Nick
Byl jsem kurva nasranej. Breda zabili, a já neměl náhradního člověka.
Můj plán s klubem měl zádrhely a drogy které by měli být doručeny, mému hlavnímu odběrateli, byli zabaveny. Do toho přijdu domu, kde řve ten malý smrad bez ustání, a má kurvička mi ani nenavaří.Proto je teď dítě ve svém pokoji. Derek ohnut přes kožené křeslo, za těch pár týdnů od svatby je zvyklý na výprask, ale teď to udělám jinak.
Dojdu do skříně a místo pásku, vytáhnu bičík, lano a pouta.
Dereka nejdřív spoutám až pak začnu s výpraskem.
Rány letí vzduchem, Derek bolestně křičí, a mě se konečně ulevuje. Dnes v tom není ani sexuální uvolnění jako uvolnění mého stresu.
Nasadil jsem mu dvacet ran, krásně se mu táhnou po zádech až k zadku. Jsem se sebou spokojen. Vím, že teď mě Derek neopustí, protože by mu sebrali to dítě, a to on nechce. Nechám ho ještě půl hodiny svázaného na zemi, mezi tím si vypiju kafe. Když už se konečně uvolním, dojdu k němu, rozvážu ho a hrubě mu strčím ptáka až po kořen do pusy.Hned jak dojdu ke svému vrcholu, nechám Dereka Derekem, obléknu se a odejdu do klubu.
Derek
Vždycky jsem byl ta silnější osobnost.
Ten kdo topuje.
S Nickem je to jiné, nebo to alespoň bývalo.
Myslel jsem si, že se změnil, že mě opravdu miluje, s ním mi nevadilo být bottom.
Ale on se nezměnil.
Hned jak se zabouchli hlavní dveře, pomalu jsem se zvednul.
Záda a zadek mě pořádně boleli, ale kvůli malé jsem se musel dát dohromady.Po sprše, která mě dost bolela. Jsem se vydal do pokoje malé Daisy.
Malá v klidu spinkala. Opatrně jsem se posadil na polštář do křesla vedle ní a rozbrečel se. Co se stalo s mým životem? Opravdu jsem byl Nickem tak zaslepen, že jsem neviděl pravdu? Odehnal jsem od sebe jediného člověka, kterého jsem miloval. Ztratil jsem kamaráda, přítele, manžela a životní lásku v jednom.
Byl jsem opravdu hloupý, ale jak z toho ven?
Pomalu jsem se i s chůvičkou zvednul, a došel jsem do pracovny. Od doby co jsem s Nickem, je to v podstatě jeho pracovna a já sem nechodím.
Dosednu opatrně do křesla, a spatřím zapnutý notebook.
Začnu procházet složky a nestačím žasnout.
Stiles měl o Nickovi ve všem pravdu.
Doprdele, on fakt zabil Marka. A né jen jeho.Když se tak něják rozdýchám pošlu veškerý materiál Malii, se vzkazem ať to předá na policii.
Rychle odtud odejdu, sbalit si nestihnu, ale s malou bych odejít mohl i bez věcí.
Už už se vydávám za ní, když klapnou dveře.
Nick je zpět.Stiles
Od toho osudného rande s Theem chodím.
Zase jsem začal věřit na šťastné konce.
On mi vlastně ulehčil rozhodování o tom zda se mám vrátit do New Yorku.Zavolal jsem Abby, požádal aby mi až sem s Adamem pojedou, vzali zbytek mých a Ashleyných věcí.
Chystal jsem se ven, navštívit Thea v práci a dát si s ním venku oběd. Vzal jsem malou a oblékl jí.
Byla tak rozkošná.
ČTEŠ
Broken Heart
FanfictionPokračování povídky Broken Boys. Derek a Stiles po usmíření, žijou svůj sen v New Yorku. Po letech, který trávili od sebe odděleně a po Derekovo nemoci jsou konečně šťastný. To se rozhodne změnit muž z temné minulosti jednoho z nich. Jak oba ustojí...