Theo
Od návratu z New Yorku jsem si byl vším nejistý. Měli jsme se spolu se Stilesem sestěhovat, ale chápal jsem, že potřebuje čas. I mě samotného celá situace nenechala chladným.
Malá holčička přišla o život. Derek, ten chlap, který když jsem ho znával, byl tou nejsilnější osobou, skončil na psychiatrii.
Jeho diagnóza po tom všem byla maniodepresivní porucha.
Stiles se s tím vším špatně vyrovnával. Snažil jsem se na něj netlačit, ale zároveň tu pro něho být.V práci se také děli věci. Allison oznámila, že čeká miminko, a zároveň rezignuje na svou funkci. Byl jsem za ní rád.
S Isaccem si přáli velkou rodinu. Také jsem byl zvědavý zda bude konkurz na nového Šerifa, rád bych se zůčastnil.
Stilesův otec mi byl vždycky vzorem, chtěl bych být jako on.Když přijdu domu, čeká mě překvapení.
V kuchyňi u stolu sedí Stiles s Jamesem a něčemu se smějí.
Krásný to pohled.
Úsměv jsem na Stilesovi dlouho neviděl.,,Ahoj Tati!"
Pozdraví mě James.
,,Ahoj Theo," zvedne se Stiles a políbí mě.
,,Ahoj, kde máš Ashley?"
,,Spinká u Jamese v pokojku. Přišli jsme na večeři. Teda pokud ti to nevadí?"
Hodí na mě takový ten nevinný pohled.
Nelze mu odolat.
,,Proč by mi to mělo vůbec vadit? Sám víš, že jste tu víc než vítaný," odpovím mu a jemně ho políbím na líčko.
,,Promiň Theo, tak jsem to nemyslel. Vím že ti to nevadí. Děkuju, že semnou máš takovou trpělivost," řekne Stiles a obejme mě.
,,V pohodě zlato.
Jdu nám udělat tu večeři.",,Nemusíš, s Jamesem jsme už uvařili."
Usměje se pyšně Stiles.
Po dobré večeři si všichni i s malou lehnem k televizi, James si s Ashley hraje a Stiles mi leží v náruči.
Tolik jsem si to užíval. Tohle mi strašně chybělo. S Ethnem jsme minimálně o víkendu měli takovýhle den kdy jsme jen leželi a koukali všichni na filmy, a užívali si jeden druhého.Stiles mi teď vrací ty krásné vzpomínky.
,,Tati vemu malou spinkat k sobě.
Ať máte soukromí." zvedne se i s malou James.,,Děkuji. Dobrou noc zlato."
Popřeji mu tiše, protože Stiles usnul.
Ještě chvíli ho nechám spát. Hledím na tu krásu před sebou. I když už nás věk dávno dohání, a ve Stilesových vlasech je vidět sem tam šedinka, je i tak moc krásný.
Pořád nemůžu uvěřit, že jsem ho získal.
Tolik let jsem ho platonicky miloval, a teď ho můžu milovat doopravdy.
Né že bych Ethana nemiloval. Ale Stiles se z mé mysli ani ze srdce nevypařil.
Pohladím ho jemně po tváři, a políbím na čelo, což ho probudí.,,Já usnul?"
Zeptá se roztomile.
,,Ano zlatíčko, usnul si. Ale neboj James se o malou stará.
Šel s ní spát. A my bychom měli jít taky."V tom si Stiles stoupne a vytáhne mě k sobě.
,,Pojďme spát," zašeptá mi do ucha a zkousne ho.
Cítím jak jen z toho nepatrného skousnutí, Stilesova vzrušeného hlasu, a jeho dechu blízko mého krku, se mi dělá boule v rozkroku.
Sotva se za námi zavřou dveře do ložnice, jsem přimáčknut na stěnu a líbán. Oba ze sebe spěšně sundaváme oblečení. Podle Stilesova vedení, to vidím, že dnes budu bottom já. Ale vůbec mi to nevadí. Kleknu si a pohltím ho do úst.
Na to Stiles za sténá. Nechám ho určit tempo, vím že to miluje.
Za ten jeho užasný výraz když je hluboko ve mě to stojí. Těsně předtím než se udělá, přestane a vytáhne mě k sobě.
ČTEŠ
Broken Heart
FanfictionPokračování povídky Broken Boys. Derek a Stiles po usmíření, žijou svůj sen v New Yorku. Po letech, který trávili od sebe odděleně a po Derekovo nemoci jsou konečně šťastný. To se rozhodne změnit muž z temné minulosti jednoho z nich. Jak oba ustojí...