💛one💛

243 12 1
                                    

"Make you believe in loveeeee!!!!!"

Slyším zpívat moji sestru z vedlejšího pokoje..
Bože! Není den co by přestala..

"Anito zmlkni!" zařvala jsem a lehla jsem si na postel.. přemýšlela jsem nad zítřkem..
Ano, zítra je den koncertu M&M ale vůbec se mi tam nechce.. Ne že bych je neměla ráda ale nezajímají mě..

Jelikož je Anitě 14 a mě 15 tak musím jít s ní jako doprovod.. ach jo..

Sestra jimi má vylepený celý pokoj, je do nich velkej blázen..

Jelikož se blíží večer tak si musím připravit oblečení..

Je mi jedno co si vezmu, něco normalniho..

Připravila jsem si černé džíny s vysokým pasem a bílý crop top a Vans boty..

DRUHÝ DEN:

KATHERINE!!! VSTAVEJ! DNESKA UVIDIM MM!!! DĚLEJ!!!

*Btw nepředstavila jsem se..
Jmenuji se Katherine ale lidi mi říkají Kath, nebo Katy, někdy Kitty..
Mám vlasy pod ramena nabarvené lehce na svetloučce blond smíchanou s kaštanově hnědou.
Nikdy jsem nějak o kluka zájem neměla.. *

"Nojo, už jdu prosimtě".. odvětila jsem a pomalu jsem vylézala z postele.

Doplazila jsem se do koupelny a napustila jsem si vanu. Vlezla jsem do ní a nechala uvolnit své tělo..

Asi po půl hodině jsem vylezla a šla zpět do pokoje. Tam jsem si na sebe oblékla svůj outfit co jsem si včera připravila a sedla jsem si k Make-up stolku a podívala jsem se na sebe do zrcadla..

huh.. tak jo, jdu se sebou něco udělat... a vzala jsem si taštičku.

Dala jsem si korektor a foundation.. lehce jsem to zapudrovala a dala si řasenku..

To stačí, nebudu to přehánět..

Vyšla jsem z pokoje a šla zaťukat na sestru..

Lehce jsem otevřela dveře a vešla jsem dovnitř..

Sestra už tam stála. Projela jsem ji pohledem. Měla na sobě M&M tričko, světlé ryfle s vysokým pasem a ruce jí zdobili náramky s nápisem Marcus a Martinus...

Tak asi pojedem co? Zeptala jsem se otráveně a šla před barák kde už mamka čekala v autě...

"Takže čauky! Jsem tu s novou knížkou 'I WANT YOU' ❤❤

Kapitoly budou vycházet každý týden. Možná každý den.. podle času ❤..

Hope you like it like it..

I WANT YOU | FF Marcus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat