Sedím doma v úplnom tichu. Niežeby bolo až také ticho ale vybral som si načúvadko aby som si mohol utriediť myšlienky a v tichu to ide najlepšie. V hlave si prehrávam všetko čo sa dnes a včera udialo. Od nášho tanca až po posledný bozk dnes v kabinete. Bolo to úžasné. Ako z rozprávky.
Keď som bol malý nebol som ako ostaný chlapci. Už len to načúvadko ma robilo divným ale aj to že som miloval rozprávky. Samozrejme, nie tie o autách a korytnačkách ale moja najobľúbenejšia bola Kráska a zviera. Vždy som si predstavoval tu ich lásku. Pravú lásku. To ako sa zamilovali a už ich nikto nevedel oddeliť dokonca ani mágia.
Veľa ľudí mi povedalo že som snílek a naivka. A ja s nimi musím súhlasiť. Som proste taký. Svoje srdce nosím na dlani a nechám každého nech sa do neho votrie. S tým samozrejme prichádza aj bolesť keď ten človek odíde.
Ale s Louisom je to iné. Verím tomu. Je to ten človek, ktorý sa mi do srdca priamo zavŕtal. To ako ma bozkával na krk. Ako ma objímal a šepkal aký som rozkošný. To že sa mi pri ňom vždy rozbúcha srdce. Áno, je to on. Tá pravá láska. Moje zviera.
Ale nie ako zviera v tom filme, taký škaredý to nie. On určite nie je škaredý. Je dokonalý. Milý, zábavný, múdry, pekný a ach panebože chýba mi. Teraz by som bol najradšej keby sedel tu vedľa mňa a ja by som ho mohol objímať ako svojho macka.
Na pleci mi pristane ruka a ja sa myknem. Za mnou stojí Gemma, moja sestra a niečo mi hovorí, no vzhľadom na to že ja nemám načúvadko ju veľmi nepočujem.
„Počkaj" poviem ale neviem či som to náhodou nezakričal lebo som si všimol ako sa mykla. Načúvadko si nasadím na ucho a zapnem ho. „Tak hovor" vyzvem ju.
„Ach, ty si nemal načúvadko, to preto. Už desať minút na teba kričím že dole máš kamaráta ale ty nie a nie dole zísť. Už viem prečo" jej monológ ďalej nepočúvam. Kamarát? Ktorý? Ja nejako moc kamarátov nemám teda len na jedného, Niall, ale ten je preč u svojej babky.
„No tak Harry, poď už. Ja idem na nákupy a už aj tak je dosť blbé že tam dole čaká desať minút ako blbec. Aj keď musím uznať že je kus" mrkne na mňa a vyletí z izby. Kus? Tak to určite nie je Niall, toho Gemma moc nemusí. Síce neviem prečo ale je to tak.
Opatrne schádzam po schodoch a rozmýšľam kto to asi môže byť.
Srdce sa mi zastaví keď stojím na poslednom schode. Vtedy započujem jeho hlas. „Ahoj" usmeje sa a to ma dostane. Nohy rozhodnú za mňa a ja mu vletím do náručia. „Dlho sme sa nevideli, čo?" zasmeje sa Louis ale silnejšie ma objíme.
„Čo tu robíš? A ako si vedel moju adresu?" sypem na neho otázky ako lavínu. „Spomaľ" zasmeje sa a jednoducho mi rukou zakryje ústa.
„Jasne" zamrmlem mu do ruky a jemne ju pobozkám na dlaň. „Poď hore" usmejem sa na neho a vychádzam hore schodmi a on za mnou.
„Tak to je moje kráľovstvo" usmejem sa na neho a teatrálne rukou poukážem na moju izbu.
„Je to tu pekné" rozhliadne sa a pohľad mu padne na moju posteľ, kde si aj následne sadne.
„Tak hovor. Čo tu robíš? A skade máš moju adresu?" šepnem hneď ako za nami zatvorím dvere a skočím k nemu na posteľ. Som tak rád že je tu.
„Chýbal si mi a ta som ťa prišiel navštíviť a Harry, som učiteľ a tým prirodzene mám vstup k papierom kde sú napísane aj adresy mojim študentov" začervenám sa a skloním hlavu. Ja som mu chýbal. Ja. O môj bože ja sa tu roztečiem ako čokoláda.
„Som rád že si tu" nakoniec zdvihnem pohľad a hodím na neho ten najúprimnejší úsmev akého som schopný.
„Poď sem" zasmeje sa a povalí ma pod neho pričom mi na pery vtisne bozk. Malý ale sladký. „Čo budeme robiť?" spýtam sa ho zo smiechom zatiaľ čo on sa hrá s mojimi vlasmi a pozerá sa na mňa. „Máš nádherne oči" šepne a jemne mi pobozká najprv jedno viečko a potom druhé. Začervenám sa. On je tak dokonalý a romantický a achhh.....
„Ďakujem.. asi" nervózne sa usmejem. „Čo takto pozrieť si nejaký film?" navrhne a jemne sa zo mňa skotúľa. Škoda.
„To bude super. Čo máš rád?" spýtam sa ho a skočím k televízoru a s CD-čkam. „To je jedno, Niečo vyber" usmeje sa a prezerá si maca čo mám položeného na posteli. Dostal som ho od Gemmy na moje ôsme narodeniny.
„Môže byť rozprávka" šepnem neisto a čakám či ma náhodou nevysmeje. „Milujem rozprávky" ďalší úsmev a ďalšia zástava srdca. On je tak krásny keď sa usmeje. „Tak fajn, pustím moju najobľúbenejšiu. Kráska a zviera" usmejem sa pre seba a zapnem film, teda rozprávku.
„Poď sme" pozve ma na k sebe na posteľ a ja k nemu skočím ako minule. Hlavu si zložím na jeho hruď, zatiaľ čo on mi omotá svoju ruku okolo pása a druhou mi hladí nohu. Som asi v nebi.
Rozprávku, ktorú inokedy sledujem ako omámený teraz skoro nevnímam. Stále sa sústreďujem na jeho ruku, ktorá mi hladí stehno, raz za čas ho stisne a potom zas povolí. Neviem čo sa so mnou robí ale chcem aby neprestal. Je to až moc príjemné.
„Harry" zašepká. „Hmm" vydám niečo neurčité zo seba a stále zo zavretými očami si vychutnávam ten dotyk. Náhle prestane. „Harry" šepne zvonu čím ma prinúti otvoriť oči. „Áno?" usmejem sa na neho zľahla. „Skončila" usmeje sa aj on pričom sa mi stále pozerá do očí. „To nevadí" odpoviem a hlavu zas položím na jeho hruď. „Je mi dobre" poviem mu len tak z ničoho nič. „Aj mne, ani netušíš ako" vráti sa mi odpoveď ale to už veľmi nevnímam. Pohyb Louisovej ruky sa vráti a mňa to unáša k spánku.
YOU ARE READING
sexy teacher Larry Stylinson
FanfictionV clube 47 sa po prvý krát stretnú dvaja ľudia. Mladý Harry a o niečo starší Louis. Medzi nimi prebehne iskra a užijú si krásny večer. Harry je Louisom očarený až dovtedy, keď príde na druhý deň do školy a zistí, že Louis Tomlinson je jeho učiteĺ. A...