#2

274 29 2
                                    

,,To je hrozný, to ti budeme muset dělat služku do smrti?!" vyštěkl uraženě a zároveň pobaveně Carter.
,,Hele ty se se mnou netaháš tak mlč, jo?"pokusila jsem se ho utišit, což se mi ovšem nepodařilo:
,,Ne to naštěstí ne, ale je příšerný, že se nikam nevyškrábeš, vždyť ty jsi neskutečně neohrabaná a ano vím není tvoje vina, že neovládáš živly, ale musí v tobě přeci něco být, musíš to někde v sobě mít,jen je otázka jak moc hluboko a jak to probudit, třeba se jen nesnažíš to v sobě najít."
Jen jsem si povzdychla a řekla mu:
,,Cartere já vím,já to všechno vím,ale jak to chceš probrat,sama nevím co ve mě je,třeba nemusím ovládat elementy a mohu být vlk,upír nebo kouzelník, prostě jedna z vás ostatních,koneckonců nemožné to není ,stává se to, zřídka ,ale stává."
,,Kdyby jsi byla vlk smrděla by jsi na míle daleko, to bych poznal."poznamenal Aiden a blbě se uculil, no jo ten vlčí smrádek.
Všechny jeho poznámka rozesmála, jen Angelovi se to moc nelíbilo a šťouchl do něj tak moc až Aid zapomněl kde má rovnováhu a sletěl k zemi jak podťatá jedle.Po dopadu jen zakňučel jako ublížené štěně, teda vlče...Naštěstí dopadl na všechny čtyři, ten jejich instinkt.
Za toto nemilé gesto jsem se na Ange zamračila, toho si však všiml Aiden
a vyskočil provokativně přímo vedle mě čím ,však Ange naštval více bylo, když si položil hlavu do mého klína, já to nějak neřešila a pohladila jsem ho po vlasech, na to začal  nahlas vrnět.Tomu jsem se začala smát a přidali se i kluci, od kdy vlci vrní?To je hobby koček ne? Angela samozřejmě ještě víc naštval, co naštval, brutálně ho tím vytočil,žárlivka jedna, už už se mu jí chystat jednu nakouřit v tom jsem ho, ale zastavila.
,,Tak a dost, přece se nebudete hádat kvůli takové prkotině!" křikla jsem na ně a všichni toho nechali, dokonce i Christian schoval svůj fanouškovský praporek s velkým nápisem 'Aiden'. Nad tím jsem jen protočila oči a dál se věnovala tím dvoum, tedy chtěla jenže Angel byl  rychlejší.
,,To, že mi ten hulvátskej smrad ošmatává MOU holku mi jako prkotina fakt nepřijde."
Řekl,tedy spíš vybouchl Angel.
,,Angi, on to špatně nemyslel, dělal si pouze srandu kterou jen ty nedokážeš pochopit, navíc je to můj kamarád a budeš se s tím muset smířit, nevím prpč děláš takové scény, křičíš tu jako bych tě s nim podvedla!"vyštěkla jsem teď už taky ne zrovna klidně. On jen slezl dolu a šel domů, rychle jsem běžela za ním, slyšela jsem ještě mumlat Litzy něco na způsob že party končí či co,teď jsem měla jedinou starost a to najít toho paličáka, kdyby nebyl tak výbušný, nic z toho by se nemuselo stát.
Po chvíli jsem ho konečně uviděla.
,,Angi počkej!"řekla jsem mu teď už klidným hlasem, ale i tak na mě zavrčel pouhé: ,,Nech mě!"
,,Stůj sakra,to se musíš vždy tak nafouknout?"můj hlas zněl momentálně zoufale.
,,Nafouknout?Sama jsi nafouklá!" vycenil na mne skrz zuby,kdyby to nemyslel smrtelně vážně,začnu se smát.
,,Co ti zase vadí?"Křikla jsem na něj.Tím jsem ho vytočila do nepříčetná. Stál stále zády ke mě a byl fakt dost vytočený,po chvíli se mu u ruky objevily rudé plamínky.To už je hodně špatně.Vždy když vyjdou na povrch vaše elementy ztratíte nad sebou kontrolu, tu za vás přeberou živly a většinou to nejde zastavit.Proč nemůže mít vodu,v té plavat umím, ale v plamenech? Né díky...
Pro jistotu jsem si zakryla obličej dlaněmi, nikdy nevím kdy to v něm exploduje a co je schopný udělat. Jenže když viděl mou obranou formaci, rozčílilo ho to a kontrolu nad svou mocí neudržel.
Prostě na mě vyjel,přitáhl mě jeho ohnivým provazem k sobě a utáhl ruce abych neutekla.
V tu chvíli si neuvědomoval jak moc mě to bolí a že mi ubližuje.
,,Co mi sakra vadí!!Vadí mi to, že se kolem tebe furt někdo motá a ty si necháš líbit každý komplimet i když si moje , JENOM MOJE ROZUMÍŠ?!" vyřval mi do tváře a mě nezbývalo než kývnout hlavou aby konečně povolil stisk, ruce mi doslova hořely a pomalu jsem přestávala cítit jejich existenci...
Na to ho konečně povolil a vešel do jeho domu. Mě tam nechal na zemi schoulenou s popáleninami na rukou.
Zas tak vážné to naštěstí nebylo, ale i tak to začalo dost bolet a rudnout.Vypadala jsem ohavně.Chtěla jsem si to jít ošetřit,ale zastavila jsem se,přece ho nemohu nechat v tomto dezolátním stavu,ještě si ublíží,nebo co hůř ublíží někomu jinému,nesmíš se hned vzdát jsi přeci silná holka ne? Otočila jsem se a s nádechem vešla dovnitř, vydala jsem se rovnou do jeho pokoje.
Než jsem vešla pro jistotu jsem zaklepala.Rozčílit jsem ho víc doopravdy nepotřebovala.
To co jsem uviděla nebyl můj Angel ,ale úplná troska. Ležel tam na posteli s obličejem ve dlaních,takovou trosku jsem dlouho neviděla.
,,Angi."řekla jsem opatrně a sedla si k němu.
,,Jsi pryč prosím,nechci ti znovu ublížit, nechci, jsem zrůda! Jak jsem vůbec mohl vztáhnou ruku na někoho koho miluji? Nenávidím se za to, jdi prosím pryč, nejsem pro tebe dostatečně dobrý, jen ti ubližuji" řekl plačtivě.
,,Neodejdu dokud neřekneš ,že jsi v pořádku to za prvé, a za druhé, pro mě si dost dobrý, víckrát už to neříkej ."hájila jsem své místo vedle něj a zároveň se ho pokusila utěšit.
,,To nemyslíš vážně, sama jsi zraněná a myslíš na mé zdraví." Jen se otočil a já ucukla,v očích měl slzy,počkat co on brečí? ,,Vidíš vždyť se mě bojíš a co hůř máš důvod se mě bát..."
Dořekl a zvedl ke mě hlavu tak aby na mě viděl, pohledem na mě se zhrozil,no snad to nemůže být tak hrozné ne?
,,Alanis, ty celá hoříš, pojď musíš to chladit, nebo ne, nikam nechoď lehni si a já jdu."
V mžiku byl na nohou a letěl někam zřejmě pro obklady, za malou chvíli byl zpět s malými mokrými kapesníčky. Hned mi je začal pokládat na mokrou pokožku,cítila jsem úlevu,už to tak nepálilo.Když to dodělal lehl si ke mě a přitáhl si mě blíž.Položila jsem mu hlavu na hruď a vyčerpáním usnula.

Element girlKde žijí příběhy. Začni objevovat