💛four💛

130 9 0
                                    

"btw. Oni se už přestavili na tom koncertě.. ale nedostala jsem to.. díky za pochopení 😂😂...

Wtf?! On mi řekl zlato?
Ok, no.. tak si ho aspoň uložím do kontaktů.. ale nemám na nějaký "zlato" náladu...

me:
"Neříkej mi zlato..😒"

Maci:
"Ale proč? Tak mám ti snad říkat princezno?😏"

Bože.. teď si dělá už vážně srandu nebo co?!
Nehodlala jsem mu dál odepisovat a šla jsem spát..

Marcu's wiew:
Byla to jako láska na první pohled..
Hned jak jsem jí zahlédl, jsem se zamiloval..

Možná jsem blázen ale ona je tak sladká ikdyz se k lidem chová jinak než ostatní...

Dlouho neodepisovala tak jsem se rozhodl že půjdu spát...

Však zejtra je taky den..

Katherine's wiew...

Ráno jsem se vzbudila ale vůbec se mi nechtělo vstávat.
Koukla jsem na hodiny a když jsem zjistila že je půl desáté tak jsem se pomalu odebrala do koupelny..

Ještě že je sobota, nemusím aspoň po tom koncertů jít do školy..

Přišla jsem do koupelny a tentokrát jsem si vlezla jenom do sprchy (ano máme sprchu i vanu)..

Rychle jsem se osprchovala a pak jsem se odebrala zpět do pokoje.

Očistila jsem si pleť a nanesla si na oči řasenku..

Dodělávala jsem si právě druhé oko když v tom dole slyším zvonek.
Byla jsem doma sama protože sestra a mamka jeli do zahraničí někam na celý víkend..

Převlékla jsem se a sešla jsem dolů..
Otevřela jsem a přede mnou stál Marcus..

"Co tady děláš?! Jak si zjistil kde bydlím jako?!" Řekla jsem zděšeně ale i naštvaně.. myslela jsem si že ho znovu neuvidím..

"Trochu jsem se poptal lidí.." odpověděl s klidem jakoby nic..

Můžu dál? Optal se..

No moc se mi to nezamlouvalo ale nakonec jsem ho pozvala. Řekla jsem ať si sedne na gauč nebo někam..

Furt mi nešlo do hlavy, proč zrovna se mnou, proč se se mnou chce bavit, proč ke mě jde domů...

"Chceš něco k pití?" Mám vodu, colu nebo džus... Ale tobě dám asi jen vodu.." zasmála jsem se a on na mě jen koukal.. pak se ale zamračil a pověděl: "a pročpak ale, ty jsi nějaká moc hodná co?"

Nad tím jsem se urazila a už jsem chtěla tu vodu po něm vylít ale vyprdla jsem se na to..

Přišla jsem k němu a dala jsem mu sklenici s vodou na stolek.. sedla jsem si vedle něho a pozorovala jsem ptáky létající venku..

"Děkuju princezno"

"Něco jsem ti snad podotkla ne? Nebudeš mi říkat princezno, nemáš k tomu důvod"...
Jen spíš bys mi něco měl říct. Vysvětli my všechny tyhle věci.
Nechápu tě.

Možná jsem to přehnala v dalších slovech co jsem mu říkala ale řekla jsem mu pravdu..

"Víš.. ono je to těžký říct ale řeknu ti to jinak" jakmile to dořekl tak se pozastavil ale pak si mě přitáhl k sobě a moje rty zase ucítili ty jeho..

Tak tohle mě zaskočilo..
Nevěděla jsem co dělat, okamžitě jsem ho zvedla z gauče a řekla jenom jedno: "odejdi"..

Ahojky, dneska byla kap. trochu delší... Ale tak ok. Dneska asi vyjdou dvě 💕 takže XD💕

Hope you like it like it..

I WANT YOU | FF Marcus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat