7

43 8 7
                                    

От името на Грей:
Нацу се изпари....

-Уенди, Карла вървете да намерите оная факла ,не бива да ни забележат. А като го знам ще разруши нещо....-казах аз и те тръгнаха

Останах сам с Джувия....ох имам толкова да и кажа пък немога....просто немога...
Джувия се вкопчи в едната ми ръка и ме гледаше...незнаех какво да правя...просто спрях на едно място и не помръдвах.

-Грей-сама? Добре ли си?-попита ме тя загрижено

Аз не пророних и дума.
Както седях усетих остра болка в главата и залитнах. Нещо не беше наред. Хванах се за главата. Джувия изтръпна....незнам какво и стана...данеби и на нея да и има нещо. Не...неможа да и има нещо и на нея..не и на нея.
Както си мислих и главата ми докосна студената земя и само чух как Джувия започва на вика името ми...
От името на Джувия:

-ГРЕЙ-САМА!!!! ГРЕЙ-САМА!!!СЪБУДИ СЕ!!! ГРЕЙ-САМА!!! Моля те! Грей-сама!?-виках и виках ,но той беше в безсъзнание.

Джувия неможа да направи нищо! Сега Джувия само седи и плаче. Нейния Грей-сама лежи в безсъзнание в прегръдките на Джувия...а...а...Джувия неможе да му помогне! Уенди я няма...
Джувия трябва да намери начин!
Чух детски смях. Сигурно беше онова момиченце....Марико...както предния път розови очи светнаха в сенките. Уплаших се....но трябваше да направя нещо! Оставих нежно Грей-сама на земята и се изправих.

-Ти трябва да си гаджето на едната от играчките ми-засмя се злобно тя-Готова ми си да го намразиш!

-Джувия никога не би намразили Грей-сама! И ти няма да разделиш Джувия от Грей-сама НИКОГА!!!

Бях готова да я нападна...
В същия момент една стрела се заби в дървото до нея...тя видимо се уплаши. Цяло племе от индианци или някакъв друг вид хора бяха наобиколили.

-Хванете вещицата!!!!-извика някой

-Хванете вещицата!!!-извика друг

-Ще я набуча на шиш!!-обади се друг

Погледнах момичето с което до преди миг щях да се бия. В очите ѝ се четеше страх...но изведнъж тя се превърна в тъга

-НЕ МЕ НАПАДАЙТЕ!!! ТЯ...ТЯ...ТЕ СА ЛОШИТЕ!!! ТЕ КАЗАХА НА ОНЗИ СЕЛЯНИН ДА УБИЕ СЕСТРА МИ!!! ТЯХ ТРЯБВА ДА БИЕТЕ НЕ МЕН!!! ТРЯБВА ДА МИ ПОМОГНЕТЕ!!! ТОЧНО КАКТО СЯНКАТА КАЗА!!! ВИЕ ТРЯНВА ДА СТЕ НА МОЯ СТРЯНА!-тя се разплака и падна на колене...

Стана ми гадно...това което Сянката ѝ е казал в съня...явно е било че Грей-сама и отбора са казали на някъв селянин да убие сестра ѝ. Не е честно....тя не знае истината. Трябва да направя нещо!

-WATER WALL!!!

Селяните/индианците се разбягаха...беше лесно....прекалено лесно...нещо не е наред определено! Но пък осетих нечия ръка на рамото си. Обърнах се ,и видях че това беше Грей-сама. Той се държеше за главата и едва седеше прав ,но все пак беше буден.

-Съжалявам че те стреснах.-обади се тихо той

-ГРЕЙ-САМА!-прегърнах го и се усмихнах- Обичам те

-И аз теб!

Той ме прегърна ,но щастието бе секнато от самия него.

-Какво правиш тук!?-попита май Марико...

-Аз....аз...незнам...-тя сведе нос.

Отделих се от Грей-сама и отидох до нея.

-Как така не знаеш?-попитах я с топла усмивка

-Аз...а..аз...искам удома...а Сянката ми каза че ако ви учистя ще ме върне в къщи и мен...и...и...сестра ми също..той ми каза че е достатъчно силен ,за да я върне!-тя се изправи-Ти не заслужаваш това! Не е чесно! Аз искам сестра си повече от всичко....задачата която ми каза да изпълня е да учистя отбора...Хей...ха не е нужно да участвам и теб! Хубаво е нали...

-ТОЙ ТЕ ЛЪЖЕ!!!-обади се Грей-сама

-А ОТ КЪДЕ ДА ЗНАМ ЧЕ И ТИ НЕ ЛЪЖЕШ!-каза момиченцето с насълзени очи

-Не викай на Грей-сама!-казах студено аз...въпреки че не исках...

-Ето...ти си като всички други...-отново сълзи паднаха от очите ѝ-ВСИПКИ ЗАСЛУЖАВАТЕ ДА УМРЕТЕ!!! Но защото ми спаси живота ,а аз оцемявам това...ще ти дам нещо, но не го показвай на господаря и не казвай че си го получила

-Добре....-казах колебливо аз

Тя ми подаде едно герданче. Като се стремеше да не ме поглежда в очите. Хвана ми едната ръка и я сложи на гердана.

-Само истинската любов ще покаже къде е приятелката ви...червенокосата...

След това тя изчезна в сенките. Грей-сама докосна герданчето и то за свети, но оградна....

-Грей-сама? Това значи ли че Джувия не е обичана от Грей-сама....-очите ми се насълзиха

Грей-сама като видя сълзите с ръка ги обърса и взе гердана. Остави го на земята и ме целуна страстно. Целувката беше дълга. Аз си затворих очите и като ги отворих видях гердана да свети по ярко от слънцето. Грейнах от щастие. А Грей-сама....той седеше и ме гледаше с усмивка

-Още ли не вярваш?

-Грей-сама....обича Джувия...и Джувия обича Грей-сама...

След това последва още една целувка.....

Автор:
Еми...не стана точно Gruvia момент...но стана нещо...дано...ох кого заблуждавам като го чета е пълен провал...но пък за неопитен човек толкоз и моля да не бъда убита ,че няма да качвам скоро глави...Причина сигурно искате...що..щото нямам интернет....свършва и ще го изхабя да кача главата....😑😑😑така че...ще видим какво ще направя..

Where are you!?Where stories live. Discover now