Ráno jsem se probudila a když jsem zjistila co je za den, tak jsem si řekla že si ho musím užít a budu ho věnovat hlavně Macovi a Tinusovi. Protože ti zítra odjíždí a měsíc je neuvidím..
Došla jsem rychle udělat ranní hygienu a pak jsem došla ke skříni. Nevěděla jsem co si vzít, tak jsem vytáhla roztrhané džíny s vysokým pasem, a bílé úplé tričko s dlouhým rukávem.
Na snídani jsem si dala jenom hrušku. Když jsem byla na zastávce tak jsem si sedla na lavičku a koukala na nějaká videa..
...Konečně jsem dorazila. Do školy se mi ani tolik nechce po tom incidentu jak na mě všichni pokřikovali že chodím s Marcusem..
No nic, musím tam. Přišla jsem k budově, která byla ještě zavřená. Za chvíli školu otevřeli a do dveří se cpalo stovky žáků, já si radši počkala než abych byla zmačkaná k smrti.
Šla jsem směrem ke skříňkám. Zabočila jsem vlevo a pozastavila jsem se. "Macu!!!" Zakřičela jsem a rozběhla jsem se k němu.
Vyskočila jsem na něj a obmotala jsem si nohy kolem něj..
"Ahoj princezno" usmál se Mac a počkal na mě až se převléknu.Vešli jsme do třídy a posadili jsme se na místo. Dneska nás učitelé skoro pořád napomínali protože jsme se něčemu smáli a furt psali tomu druhému do sešitu. Byla to sranda.
Po vyučování jsem Marcusovi řekla že se sejdem na obědě, že si půjdu ještě popovídat s Mandy. Přišla jsem za ní a ona se na mě usmála.. pak se ale pozastavila řekla: "tak co Mac?"
"Jo, super hele" snažila jsem se nenápadně ale ona to hned Na mě poznala.
"Že ty jseš do něj zamilovaná?" Pousmála se a čekala na mojí odpověď.
Věděla jsem že už to v sobě déle neudržim a pak ze mě vypadlo: "JO, jako blázen a navždy budu!!"Chvíli na mě vylekaně koukala a pak jen dodala: "a on?"
Nad tím jsem se pozastavila a pak jsem jí to všechno řekla.. chvíli na mě koukala s otevřenou pusou ale pak se vzpamatovala a usmála se..
Řekla jsem že už půjdu na oběd, tak jsme se rozloučili a šla jsem...
(Bla bla bla, zase to samý přeskočíme)
Došli jsme s Marcusem k mému domu a já věděla že tohle je poslední místo kde se vidíme..
Běhaly mi slzy do očí a pak jsem cítila jak mi stékají po tváři.."Lásko nebreč, uvidíme se brzy, slibuju." Tohle byla jeho poslední slova.. Pak se na mě podíval, chytl mě za boky a dal mi dlouhý polibek.
"Uvidíme se dřív než si myslíš.." dodal a odešel a já tam stála se slzami v očích..
Ahoj! Na začátek chci poděkovat za všechna přečtení, moc si toho vážím! Dneska možná vyjde ještě jedna kapča💛💛...
🌹K🌹