✨59✨

191 28 4
                                    

Тае целуна нежно малкия. Започна бавно да откопчава копчето на панталона му. Куки все така стенеше. Несигурно преплете пръстите си в косата на Таехьонг и го оскуба съвсем леко. Когато Тае откопча панталона му започна да оставя малки мокри целувчици по врата му. Започна бавно да сваля панталона му. Куки се издразни и изръмжа.
-Побързай, Таехьонг. И бабата в отсрещната стая, която не може да ходи, е по-бърза от теб!
-Внимавай какво си пожелаваш, мили-ухили му е мръснишки.
-Пожелавам си да си малко по-бърз и експедитивен, защото бабата отсреща наистина е доста бавничка.
-По бързо, а?-рязко смъкна панталона му, а с него и боксерките-сега как е??
Куки се изчерви и погледа в другата посока.
-Добре, сега вече се отпусни-каза с по-спокоен тон Тае. Куки стисна очите си и кимна лекичко.
-Малчо, казах да се отпуснеш, не да се стягаш още повече-погледна го в очите Тае.
-О-опитвам се да се о-отпусна....
-Добре...ако усетиш нещо да те боли ми кажи-внимателно мина с ръка по дължината на мъника. Куки се отпусна и започна да диша тежко, докато стенанията му се сипеха из цялата стая и я озвучаваха. Тае целуна на няколко пъти мъника, след това, когато видя, че започва да се отпуска и той започна бавно да слиза надолу по тялото му.
-Х-хьонг... Б-боли ме...-изхленчи и започна да се върти лекичко под него от удоволствие.
-В кой смисъл, малчо?-съвсем леко облиза главичката на малкия Кук.
-В смисъл, че ме боли...-истена гърлено малкия.
-Разбрах....-това бе последното, което се чу да излиза от устните на по-големия преди да поеме цялата дължина на малкия от раз. Куки рязко отвори очите си и изви гърба си на дъга, като не пропусна и да искимти. Не очакваше това рязко движение от Таехьонг и определено се изненада. Преплете пръстите си в косата му и я стисна.
-Т-таехьонг....-истена гърлено.
Тае продължи да помпа върху члена на Кук. Усещаше възбудата на малкия и се радваше от факта, че не кой да е, а именно той му донся това удоволствие. Куки усещаше нещо да го гъделичка. Беше на път да свърши, а удоволствието му едва сега бе започнало. Явно тези три години сън му се бяха отразили зле или пък самия факт, че Таехьонг не го беше пипал от малко повече от три години му влияеше така...
-Х-хьонг... А-аз...щ-ще с-с-св-свър...-беше го срам даже да го каже.
-Искаш или не само това ми кажи-извади го от устата си, но продължи да го докосва леко с ръка.
-А-аз...не-не мога...
-Защо, любов? Аз ли направих нещо?-надигна се леко Тае.
-Н-не...п-просто м-ме е с-срам...-изчерви се максимално Куки
-О, миличък...-надигна се Тае и го целуна-не се срамувай от мен, слънчице. Чу ли?
-А-аз... Д-да....
-Добре, тогава....-рязко слезе надолу Тае и отново пое дължината на Куки. Чернокоското отново започна да стене силно и да се гърчи под Таехьонг. Брюнета го погледна за част от секундата и се зарадва. Куки истена още няколко пъти силно и свърши. Тае преглътна цялата течност, след което отново се надигна и целуна Куки.
-Е, помогнах ли ти, любов?
-Д-д-да....-малкия отново стана по-червен и от домат.
-Слънчицеее....стигааа...обичам те-прегърна го Тае сладко. Куки се сгуши в него и скри лицето си в гърдите му.
-Чу, че те обичам, нали?-попита мило Тае. Куки закима с глава. Тае го придърпа към себе си. Куки се подсмихна леко и съвсем тихичко прошепна.
-Обичам те.
-И аз теб, скъпо мое-целуна го по бузката Тае.
-Х-хьонг...щ-ще ме облечеш л-ли?-пита тихичко, а срама го завладя съвсем.
-Да, малчо-изправи се Тае и започна да го оправя. Щом беше готов Куки се надигна и застана в седнало положение, като погледна надолу към краката си.
-Какво има, дребен?-попита Тае.
-Нищо...-каза малкия.
-Сигурен?-надигна една вежда брюнета.
-Добре съм, хьонг. Нищо няма-Куки го погледна.
-Добрем, но ако има нещо ми кажи-изведнъж се хвърли върху малкия, Тае.
-Добре, добре, хьонг. Но всъщност, не трябва ли ти да ми казваш на мен? Все пак ти си в болницата, а не аз.
-Вече съм добре, чу ли? Бъди спокоен-целуна го по челото и после пак отпусна глава върху гърдите на малчото.
-Така каза и миналия път и ми се гърчеше на леглото докато не заспа... -Куки го прегърна здраво и започна да си играе с косата му.
-Е, сега съм добре, ясно? Тук съм, с теб, и никога няма да те оставя-подпря брадичката си на гърдите му, за да го гледа в очите.
-Надявам се да е така, наистина. -усмихна се Куки и го погледна. Изкикоти се тихо на сладкото си гадже и се наведе леко, като го целуна. Тае сложи ръцете си от двете му страни и се надигна леко, за да не изпусне сладката целувка. Куки отново се изкикоти и се отдели, като целуна нослето на Таехьонг и го стисна по-силно. Тае затвори очи и отново се отпусна върху Куки. Усети как пръстчетата му очертават малки пътечки по все още голия му гръб. Чуваше и как малкото му сърчице тупти.
Куки започна да целува рамото му и да му се радва всячески. Скубеше го, драскаше го, галеше го, целуваше го...
-Ъъъгх, какъв е този израз на обич, малчо?-попита Тае като усети за пореден път как малкия го оскуба.
-Харесва ми да те тормозя, а и да те докосвам. Всичко в теб ми харесва, хьонг. Ти си съвършен. Особено да ти щипя бузите, до които точно в момента нямам достъп-засмя се малкия.
-М така е, нямаш достъп. Но ти благодаря. Наистина това, което каза туку-що беше наистина сладко и много мило. Ти също си прекрасен, Куки. Обожавам всяка част от теб-продължаваше да си лежи по-големия, докато говореше.
-А кое харесваш в мен най-много?-усмихна се весело Куки.
-Амиии...де да беше само едно нещо, Куки. Харесвам усмивката ти, чувството ти за хумор, сладостта ти, влюбвам се в теб все повече и повече с всеки изминал ден, но особенно много те обожавам, когато се изчервиш-отново подпря брадичката си на гърдите му брюнета, така че да го погледне в очите.
-Хьонг ще станеш за поет, но питах друго...-Куки се изчерви леко.-Избери си едно нещо и после ще ти кажа и аз какво харесвам в теб най-много.
-САМО ЕДНО?!
-Само едно. Най-любимото ти.
-Ох Кукииии....ама---
-Без ама. Само едно!
-Оффф....-нацупи се Тае.
-Хайде, хьонг, кажи ми!-Куки целуна челото му.
-Чакай, Куки, мисля...-обясни Тае със сладурски глас.
-Че то не е трудно да се измисли, хьонг. Просто си го знаеш -засмя се Куки.
-Мне е така, Кук. Аз не харесвам само едно нещо в теб...-заговори уж сериозно по-големия.
-Ох, просто кажи нещо!-намръщи се Куки.
-Ох амиии....усмивката ти. Обожавам да те виждам усмихнат. Това прави и мен усмихнат и щастлив-усмихна се весело Тае. Куки се усмихна и го стисна здраво в прегръдката си.
-А пък ако аз трябва да избирам само едно нещо, избирам теб. Ти си един и те обичам-засмя се Куки и за пореден път целуна челото му.
-Ама ти мамиш!-извика Тае в прегръдката.
-Не е вярно. Казах ти избери едно нещо в мен, което обичаш най-много. Не съм ти казвал да не избираш мен-засмя се Джънгкук.
-Ти каза "В мен". Аз не съм в себе си-запротестира Тае.

Hateful loveМесто, где живут истории. Откройте их для себя