от по-продължителните целувки Тае.
-И аз бях ли?-пита с лека усмивчица.
-Ми не, затва си те всех обратно-сложи едната си ръка на вратлето му и го целуна отново за кратко.
-А ако бях нямаше да си ме вземеш, така ли?!-нацупи се малкия.
-Нееее-целуна го по нослето брюнета-просто щях да знам че си щастлив, любов.
-Щеше да знаеш... Ами ако се преструвах на такъв?
-Сам го каза-щях да знам-с едната си ръка Тае надигна единия крак на Куки, така че да му подскаже да ги преплете зад гърба му.
По-малкия така и направи. Уви краката си около кръста му, а ръцете-около врата. Тае отново го целуна за кратко и после продължи да го мъчи по врата. Куки застена тихичко. Наведе се леко и целуна главата му.
-Хьонг?
-Куки?-отвърна като не спря да го целува.
-Обичам те. -каза тихичко и започна да го гали нежно.
-И аз теб-надигна се и го целуна. В целувката можеше да се усети реалната обич, която изпитваше към малкия. Куки се усмихна леко и му отвърна. Преплете пръстите си в косата му и го оскуба лекичко, като се изкикоти тихичко.
-Ей, малчо-изсъска в целувката брюнета.
-Какво има?-пита с невинното си гласче.
-Не ми говори като монахиня, че ще видиш-мина с едната си ръка по крака му като я приближи максимално до задника му, така че да го подразни.
-Махни си ръката от там. Забранена зона е!
-За мен нямаш забранена зона-ухили се като отново го целуна-аз мога да те докосвам навсякъде.
-Не е вярно. Има места които са забранени дори за теб.
-М объркал си се, любов моя-Куки не бе усетил как докато едната ръка на Тае е в близост до задника му, то другата е на пакета му.
-Не, не бъркам. Дори аз не пипам тези места, значи и ти нямаш достъп до тях!
-Мълчи-започна да го масажира кафявокоското, а малкия се гърчеше под него.
-Хьонг...-изписка и застена по-силно от преди.
-Малкия, не ща да ти слушам оплакванията или къде да пипам. Мълчи и се наслаждавай-започна отново да целува врата му, докато ръката му все така си седеше на малкия Куки. Куки се изви леко на дъга и премести ръцете си на раменете му.
-Как очакваш да не мърморя?! Пипаш чувствителна зона.
-Знам-каза със съблазнителен глас Тае-Затова я пипам-продължи да го целува по врата.
-Тъпанар...-истена и стисна раменете му.
-И аз те обичам, мили-засмука врата му леко като масажа долу не бе спрян и за момент. Куки се възбуди страшно много. Започна да се върти неспокойно и от време на време скимтеше от удоволствие.
-Как си, любов?-проговори Тае като леко захапа ключицата му.
-С-супер съм с-си...-каза тихичко и за пореден път искимтя.
-Ммм виждам...-зарадва се Тае. Надигна съвсем леко тениската му, така че плочките му да излязат на показ. Куки плъзна ръцете си от раменете му към врата и рязко го дръпна, като не пропусна да го целуне. Тае се усмихна в целувката и продължи да го възбужда. Куки стенеше тихичко през целувката, а от време на време даже се отделяше от нея, за да си поема въздух или за да изстене по-силно.
Тае бе повече от доволен. Куки бе наистина възбуден. Тае започна да слиза бавно с целувчици по тялото му. Когато стигна до плочките се спря. Започна да ги целува. Малкия изкимтя тихичко. Присви се леко и погледна по-големият. Искаше да вижда какво прави. Тае го погледна за момент. След това се надигна и го целуна, карайки по-малкия да отпусне глава отново на възглавницата. Бе се възползвал от това и бе пъхнал внимателно ръката си под панталона на Куки. Продължаваше да го масажира, но вече през боксерките. Куки стисна очичките си и хвана свободната му ръка, като я стисна силно.
-Х-хьонг...-изстена.
-Да, мили-целуна го за кратко.
-Б-боли...-изкимтя и се разшава.
-Какво те боли, слънчице?-направи се на утрепан по-големия.
-Т-това...-изчерви се страшно много. -Т-това, к-което д-държиш...
-Искаш ли да ти помогна, любов моя?-целуна го по вратлето лекичко.
-А-аз....д-да...-изчерви се още повече скри личицето си с ръчичките си.
-Мили не се притеснявай от мен. Ако искаш да ти помогна ще го сторя, ако не искаш-няма
-А-аз... Искам...-чу се тихото и заглушено от ръцете му гласче на Куки.
-Искаш ли?-погали го лекичко Тае.
-Д-да...
-Тогава се отпусни и остави всичко на гаджето си. Вярваш ми нали?-целуна го лекичко Тае.
-Д-да... В-вярвам ти
-Добре тогава....-целуна го нежно и започна да разкопчава панталона му. Куки се напрегна леко и искимтя за пореден път.
-Отпусни се слънчице, няма да те изнасилвам-усмихна му се топло Тае.
-Знам... Просто... Добре...-Куки се отпусна и най-накрая погледна към хьонга си.
Предстоеше им една интересна игра.

Hateful loveМесто, где живут истории. Откройте их для себя